Aino - yhtyeen soittaja Rami Aalto tuomittiin pedofiliasta
Yleensä, kun naamakirjassa hyväksytään uusia ystäviä, siinä lukee ystävien nimet. Olisiko niin, että joukko itsensä ramin ystävälistalla "piiloutuneita" olisi tullut takaisin ja se näkyy seinällä pelkkänä plussana sitten kun Rami on kirjautunut. Eivät siis poistaneet Ramia listaltaan, mutta laittaneet itsensä näkymättömäksi listalla.
Mulla vaan itsellä on muutama tälläinen kaveri, jotka joskus haluavat piilotella ja sivun näyttämä kaverimäärä vaihtelee. Sitten taas ilmestyy se plussa sivulle ja kaverimäärä onkin täysi.
Olipa sekavasti selitetty. En ole facebookin asiantuntija vielä
Mulla vaan itsellä on muutama tälläinen kaveri, jotka joskus haluavat piilotella ja sivun näyttämä kaverimäärä vaihtelee. Sitten taas ilmestyy se plussa sivulle ja kaverimäärä onkin täysi.
Olipa sekavasti selitetty. En ole facebookin asiantuntija vielä
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
Niin, tätä juuri tarkoitin.PääKylmänä kirjoitti:Ja jos tämä oli nyt kysymys, niin ei pystytään, vaan ei pidetä. Siitä ei ole minulla tietoa, onko RA edes hakenut vapauttamista. Siitä huolimatta poliisi olisi vapauttanut hänet myös omasta aloitteestaan, jos tutkinta olisi lopetettu / vangitsemisen katsottu olevan tarpeetonta. Mistään pikkuasiasta ei ole missään vaihessa ollut kysymys.Nylonköysi kirjoitti:^Esitutkinta voidaan aloittaa melkein mistä vaan, mutta kyse onkin siitä, pidetäänkö pikkuasiasta sellissä noin kauan?
Juuri nyt en jaksa kelailla takaisin, mihin kyssäreihini et ole vastannut, mutta välillä pyrin olemaan mahdollisimman pikkutarkka. Se ei ole piikittelyä vaikka se voi siltä tuntua.
En väitä että olisin juurikaan eri mieltä kanssasi nyt, kun ilmaiset asian tällä tavalla.Pidän tapausta haastavana ja aikaa vievänä, mikäli julkisuuteen annetut tiedot tapauksen laajuudesta pitävät paikkansa. Tämä on minun perusteltu mielipiteeni, ei välttämättä vastaus, joka tyydyttää kysyjänsä.
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
Luin uusimman Seiskan. Eiköhän ne olisi kirjoittaneet vapauttamisesta. Kyseessä on kuitenkin juorutason uutinen.KaverinPuolella kirjoitti:Aivan!Tiikeri kirjoitti:Mistä kukaan tietää varmuudella että Ra on vielä pidätettynä
Toki otan vastaan mielelläni parempaa tietoa, enkä epämääräistä vihjailua.
Eikä mielipiteeni muuten juurikaan muutu, vaikka Rami olisi ollut vangittuna kaksi viikkoa kolmen sijasta.
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
-
KaverinPuolella
- Scooby-Doo
Jos Ra olisi ollut tämän koko pitkänajan säilössä,mistä ihmeestä hän on näitä "uusi" kavereita haalinut.
Aina monta kaveria saanut lisää,vaikka pedofiiliasta pidätettynä.
Kumma kaveri tämä Ra, ihmiset selvästi uskovat täysin hänen syyttömyyteen.
Miten kukaan tervejärkinen laittaisi kaverikutsua menemään henkilölle, joka pidätettynä näin raskaaista syytöksistä.
Mä veikkaan, että Ra ollut jo jonkin aikaa poissa säilöstä ja viettänyt hiljaiseloa.
Tälläisen rumban jälkeen tuskin haluaa heti tulla lehdistön eteen asiaan puimaan.
Tiedä sitten....
Aina monta kaveria saanut lisää,vaikka pedofiiliasta pidätettynä.
Kumma kaveri tämä Ra, ihmiset selvästi uskovat täysin hänen syyttömyyteen.
Miten kukaan tervejärkinen laittaisi kaverikutsua menemään henkilölle, joka pidätettynä näin raskaaista syytöksistä.
Mä veikkaan, että Ra ollut jo jonkin aikaa poissa säilöstä ja viettänyt hiljaiseloa.
Tälläisen rumban jälkeen tuskin haluaa heti tulla lehdistön eteen asiaan puimaan.
Tiedä sitten....
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
Eli Rami on ollut jo viikon vapaalla, ja ne kaverit ovat yht'äkkiä ilmestyneet vuorokauden sisällä hänen kaverilistalleen Facebookissa, kaikki tietenkin samana päivänä lähettäneet kaveripyynnön.
Kertokaa hei nyt, ei tyhmä voi tajuta.
Janoan selityksiä!
PS. Ja se on ihan sama, haluaako Rami viettää hiljaiseloa. Iltalehti ei halua.
Kertokaa hei nyt, ei tyhmä voi tajuta.
PS. Ja se on ihan sama, haluaako Rami viettää hiljaiseloa. Iltalehti ei halua.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
^Niinpä haluaa kanssa tietoa ja selvitystä tapauksesta ja HETI! Ei vaikuta kovin syytömältä kaverilta, jos on vetäytynyt maan alle vai liekkö sitten tekemässä sitä biisiänsä jonka sitten räväyttää tiskiin todistusaineistona syyttömyydesytänsä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.