Israel, 7.10.2023 tapahtumat, Gaza, Hamas, Hizbollah, Palestiina, raketti-iskut
Re: Israel, 7.10.2023 tapahtumat, Gaza, Hamas, Hizbollah, Palestiina, raketti-iskut
yritetään nyt muistaa et netanyahu teki sotarikoksia ja rikoksia ihmisyyttä vastaan jo kasarilla sillon ei hamasia ollu vielä edes olemassa.
israel on syyllinen myös hamasin tekoihin.
en toki itke että hamas mulkut pääsee hengestään mut joo vielä pahempi on israelin sairas armeija sekä siirtokuntalaiset jotka total psykopaatteja ilman minkäänlaista sielua.
israel on syyllinen myös hamasin tekoihin.
en toki itke että hamas mulkut pääsee hengestään mut joo vielä pahempi on israelin sairas armeija sekä siirtokuntalaiset jotka total psykopaatteja ilman minkäänlaista sielua.
Viimeksi muokannut Kumisilmä, La Touko 16, 2026 7:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antifa Free Palestina
Re: Israel, 7.10.2023 tapahtumat, Gaza, Hamas, Hizbollah, Palestiina, raketti-iskut
Kuulustelut on tehty aiemmin. Ei se varmaan valehtelisi aiheuttaen itselleen ongelmia. Lyöpäs Googleen piruuttasi.JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 7:37 pmNäin. Eikö ne Netanjahu videot ollut tekoälyllä tehtyjä, koska hän on kuollut? Miksi niitä sen puhumia pitäisi uskoa? Mutta joo, joku jo hyvin avasi tuon "Hamasin rahoittamisen". Lyön vaikka vetoa että herra Mencho ei ole perehtynyt taustoihin, on vaan löytänyt huikean luotettavan X-tilin..El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 5:55 amEi sillä ole mitään merkitystä vaan videolla, jossa Netanyahu puhuu omista rikoksistaan. Tuo on loppuun kulunut tapa yrittää vesittää esillä oleva tieto. Minä taas vilkaisin raiskauksia, joissa käytetään koiria kuten Israelilla on tapana käyttää palestiinalaisia kohtaan. Molemmat osapuolet ovat päästään pahasti vialla.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 7:41 pm Edit. Vilkaisin tuota mjtruthultra tiliä ja se ei kyllä vakuuttanut, noitahan on 13 tusinassa joka aatteelle.?
Ihmiset ovat käsittämättömän julmia.
Kuka avasi rahoituksen hyvin?
Netanyahu admits funding Hamas with $35m monthly Qatari cash (Video)
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu deliberately worked to keep Gaza under the control of Hamas while maintaining the West Bank under Fatah, with the explicit goal of preventing the two Palestinian factions from ever uniting, according to his own reported statements.
Netanyahu arranged for Hamas to receive $35 million every month from Qatar — delivered in suitcases filled with American currency — a policy that funneled more than $1 billion into Hamas hands over time.
The massive cash transfers continued until the deadly October 7 attack.
https://dailytelegraph.co.nz/news/netan ... ash-video/
Ja niin edelleen.Netanyahu: Money to Hamas part of strategy to keep Palestinians divided
https://www.jpost.com/arab-israeli-conf ... ded-583082
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
Joo toki. Ihan mielenkiinnosta: mikä saisi sinut uskomaan että se on hengissä? Vai onko sulla vaan niin kovat faktat kuolemasta pöydälle että ei riitä vaikka tulisi luoksesi kahville, antaisi DNA näytteen, sormenjäljet ja hammaskartan. Vai riittääkö vain se että tapaa Trumpin? Eikö Trumpille menisi läpi sama kaksoisolento kuin Argentiinan presidentille tai muistopäivän yleisölle?El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 7:51 pmKuulustelut on tehty aiemmin. Ei se varmaan valehtelisi aiheuttaen itselleen ongelmia. Lyöpäs Googleen piruuttasi.JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 7:37 pmNäin. Eikö ne Netanjahu videot ollut tekoälyllä tehtyjä, koska hän on kuollut? Miksi niitä sen puhumia pitäisi uskoa? Mutta joo, joku jo hyvin avasi tuon "Hamasin rahoittamisen". Lyön vaikka vetoa että herra Mencho ei ole perehtynyt taustoihin, on vaan löytänyt huikean luotettavan X-tilin..El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 5:55 am
Ei sillä ole mitään merkitystä vaan videolla, jossa Netanyahu puhuu omista rikoksistaan. Tuo on loppuun kulunut tapa yrittää vesittää esillä oleva tieto. Minä taas vilkaisin raiskauksia, joissa käytetään koiria kuten Israelilla on tapana käyttää palestiinalaisia kohtaan. Molemmat osapuolet ovat päästään pahasti vialla.
Ihmiset ovat käsittämättömän julmia.
Ei auta enää mikään mussutus.
Vai niin. Eli kovat on faktat.
Kovemmat kuin sulla. Katson keskustelumme päättyneeksi.
Katso vain. Punnitse ihmeessä uudelleen todisteet kuolemasta ja elossa olosta.
Sinuna miettisin Netanyahua ja Hamasin rahoitusta. Tai mikä minä olen sanomaan kun joku jo tossa avasi sinulle hyvin tämän rahoituksen.JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:34 pmKatso vain. Punnitse ihmeessä uudelleen todisteet kuolemasta ja elossa olosta.
Joo, damfin avasi sen hyvin ja juurisyyt jopa! Olenko minä jossain väittänyt että rahoitusta ei ole tapahtunut? Mutta kun tuon juurisyyn sisäistää niin asia vaan on vähän eri kuin jos asian esittää siten että terrorijärjestöä olisi rahoitettu ihan vaan aseistamiseen.El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:38 pmSinuna miettisin Netanyahua ja Hamasin rahoitusta. Tai mikä minä olen sanomaan kun joku jo tossa avasi sinulle hyvin tämän rahoituksen.
No, minä olen lähinnä haastanut Netsnjahun kuolemasta tai elossa olosta. Ja siinä sinun faktasi on täyttä huuhaata.
Kaksoisstandardit. Tässä tapauksessa hyväksynette myös Venäjän juurisyyt.JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:52 pmJoo, damfin avasi sen hyvin ja juurisyyt jopa! Olenko minä jossain väittänyt että rahoitusta ei ole tapahtunut? Mutta kun tuon juurisyyn sisäistää niin asia vaan on vähän eri kuin jos asian esittää siten että terrorijärjestöä olisi rahoitettu ihan vaan aseistamiseen.El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:38 pmSinuna miettisin Netanyahua ja Hamasin rahoitusta. Tai mikä minä olen sanomaan kun joku jo tossa avasi sinulle hyvin tämän rahoituksen.JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:34 pm
Katso vain. Punnitse ihmeessä uudelleen todisteet kuolemasta ja elossa olosta.
Minä en ainakaan ole mitään Israelin hyökkäystä hyväksynyt, enkä Venäjän. Rahoitusta en hyväksy myöskään, paitsi jo se on väärin käytettyä humanitaarista apua niin vaikea rahoittajaakaan suorilta teilata.El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:57 pmKaksoisstandardit. Tässä tapauksessa hyväksynette myös Venäjän juurisyyt.JOMPPE kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:52 pmJoo, damfin avasi sen hyvin ja juurisyyt jopa! Olenko minä jossain väittänyt että rahoitusta ei ole tapahtunut? Mutta kun tuon juurisyyn sisäistää niin asia vaan on vähän eri kuin jos asian esittää siten että terrorijärjestöä olisi rahoitettu ihan vaan aseistamiseen.El Mencho kirjoitti: La Touko 16, 2026 10:38 pm
Sinuna miettisin Netanyahua ja Hamasin rahoitusta. Tai mikä minä olen sanomaan kun joku jo tossa avasi sinulle hyvin tämän rahoituksen.
En myöskään surisi Netanjahun kuolemaa, päinvastoin. Mutta kun siitä ei ole kuin foliohattuteoriaa niin en voi käsittää miksi pitäisi uskoa kuolemaan..
-
Luciano Viskos
Netanjahuhan on ollut jo pelkästään viimepäivinä ahkerasti julkisuudessa.
Onko hänen oletetusta kuolemastaan kehitetty nyt jokin folioteoria?
Onko hänen oletetusta kuolemastaan kehitetty nyt jokin folioteoria?
Mencholla on vedenpitävät faktat että kuollut on.Luciano Viskos kirjoitti: Su Touko 17, 2026 3:13 pm Netanjahuhan on ollut jo pelkästään viimepäivinä ahkerasti julkisuudessa.
Onko hänen oletetusta kuolemastaan kehitetty nyt jokin folioteoria?![]()
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5d8 ... 5553e03d31ICC:n pääsyyttäjä: Ei kansanmurhaa Gazassa
Syyttäjä ei näe, että Israel olisi syyllistynyt kansanmurhaan Gazan alueella.
Tänään klo 7:50
Kansainvälisen rikostuomioistuimen (ICC) pääsyyttäjä Karim Khan ei tällä hetkellä näe riittäviä todisteita siitä, että Israel olisi syyllistynyt kansanmurhaan Gazan alueella.
Khan toi kantansa ilmi brittiläis-amerikkalaisen toimittajan Mehdi Hasanin haastattelussa. Saksalaismedia Bild uutisoi asiasta perjantaina.
Khan haki vuoden 2024 toukokuussa pidätysmääräystä Israelin pääministerille Benjamin Netanjahulle, Israelin puolustusministeri Yoav Gallantille ja terroristijärjestö Hamasin johtajille.
Syyttäjä perusteli pidätysmääräystä sillä, että Netanjahu, Gallant ja Hamasin johtajat ovat syyllistyneet sotarikoksiin ja rikoksiin ihmisyyttä vastaan Gazan sodassa. Kansanmurhaa ei kuitenkaan mainittu.
– Kaikki riippuu todisteista. En aio ryhtyä toimenpiteisiin – olisi holtitonta ja harkitsematonta syyttäjän puolelta ryhtyä toimenpiteisiin pelkästään yleisen elämöinnin vuoksi, Khan toteaa tuoreessa haastattelussa.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
”Pakotettiin riisuutumaan uudestaan ja uudestaan” – Välimerellä pidätetyt suomalaiset kertovat hirveistä kokemuksista
Suomeen palanneet Palestiina-aktivistit kertovat joutuneensa Israelin viranomaisten väkivallan ja nöyryytyksen uhreiksi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/86e0 ... bfa409f7f9
Suomeen palanneet Palestiina-aktivistit kertovat joutuneensa Israelin viranomaisten väkivallan ja nöyryytyksen uhreiksi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/86e0 ... bfa409f7f9