Mies käveli julmettu meisseli paljaana kourassaan uimahallissa

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Mies käveli julmettu meisseli paljaana kourassaan uimahallissa

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Poliisia ei asia kinostanut niin paljon että olisi menty paikalle. "Jo hätäkeskuspuhelussa on ilmennyt että kyseessä oli huoltomies päivittäisissä hommissaan ja väärinkäsitys alunperinkin." Kommentoi poliisin vt. komissaari Jorma Jormanainen. "Olemme kyllä korotetussa valmiudessa koska sarjakakkaaja on edelleen vapaana, emme halua tapauksesta uutta Zodiacia. Nyt keväällä päätään ovat taas nostaneet puolilöysän peniksen vatkaajat uimahallin miestenpuolen kakkossaunassa. Heitä tulee nyt keväällä kuin tatteja sateella."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Barbie
Nikke Knatterton

Re: Mies käveli julmettu meisseli paljaana kourassaan uimahallissa

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Jack the Ripper kirjoitti: Su Touko 17, 2026 6:38 pm Poliisia ei asia kinostanut niin paljon että olisi menty paikalle. "Jo hätäkeskuspuhelussa on ilmennyt että kyseessä oli huoltomies päivittäisissä hommissaan ja väärinkäsitys alunperinkin." Kommentoi poliisin vt. komissaari Jorma Jormanainen. "Olemme kyllä korotetussa valmiudessa koska sarjakakkaaja on edelleen vapaana, emme halua tapauksesta uutta Zodiacia. Nyt keväällä päätään ovat taas nostaneet puolilöysän peniksen vatkaajat uimahallin miestenpuolen kakkossaunassa. Heitä tulee nyt keväällä kuin tatteja sateella."
Löytyikö sarjakakkaajaa koskaan? Ei kakkaa enää koskaan.
Blow me.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Re: Mies käveli julmettu meisseli paljaana kourassaan uimahallissa

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Barbie kirjoitti: Su Touko 17, 2026 8:18 pm Löytyikö sarjakakkaajaa koskaan? Ei kakkaa enää koskaan.
Oulussa päin seliteltiin että kyseessä oli sarja yksittäistapauksia. Vahinkoja sattuu kaikille ja kakkavahinkoja uimahallissa erityisesti lapsille ja vanhuksille.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin