Aktivistit aikovat suojella neuvostosotilaiden hautamuistomerkkejä eri puolella Suomea 9.5.2026
Re: Aktivistit aikovat suojella neuvostosotilaiden hautamuistomerkkejä eri puolella Suomea 9.5.2026
Eiköhän seuraava askel ole, että "aktivistit" käyvät itse töhrimässä jonkun muistomerkin, että saadaan julkisuutta omalle asialle. tai voihan isännät jopa suorittaa tuollaisen itse, jotta aktivistien aktiivisuus kasvaisi.
- kerpeikkari
- Poliisikoira Rex
Re: Aktivistit aikovat suojella neuvostosotilaiden hautamuistomerkkejä eri puolella Suomea 9.5.2026
Tätähän ne harrastanee kyllä jo.tj_eme kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:25 am Eiköhän seuraava askel ole, että "aktivistit" käyvät itse töhrimässä jonkun muistomerkin, että saadaan julkisuutta omalle asialle. tai voihan isännät jopa suorittaa tuollaisen itse, jotta aktivistien aktiivisuus kasvaisi.
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Vähän olen miettinyt samaa. Itse olen aktiivinen alueemme reserviläispiireissä, enkä usko että meidän porukasta tasan kukaan mitään muistomerkkejä vandalisoi.kerpeikkari kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 1:16 pmTätähän ne harrastanee kyllä jo.tj_eme kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:25 am Eiköhän seuraava askel ole, että "aktivistit" käyvät itse töhrimässä jonkun muistomerkin, että saadaan julkisuutta omalle asialle. tai voihan isännät jopa suorittaa tuollaisen itse, jotta aktivistien aktiivisuus kasvaisi.
Eli kuka se olisi, ellei tämmöinen "naapuri"?
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
- kerpeikkari
- Poliisikoira Rex
Tosin tykkäähän ne kaikki muistomerkit sotkea esim. Tampereella säännöllisesti Mannerheimin muistomerkin. Viimeks tais pahat äärinaxit käyä omalla ajallaan ja rahoillaan putsaamassa sen.Le chat bleu kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 1:36 pmVähän olen miettinyt samaa. Itse olen aktiivinen alueemme reserviläispiireissä, enkä usko että meidän porukasta tasan kukaan mitään muistomerkkejä vandalisoi.kerpeikkari kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 1:16 pmTätähän ne harrastanee kyllä jo.tj_eme kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:25 am Eiköhän seuraava askel ole, että "aktivistit" käyvät itse töhrimässä jonkun muistomerkin, että saadaan julkisuutta omalle asialle. tai voihan isännät jopa suorittaa tuollaisen itse, jotta aktivistien aktiivisuus kasvaisi.
Eli kuka se olisi, ellei tämmöinen "naapuri"?
Ja kuka suojelee suojelijoita, jos joku suiviintunut saa päähänsä käydä roiskaisemassa ämpärillisen hyytynyttä sianverta näiden pellejen päälle...
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
On se ryssä harhainen olento.
Ketä kiinnostaa joidenkin kuolleiden ryssien muistoksi pystytetyt kivet? Yksikään täysjärkinen, omista asioistaan kiinnostunut suomalainen ei lähde vandalisoimaan niitä.
Voisihan ne toki keräillä valtion toimesta aivan asiallisesti pois ja saattaa tuohon itärajalle, josta naapuri saisi käydä noutamassa ne talteen mikäli aiheelliseksi näkee.
Ketä kiinnostaa joidenkin kuolleiden ryssien muistoksi pystytetyt kivet? Yksikään täysjärkinen, omista asioistaan kiinnostunut suomalainen ei lähde vandalisoimaan niitä.
Voisihan ne toki keräillä valtion toimesta aivan asiallisesti pois ja saattaa tuohon itärajalle, josta naapuri saisi käydä noutamassa ne talteen mikäli aiheelliseksi näkee.
- kerpeikkari
- Poliisikoira Rex
Tätä just mietin että mitä tahoa moinen jaksas kiinnostaa. Isompiakin ongelmia löytynee aikuisilla eli joko tenavat tai sitten oma porukka että saa ulista vähän lisääMcPanty kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 2:28 pm On se ryssä harhainen olento.
Niin muuten. Minkä ihmeen takia meidän maassamme pitää olla vieraan vallan sotamuistomerkkejä? Murskaksi kaikki vaan, ja voi käyttää vaikka hiekottamiseen talvisin. Eipähän tarvitse kenenkään enää kirkua että niitä häpäistään jatkuvasti ja pitää valvoa ettei niin tehdä, kun hävitetään ne pois häritsemästä. Parempi kertarytinä kuin ainainen kitinä.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
Le chat bleu
- Harjunpää
Niinpä. Mutta silloin kun vielä Hakaniemessä oli "Maailmanrauha", ryssien lahjoittama nyrkit-pystyssä-patsas, se oli hienon näköinen. Siis kun valtiotieteen opiskelijat olivat tervanneet ja höyhenöineet senIfigeneia kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 10:38 am Niin muuten. Minkä ihmeen takia meidän maassamme pitää olla vieraan vallan sotamuistomerkkejä? Murskaksi kaikki vaan, ja voi käyttää vaikka hiekottamiseen talvisin. Eipähän tarvitse kenenkään enää kirkua että niitä häpäistään jatkuvasti ja pitää valvoa ettei niin tehdä, kun hävitetään ne pois häritsemästä. Parempi kertarytinä kuin ainainen kitinä.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin