Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JOMPPE
Martin Riggs

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja JOMPPE »

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:58 am En kertaakaan. Olet ilmeisesti sekoittanut minut johonkin toiseen nimimerkkiin.

Päinvastoin ressukat. Itsetunto on kohdillaan ja tehän tässä väärässä olette olleet. Kiva kun saavuit juttelemaan itsesi kanssa. Mites vaimo, joko lähti?

Mulla ei ole juttu loppunut koskaan.

Damppe.
Even Steven aikanaan uhosikin:
Even Steven kirjoitti: To Tammi 16, 2025 3:47 pm
Ps. Pää kiinni tai teen uuden nimimerkin.
Nyt on ilmeisesti ollut pakko tulla takaisin. Eikä sinusta oikeasti ole miestä myöntää? Tämä tuplanimimerkki syyttelykin.. huoh. Minä olin joskus Brass ja mitähän kaikkea. Kun asiassa häviää niin sekoitetaan äkkiä henkilökohtaisuuksia mukaan.

Lue ihmeessä täältäkin miten Even aikanaan väitti kaikkien olevan hybridikeskuksesta, ihan kuten sinä.
Ja uhosi aina miten muut ovat väärässä, ihan kuten sinä.
jne.
Even Steven kirjoitti: Ke Helmi 12, 2025 7:41 pm Juuri tällä tavalla te siellä hybridikeskuksessa toimitte 😂

Se onkin ihan eri juttu jos joku pääsisi ulkopuolelta vaikuttamaan.
Olikohan Even jopa yhtä vitsikäs laittaessaan tuon Vauva.fi linkin. Hänellä oli muuten velattomat sukset, kova kaveri!
El Mencho
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

Tauteja patentoidaan edelleen ja Netanyahu rahoitti Hamasia. Ei tollasesta kampanjasta kannata välittää hittojakaan mutta hyvin toi tyyppi on yksin teitä vastaan pärjännyt ja oli näemmä huumorintajuakin toisin kuin teillä.
Viimeksi muokannut El Mencho, Ma Touko 18, 2026 10:48 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En vastaa vittuiluun lainkaan
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

damfin kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:45 am Kerrohan ihan rehellisesti, montako kertaa olet jo eri nimimerkeillä lähtenyt palstalta ovet paukkuen kun itsetunto on pettänyt? :mrgreen:
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 9:58 am En kertaakaan. Olet ilmeisesti sekoittanut minut johonkin toiseen nimimerkkiin.
Eli et pystynyt vastaamaan rehellisesti :lol: :lol: :lol:
El Mencho
Hetty Wainthropp

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 10:48 am Tauteja patentoidaan edelleen ja Netanyahu rahoitti Hamasia. Ei tollasesta kampanjasta kannata välittää hittojakaan mutta hyvin toi tyyppi on yksin teitä vastaan pärjännyt ja oli näemmä huumorintajuakin toisin kuin teillä.
JOMPPE
Martin Riggs

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 10:49 am
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 10:48 am Tauteja patentoidaan edelleen ja Netanyahu rahoitti Hamasia. Ei tollasesta kampanjasta kannata välittää hittojakaan mutta hyvin toi tyyppi on yksin teitä vastaan pärjännyt ja oli näemmä huumorintajuakin toisin kuin teillä.
...ja Netanjahu on kuollut, korona oli kusetus, kuussa ei ole käyty, 911 oli kusetus, lentokoneet jättää vanaa huvikseen...

Miksi muuten lainailet itseäsi, sairasta.
El Mencho
Hetty Wainthropp

JOMPPE kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 11:01 am
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 10:49 am
...ja Netanjahu on kuollut, korona oli kusetus, kuussa ei ole käyty, 911 oli kusetus, lentokoneet jättää vanaa huvikseen...

Miksi muuten lainailet itseäsi, sairasta.
Ohittaakseni paskapuheet. Ei tuossa ole enää varmistamatta kuin Netanyahun kuolema. Näillä mennään monttuun asti.

Ei se mikään huvi ole jos partikkeleita löytyy kymmeneniä tonneja vuosittain ja kuussa ei ole käyty 1969. Se on vissi.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Sano nyt vielä että maapallokin on litteä.
Blörö.
El Mencho
Hetty Wainthropp

Donald McRonald kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 12:07 pm Sano nyt vielä että maapallokin on litteä.
Blörö.
Maapallo on neliön muotoinen. Sä olet muuten ihan turha äijä. Te olette mielipiteenvapauden riistäjiä. Lällättäviä läskejä, joilla ei tosielämässä ole mitään sanottavaa.
JOMPPE
Martin Riggs

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 11:19 am Ei tuossa ole enää varmistamatta kuin Netanyahun kuolema.
Riippuu ihan mistä asiat "varmistaa": vakavasti otetttavista lähteistä, marginaalimedioista, yksittäisiltä sometileiltä vai omasta mielikuvituksesta.
El Mencho
Hetty Wainthropp

JOMPPE kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 2:00 pm
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 11:19 am Ei tuossa ole enää varmistamatta kuin Netanyahun kuolema.
Riippuu ihan mistä asiat "varmistaa": vakavasti otetttavista lähteistä, marginaalimedioista, yksittäisiltä sometileiltä vai omasta mielikuvituksesta.
Sinä varmistat Helsingin Sanomista ja minä ajattelen asioista niin kuin minä haluan. Minua ei paina sosiaalinen paine. Minun ei tarvitse olla samaa mieltä tai miellyttää ketään saadakseni hyväksyntää. Sinusta ja kumppaneista se paistaa läpi.

Ja mitä vittua se sulle kuuluu miten minä ajattelen kun sentään ajattelen?

Olen täysin vapaa ihminen.
JOMPPE
Martin Riggs

El Mencho kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 2:05 pm
JOMPPE kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 2:00 pm
Sinä varmistat Helsingin Sanomista ja minä ajattelen asioista niin kuin minä haluan. Minua ei paina sosiaalinen paine. Minun ei tarvitse olla samaa mieltä tai miellyttää ketään saadakseni hyväksyntää. Sinusta ja kumppaneista se paistaa läpi.

Ja mitä vittua se sulle kuuluu miten minä ajattelen kun sentään ajattelen?

Olen täysin vapaa ihminen.
Se on kyllä huomattu: ajattelet kuten haluat, välittämättä lähteistä ja faktoista. Onnea vapaudesta ja onnea valitsemallesi tielle.
Solttuetsivä
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Korjataan sen verran, että ei Netanyahu ole rahoittanut Hamasia.
Hän salli Qatarin kautta tulevan rahoituksen päätymisen Hamasille.

Silloin se oli hyvä strateginen päätös.
Vastavoiman tukeminen ettei Jihad ja/tai Fatah kasva liian suureksi.
Lisäksi oli tärkeää tukea Hamasia ettei Länsirantaa hallinoiva Palestiinalaishallinto saa myös Gazan hallintoa.

Pyrkimys oli pitää palestiinalaisalueet poliittisesti jakautuneina ja estää kansainvälisesti uskottavan palestiinalaishallinnon syntyminen.
Ja tässähän Israel/Netanyahu ovat onnistuneet täydellisesti.

Ei tuo Hamas kuitenkaan mikään Israelin hyvä kaveri ole.
- Hamasin 1988 peruskirja: Islam tuhoaa Israelin: Israel on olemassa, kunnes islam tuhoaa sen, aivan kuten se on tuhonnut muita sitä ennen
El Mencho
Hetty Wainthropp

Solttuetsivä kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 3:09 pm Korjataan sen verran, että ei Netanyahu ole rahoittanut Hamasia.
Hän salli Qatarin kautta tulevan rahoituksen päätymisen Hamasille.
Aivan, ja taudinaiheuttajan voi patentoida mutta ei tautia. Suksi mäkeen. Onko teillä minkäänlaista omaa aivotoimintaa?
Netanyahu admits funding Hamas with $35m monthly Qatari cash (Video)
News
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu deliberately worked to keep Gaza under the control of Hamas while maintaining the West Bank under Fatah, with the explicit goal of preventing the two Palestinian factions from ever uniting, according to his own reported statements.
Netanyahu arranged for Hamas to receive $35 million every month from Qatar — delivered in suitcases filled with American currency — a policy that funneled more than $1 billion into Hamas hands over time.

The massive cash transfers continued until the deadly October 7 attack.
https://dailytelegraph.co.nz/news/netan ... ash-video/
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Kappas. Meillä on täällä oikea Suuri Ajattelija, joka ajattelee omilla "aivoillaan" ja seuraa omia polkujaan. Noh, sellaisia on nähty maailman sivu. Yleensä ovat poistuneet ennen aikojaan oman virhearvioinnin takia. Näistä on myös peräisin tunnettu englanninkielinen sanonta "Darwin awards".
El Mencho
Hetty Wainthropp

Joo ei ole asuntovelkaa ja saa tehdä työkseen sitä mistä pitää. Ei muuta kun lykkyä tykö ja jaksamisia ❤️

*aurinko häikii
Viimeksi muokannut El Mencho, Ma Touko 18, 2026 3:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin