Nimimerkki Bird

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

bumi
Theo Kojak

Re: Nimimerkki Bird

Viesti Kirjoittaja bumi »

^ Eipä mennyt arvaus väärin.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

JasseHames kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:35 pm
Bird kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 2:49 pm Jasse, sinä ja sun huuhkajas. :lol:

Hyvä kuitenkin, että laitoit linkin mun kommenttiin, niin sieltä voi omin silmin nähdä, että mitään p**seen nuolentaa ei taaskaan ole tapahtunut (ihan tavallista vuorovaikutusta). Sen sijaan sun toimintaasi mä kyllä siinä kritisoin. Sekö lie kirvoitti kielenkantasi taas multinikki -luritteluun, kuka tietää. Mutta anna mennä vaan, seuraan mielenkiinnolla. :lol:
Miten olisi, jos välillä "kritisoisit" foorumilla satoja banneja ja putkareissuja saaneita "Quorthon"- ja "Ross Sullivan" -sivupersooniasi. Ai niin, mitään syytä kritiikkiin tietenkään ei ole, koska he ovat väärin ymmärrettyjä neroja. :mrgreen:

Nuoleskelet näiden mielisairaiden idioottisivupersooniesi perseitä useissa eri ketjuissa. Mutta eiköhän se perseennuoleskelu ole melko lailla tahdosta riippumatonta. Käytännössä toimintasi siis osoittaa, ettei dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastava pysty olemaan paljastamatta itseään edes periaatteessa anonyymilla keskustelufoorumilla.
Siis hetkinen, oletko sä mustasukkainen tai kateellinen, ehkä molempia?

Mutta oivoi. Sun tapauksessa olisin ehkä jopa tyytyväinen, jos stalkkaisit mua ihan kunnolla kirjoitushistorioineni: pelkästään se saisi sut tajuamaan, miten väärässä olet.

Itse muistan heti parikin juttua, missä ei olla Rossin kanssa oltu ihan samoilla linjoilla, mutta tällaisethan sua ei kiinnosta, koska olet niin voimakkaan vahvistusharhan vallassa, että jatkat vain harhasi vahvistamista yhä uusilla ajatusvirheillä. Mitä tuohon Quorthon-nimimerkkiin tulee, en muista koskaan, missään nähneeni tätä muualla kuin Lautamiehissä pari kolme kertaa. En myöskään seuraa esim. banneja niin, että voisin hahmottaa miten paljon kukakin ja milloin joku on bannissa.

Kun olet käppyröitä tehdessäsi huomannut, miten vähän ehdin loppupeleissä edes käyttää minfoa, olisi voinut olla myös mahdollista, että olisit tajunnut, että en käytä aikaani Bodom (vai mikä olikaan) -ketjuun tai johonkin tiettyihin nikkeihin ja mitä kaikkea nyt epäiletkään. Kun eikös sieltä minfon käyttöhistoriasta näe myös sen, missä ketjuissa kirjoittaa?

Äh, unohdin Huuhkajat sun muut. Mutta kuule, tiedätkin jo varmaan, että rakastan lintuja ja suomalaisuutta. Olisin alunperin halunnut nimimerkin "Lintu", koska haluan tehdä osani kauniin suomen kielen säilyttämisessä, mutta sepä oli jo varattu. Oli pakko tyytyä englanninkieliseen. Joka tapauksessa täällä on siis myös joku Lintukin enkä minä ole sekään.

No mutta, koska et selvästi lue kirjoitushistoriaani kuin pikaisesti ja pinnallisesti, niin tokihan saat jatkaa tätä harhailuasi mielin määrin. Kehottaisin sua kuitenkin miettimään, että kannattaako se? Kiinnostaisi myös kuulla koetko tän palkitsevana, lieventääkö tää sun ahdistusta vai jahtaatko vaikka ihanaa oikeassa olemisen kokemusta?

Mikäli tässä on pakko-oireisuutta ja harhaluuloja tai vainoharhaisuutta mukana etkä kykene lopettamaan, niin kehotan sua ensisijaisesti tietenkin purkamaan asiaa hoitotahollasi (on vain ja ainoastaan hyvä ja fiksu merkki, kun ottaa hoitoa vastaan) ja lisäksi lukemaan vain entistä tarkemmin mun ja muiden Kostin sukkanukkejen kirjoitushistoriaa: luulen kuitenkin, että olet vähintään keski-ikäinen eli älä luota kuitenkaan enää pelkästään muistiisi (meillä kaikilla muisti alkaa huonontua siinä jossain 27 > ikävuoden jälkeen) vaan kirjoita havaintosi ylös. Mutta sen lisäksi, että etsit yhtäläisyyksiä, etsi myös eroja ja kirjoita ne ylös yhtälailla.
Mikäli niitä löytyy, niin kirjoita näitä ihan luvan kanssa tähän mun vihaketjuuni. Luen niitä mielelläni. Katsotaan sitten mitä siitä seuraa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Axel Foley

bumi kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:59 pm ^ Eipä mennyt arvaus väärin.
Jaa mikä arvaus – "romaanin mittainen sekava vastaus" vai? :lol: Hurjaa, jos nykyaikana (mun) noin lyhyt vastaus on sulle romaanin mittainen. :shock: Et vissiin ole kirjoja lukenut.

Mutta kuule, ei hätä ole vielä tämän näköinen. Voit nimittäin vielä aikuisen iässäkin hakea oman kirjastokortin. Mikäli kirjastossa käyminen tuntuu liian vaikealta, niin voit ladata älypuhelimellesi e-kirjastosovelluksen. Sieltä löytyy niitä oikeita romaaneja (huom. muista sitten, että "romani" on eri asia — ne on niitä niin sanottuja kulmahousuja.)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Bird kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:54 pm
bumi kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 10:38 pm
Mielestäni nimimerkit yrittivät vastata alla olevaan, mikä voisi myös selittää aiemmin kysyttyjä outouksia.

Tiedäpä sitten, mitä horisee, ja varmaan tulee joku romaanin mittainen sekava vastaus tähänkin.
Bird kirjoitti: La Touko 09, 2026 5:52 pm - Postilaatikkoni on täynnä; poistuuko vanhoja viestejä sitä mukaa, kun uusia tulee vai pitääkö sitä itse tyhjentää?
En nimittäin muista enää vanhimpia viestejä enkä siksi voi huomata niitä poistuneenkaan.
Ah ihanaa, bumi taas lyöttäytyy. Et ilmeisesti yksin uskaltanut?

Valitettavasti ohitit edelleen mun pointit etkä näemmä ymmärrä tuota lainaustakaan, minkä teit?
Lisäksi ohitat edelleen täysin sen, mistä tämä koko juttu lähti käyntiin.

Mutta ihanaa, kun naisporukalla tyyliin lyöttäydytään yhtä naista vastaan (vaikkei edes tajuta mistä on kyse). :roll:
True girl power!
Mistä ihmeestä sinä nyt horiset?

Minä tiedän että olen nainen, Bumista uskallan ainoastaan olettaa (ja saatan olla väärässäkin) että hän on mies. Satumme vain olla samaa mieltä asiasta.

Ei siihen mitään Girl Poweria tarvita, ainoastaan vähän tervettä järkeä. Man & Woman Power = mies ja nainen vihdoinkin samaa mieltä jostain asiasta? :D

Piti ihan myös mennä tsekkaamaan oma postilaatikkoni. Se on 62% täynnä näiden 11 vuoden jälkeen. En muista ikinä poistaneeni yhtäkään viestiä, ehkä olen? Ainoastaan yhden käyttäjän kanssa olen ollut "kirjeenvaihdossa", muut viestit ovat ainoastaan yksittäisiä kommentteja.

50 viestiä on lootan maksimikapasiteetti. Viestejä voi poistaa kun boksi on täynnä, tai sitä mukaa kun niitä tulee, rasti ruutuun menetelmällä.

Jos annan tässä virheellistä infoa, joku minfolainen varmasti ojentaa minua asap :lol: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Bird
Axel Foley

aivoriihi kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 12:21 am Mistä ihmeestä sinä nyt horiset?

Minä tiedän että olen nainen, Bumista uskallan ainoastaan olettaa (ja saatan olla väärässäkin) että hän on mies. Satumme vain olla samaa mieltä asiasta.

Ei siihen mitään Girl Poweria tarvita, ainoastaan vähän tervettä järkeä. Man & Woman Power = mies ja nainen vihdoinkin samaa mieltä jostain asiasta? :D

Piti ihan myös mennä tsekkaamaan oma postilaatikkoni. Se on 62% täynnä näiden 11 vuoden jälkeen. En muista ikinä poistaneeni yhtäkään viestiä, ehkä olen? Ainoastaan yhden käyttäjän kanssa olen ollut "kirjeenvaihdossa", muut viestit ovat ainoastaan yksittäisiä kommentteja.

50 viestiä on lootan maksimikapasiteetti. Viestejä voi poistaa kun boksi on täynnä, tai sitä mukaa kun niitä tulee, rasti ruutuun menetelmällä.

Jos annan tässä virheellistä infoa, joku minfolainen varmasti ojentaa minua asap :lol: .
Ei ole todellista. :shock: Oletko edes tosissasi?
Oikeasti luen tätä sunkin kommenttia, että miten pihalla pitää olla, että vielä kaikkien mun rautalangasta väännön jälkeen kirjoitat(te) tollaista?

Ettekö te ymmärrä lukemaanne? Tulette tänne mun ketjuun selittämään mun kysymyksiin nähden täysin toissijaisista asioista sivuuttaen kokonaan mun alkuperäiset kysymykset ja pointit — tiedättekö te siis mun pointit mua paremmin vai mitä hittoa? :D

Etkö aivoriihi muka sinäkään vielä ymmärtänyt, että tää koko asia on saanut alkunsa jostain, mitä et näköjään tiedä edes? Mihin sä edes luulet nyt ottavas kantaa — siihen, että mä en osaa tyhjentää postilaatikkoani ja sä ajattelet, että sun neuvot sitä varten on tarpeen vai? :D

Sun postilaatikko on 62% täynnä; mitä hiton väliä?
Tiedän tasan tarkkaan, että postilaatikkoon mahtuu 50 viestiä ja edelleen; osaan tietenkin myös poistaa ne (mutta se ei edelleenkään ole se hiton pointti :lol: ) luulitko säkin oikeasti, että en tiedä sitä? Kuten sanoin aivan selvästi jo aiemmin, kyse ei edelleenkään ole mistään hiton postilaatikon tyhjentämisestä, haloo. :lol:

Oi miten kivaa muuten, että bumin kanssa molemmat kirjoitatte mun "horisemisesta". Sekin siis yhdistää teitä. Bumi aiemmin kysyi, miksi luulin hänen olevan mies ja käsittääkseni olinkin siinä väärässä. Girl power it is!

Horiskaahan seuraavan kerran jotain järkevää. Halit teille. ❤️
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Viimeiset 90 viestiä "Birdiltä" aihealueittain:

13 Keskustelualue: Ajankohtaista - Juuri Nyt
2 Keskustelualue: Henkirikokset - kotimaa
3 Keskustelualue: Henkirikokset - ulkomaat
2 Keskustelualue: Kaatopaikka
1 Keskustelualue: Kadonneet - kotimaa
3 Keskustelualue: Kadonneet - löydetyt
37 Keskustelualue: Lautamiehet
2 Keskustelualue: Politiikka
27 Keskustelualue: Vapaa keskustelu
--------------------
90 yhteensä

Kirjoita "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen vielä vähe enemmän Lautamies-alueelle, niin kukaan ei enää uskalla epäillä "Birdiä" sivupersoonaksesi. :mrgreen:
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 1:16 pm Viimeiset 90 viestiä "Birdiltä" aihealueittain:

--------------------
90 yhteensä

Kirjoita "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen vielä vähe enemmän Lautamies-alueelle, niin kukaan ei enää uskalla epäillä "Birdiä" sivupersoonaksesi. :mrgreen:
JasseHames on kirjoittanut hyvin vähe Lautamies-alueelle:"Aktiivisin alueella:Lautamiehet
(1072 Viestiä / 27.39% viesteistä)" :D

Mielestäni on loogista niputtaa Kosti, Bird ja RS samaan nippuun. Eikä asia muuten johdu DID-häiriöstä, vaan Iranin Vallankumouskaartista!
Toimeksiantoni oli luoda Bird (naisenergiaa), Kosti (taiteellinen vasemmistolainen) ja RS (oikealle kallellaan). Tämä kaikki on valtiojohtoista vaikuttamista.
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 2:07 pm Mielestäni on loogista niputtaa Kosti, Bird ja RS samaan nippuun. Eikä asia muuten johdu DID-häiriöstä, vaan Iranin Vallankumouskaartista!
Toimeksiantoni oli luoda Bird (naisenergiaa), Kosti (taiteellinen vasemmistolainen) ja RS (oikealle kallellaan). Tämä kaikki on valtiojohtoista vaikuttamista.
Otahan mukaan luetteloosi "Quorthon"-sivpersoonasi ja kerro, minkälaisia autoja kaikilla on käytössään. Ai niin, "Quorthon" taisi pari vuotta sitten tehdä tuon autoarvioinnin. :mrgreen:

Ei tässä mistään loogisuudesta olekaan kyse vaan sinun mielisairauksistasi, "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen. Sinun pitäisi dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastavana tietää, että vastakkaista sukupuolta edustavat sivupersoonat ovat aivan tavallisia, joillakin DID-potilailla on jopa eläinsivupersoonia:

https://siivola.org/markku/krit/yhdeksa ... aista.html
https://www.finlandiakirja.fi/fi/truddi-chase-janis-ulvoo-66cc01 kirjoitti:
Jänis ulvoo avaa näköalan Truddi Chasen ainutlaatuiseen kokemukseen, jossa 92 eri sivupersoonaa nousevat esiin psykologisen selviytymisen keinona. Teos riisuu tabuja monipersoonallisuuden ympäriltä ja johdattaa lukijan hämmentäviin, pelättyihin ja salattuihin mielen maailmoihin.

* Neiti Ihanainen on hyvän käyttäytymisen ihannemalli.
* Häily-Joe on suuri, musta ja väkivahva.
* Elvira rakastaa juhlia, musiikkia ja villiä menoa.
* Kymmenen-Neljä on häikäisevän tehokas liikennainen.
* Kynsi vastaa täysin nimeään.
* Olivia on taiteellisen luovuuden ilmentymä.
* Catherinella on maailmannaisen eleet ja kuiva huumorintaju.
* Portinvartija näyttää suuntaa ja säätelee.
* Ean on irlantilainen filosofi ja runoilija, maagisen voiman lähde.
* Jänis ei osaa puhua. Mutta kun se ulvoo, kaikki muut vaikenevat.
Mikset enää kirjoita foorumille "Huuhkaja"-sivupersoonallasi? Miten lähellä "Birdiä" "Huuhkaja" on psykologisesti?

Tässä vielä muistutukseksi, minkä näköisestä päästä foorumin kovimman jätkän leikkimiset ovat peräisin:

Kuva

Mutta missä on Ripulisoturi (= "Korpisoturi"-sivupersoona)? Mutta missä on Ripulisoturi?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 3:12 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 2:07 pm Mielestäni on loogista niputtaa Kosti, Bird ja RS samaan nippuun. Eikä asia muuten johdu DID-häiriöstä, vaan Iranin Vallankumouskaartista!
Otahan mukaan luetteloosi "Quorthon"-sivpersoonasi ja kerro, minkälaisia autoja kaikilla on käytössään. Ai niin, "Quorthon" taisi pari vuotta sitten tehdä tuon autoarvioinnin. :mrgreen:

Ei tässä mistään loogisuudesta olekaan kyse vaan sinun mielisairauksistasi, "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen. Sinun pitäisi dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastavana tietää, että vastakkaista sukupuolta edustavat sivupersoonat ovat aivan tavallisia, joillakin DID-potilailla on jopa eläinsivupersoonia:

https://siivola.org/markku/krit/yhdeksa ... aista.html
https://www.finlandiakirja.fi/fi/truddi-chase-janis-ulvoo-66cc01 kirjoitti:
Jänis ulvoo avaa näköalan Truddi Chasen ainutlaatuiseen kokemukseen, jossa 92 eri sivupersoonaa nousevat esiin psykologisen selviytymisen keinona. Teos riisuu tabuja monipersoonallisuuden ympäriltä ja johdattaa lukijan hämmentäviin, pelättyihin ja salattuihin mielen maailmoihin.

* Neiti Ihanainen on hyvän käyttäytymisen ihannemalli.
* Häily-Joe on suuri, musta ja väkivahva.
* Elvira rakastaa juhlia, musiikkia ja villiä menoa.
* Kymmenen-Neljä on häikäisevän tehokas liikennainen.
* Kynsi vastaa täysin nimeään.
* Olivia on taiteellisen luovuuden ilmentymä.
* Catherinella on maailmannaisen eleet ja kuiva huumorintaju.
* Portinvartija näyttää suuntaa ja säätelee.
* Ean on irlantilainen filosofi ja runoilija, maagisen voiman lähde.
* Jänis ei osaa puhua. Mutta kun se ulvoo, kaikki muut vaikenevat.
Mikset enää kirjoita foorumille "Huuhkaja"-sivupersoonallasi? Miten lähellä "Birdiä" "Huuhkaja" on psykologisesti?

Tässä vielä muistutukseksi, minkä näköisestä päästä foorumin kovimman jätkän leikkimiset ovat peräisin:

Kuva

Mutta missä on Ripulisoturi (= "Korpisoturi"-sivupersoona)? Mutta missä on Ripulisoturi?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Minulla on mennyt ihan kokonaan ohi, että kuka on Huuhkaja? Siis varmaankin juuri johtuu DID-häiriöstä.

Voisitko valaista asiaa?

3 vihreää hymiötä on sellainen signaali, että herättää sääliä: viittiikö maassa makavaa enää läimiä...
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Tyypit vääntää tikusta paskaa ja paskasta tikkua :D Sairasta, mutta ihan viihdyttävää. Pitää varmaan minunkin hankkia elämä kun tätä luen, teidän ainakin :D
JasseHames
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 3:16 pm 3 vihreää hymiötä on sellainen signaali, että herättää sääliä: viittiikö maassa makavaa enää läimiä...
"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, voit olla varma, että läimin sinua niin kauan tällä foorumilla kuin et ole tajunnut mennä hoitoon tai joutunut hoitoon. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 3:23 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 3:16 pm 3 vihreää hymiötä on sellainen signaali, että herättää sääliä: viittiikö maassa makavaa enää läimiä...
"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, voit olla varma, että läimin sinua niin kauan tällä foorumilla kuin et ole tajunnut mennä hoitoon tai joutunut hoitoon. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
OK, kerrotko kun aloitat läimimisen?
Bird
Axel Foley

JasseHames kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 1:16 pm Viimeiset 90 viestiä "Birdiltä" aihealueittain:

--------------------
90 yhteensä

Jasse. ❤️

Ps. Missä vertailuaineisto?
Bird
Axel Foley

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 2:07 pm JasseHames on kirjoittanut hyvin vähe Lautamies-alueelle:"Aktiivisin alueella:Lautamiehet

Mielestäni on loogista niputtaa Kosti, Bird ja RS samaan nippuun. Eikä asia muuten johdu DID-häiriöstä, vaan Iranin Vallankumouskaartista!
😂 Voin vahvistaa tän.

Itse asiassa me ollaan Rossin, Kostin ja Birdin ynnä muiden lisäksi myös kolme moderaattoria, muutama botti ja vanha phpBB-lisäosa.
Eskimopuikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eskimopuikko »

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 13, 2026 2:07 pm

--------------------
90 yhteensä

JasseHames on kirjoittanut hyvin vähe Lautamies-alueelle:"Aktiivisin alueella:Lautamiehet

Eiköhän kuule kumisilmäkin ole jo sinun(meidän) sivupersoona, kun meni huoli-ilmoituksen väkertämään tästä huippuälykkäästä salapoliisista, joka on tajunnut kaikkien muiden foorumikäyttäjien olevan oikeasti sinun(meidän) sivupersoonia.

Edelleenkin olisi mielenkiintoista tietää näkeekö hän sukkanukkeja myös muilla foorumeilla vai epäileekö hän jopa postinjakajan ja kaupan kassankin olevan Kosti naamiaisasussa.
Vastaa Viestiin