Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bird
Axel Foley

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

viivahattu kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 2:41 am En ole, enkä ole kuullut tästä juuri mitään hyvää sen nähneiltä metalli-ihmisiltä. Normot kuulemma tykkäävät.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Loputon_Gehennan_liekki

Tämä sen sijaan on puhdasta komediakultaa. Etenkin Lord Satanachia edustaa kunnialla. Kuten aina.

Vaikka Satanachia on nykyisin lähinnä meemin asemassa varsinkin muutaman vuoden takaisen umpijurrisen Steelfest-keikan ja Mäntän black metal sota -episodin ansiosta, niin herran bändi Azazel oli oikeastl kovaa tavaraa uransa alkupuolella.

https://youtu.be/RBKYq3H1d2A?is=8tkDSOE6CVkANVvt
viivahattu kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 2:41 am VITTU MÄ VIHAAN PUNKKIA!
Oho, nyt oli tunnetta! :D
Sori, etten vastaa heti just siihen, mutta laitan silti tän:

Mitä punkkia sä, Viivahattu, tarkalleen ottaen sitten vihaat?
Viimeksi muokannut Bird, Ma Touko 18, 2026 4:41 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Tuo oli siis Lord Satanachian kommentti johonkin tuosta dokkarista Loputon Gehennan Liekki. Taisi siellä olla myös "VITTU MÄ VIHAAN JEESUSTA".
Bird
Axel Foley

viivahattu kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 4:38 am Tuo oli siis Lord Satanachian kommentti johonkin tuosta dokkarista Loputon Gehennan Liekki. Taisi siellä olla myös "VITTU MÄ VIHAAN JEESUSTA".
Okei, hyvä tietää. Mulle tämä koko juttu on vieras.

Mutta ateistina on kyllä pakko kompata vähintään tota: "VITTU MÄ VIHAAN JEESUSTA" :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Ian Curtis, 15.7.1956 – 18.5.1980

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

acp kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 2:47 am
viivahattu kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 2:41 am
acp kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 2:30 am Norjan musiikkiskenestä tuli mieleen tämä elokuva:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lords_of_Chaos_(elokuva)

Oletteko nähneet?
En ole, enkä ole kuullut tästä juuri mitään hyvää sen nähneiltä metalli-ihmisiltä. Normot kuulemma tykkäävät.
Mitä, eikö metalliväki tykkää goresta :D
Tykkää, mutta tämä leffa kuulemma esittää Varg Vikernesin murhaaman Euronymuksen (eli Øystein Aarsethin) semmoisena lähestulkoon hyvänä jätkänä, kun todellisuudessa hän oli norjan metalliskenen ylivoimaisesti suurin kusipää ja ns. sai mitä tilasi, vaikka en häneen kohdistunutta henkirikosta hyväksy, ja onhan Vikernes itsekin aikamoinen "persoona". Euronymous oli käyttänyt vuosikausia ihan tauottomaan kaikille muille vittuilemiseen ja oman erinomaisuutensa korostamiseen ja siinä sivussa mm. yllyttänyt bändinsä Mayhemin vakavista mielenterveysongelmista kärsinyttä laulajaa Deadia, eli Pelle Ohlinia, tekemään haaveilemansa itsemurhan. Kun Ohlin teki itsemurhan, Aarseth otti ruumiista kuvia ja levitti niitä.

...ja silti Aarsethin johdolla tehty Mayhemin esikoislevy De Mysteriis Dom Sathanas on klassikko ja kiistaton black metalin suunnannäyttäjä.

https://youtu.be/rZEJD-fdNEc?is=uak6Q_C3FOObGVrg
m1ckey
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

1984 - Michael Des Barres / Nigel Harrison / STEVE JONES / Tony "FOX" Sales / Clem "Elvis Ramone" Burke (RIP)

"Somehow, we managed to get through a photo session for the album
cover, despite Tony having a seizure in the makeup chair. The distraction of
piles of cocaine didn’t help; it was the 80s after all. When Tony came to, we
just kept going like nothing had happened. The album cover features us—
including the conveniently revived Tony—on stage at Perkins Palace in
Pasadena in all our rock and roll splendor, surrounded by various ephemera.
I’m holding a copy of Friedrich Nietzsche’s Beyond Good and Evil. I don’t
know why."
m1ckey
Roger Murtaugh

Black Flag's 2026 Coachella Set Was a Punk Rock False Flag Operation

Kuva

SITTEN on FLAG!

- Keith Morris
- Dez Cadena
- Chuck Dukowski

et al.
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Bird kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 6:16 am
viivahattu kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 4:38 am Tuo oli siis Lord Satanachian kommentti johonkin tuosta dokkarista Loputon Gehennan Liekki. Taisi siellä olla myös "VITTU MÄ VIHAAN JEESUSTA".

Mutta ateistina on kyllä pakko kompata vähintään tota: "VITTU MÄ VIHAAN JEESUSTA" :D
No niin... "Sillälailla..!!" [Niilo Tarvajärven äänellä]

Vaan mikäköhän vittu siinä oikein on, että suureen ääneen itsejään ateisteiksi kutsuvat ovat valmiita ristiinnaulitsemaan jokun helvetin Jeesuksen uudelleen vaikka tuhanteen kertaan, jos sikseen tulee, vaan kun pitäisi ottaa käsittelyyn Islam ja profeetta Mohammed, niin suut pannaankin suppuun ja naamat neppareille ja vaihdetaan vikkelästi puheenaihetta. Että mikäköhän siinäkin on?
Kunhan vaan kysyn.
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

m1ckey kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 2:06 am
Schimanski kirjoitti: Ti Touko 12, 2026 12:34 pm
Hmmm..??
Tässä teille Maiköl Monrouta koko rahalla.
On nimittäin miljoonan dollarin riffi. 8)

**
X X X X X
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

viivahattu kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 2:09 am Heh. Enochian Crescentiin ja toiseen Norja-skenen jättiläiseen Emperoriin liittyy sellainen hauska anekdootti, että ensin mainittu oli Tavastialla vuonna 1997 viimeksi mainitun lämppärinä ja laulaja Wrath, sama kaveri joka raakkuu myös Väkisinkastetun, viilsi keikan aikana niin syvän haavan ranteeseensa, että keikka jouduttiin keskeyttämään lava oli aivan veressä. Emperor ei suostunut vilkaisemaankaan lavalle päin ennen kuin se oli puunattu kiiltäväksi. Norjalaiset ovat poseeraajia, Suomi on black metallin oikea supervalta.
Hyvä stoori!!!! :)
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 6:38 pm Vaan mikäköhän vittu siinä oikein on, että suureen ääneen itsejään ateisteiksi kutsuvat ovat valmiita ristiinnaulitsemaan jokun helvetin Jeesuksen uudelleen vaikka tuhanteen kertaan, jos sikseen tulee, vaan kun pitäisi ottaa käsittelyyn Islam ja profeetta Mohammed, niin suut pannaankin suppuun ja naamat neppareille ja vaihdetaan vikkelästi puheenaihetta. Että mikäköhän siinäkin on?
Kunhan vaan kysyn.
Valkoisen Miehen Taakka?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Bird
Axel Foley

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 6:38 pm
Bird kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 6:16 am

No niin... "Sillälailla..!!" [Niilo Tarvajärven äänellä]

Vaan mikäköhän vittu siinä oikein on, että suureen ääneen itsejään ateisteiksi kutsuvat ovat valmiita ristiinnaulitsemaan jokun helvetin Jeesuksen uudelleen vaikka tuhanteen kertaan, jos sikseen tulee, vaan kun pitäisi ottaa käsittelyyn Islam ja profeetta Mohammed, niin suut pannaankin suppuun ja naamat neppareille ja vaihdetaan vikkelästi puheenaihetta. Että mikäköhän siinäkin on?
Kunhan vaan kysyn.
Noh, ensinnäkin tuo yllä oleva oli niin sanotusti kieli poskella kirjoitettu: en siis "vihaa" jeesusta.

Tuo kuvauksesi ei sovi muhun eikä ateistituttuihinikaan; vastustamme islamia siinä missä muitakin uskontoja (enemmänkin). En myöskään muista näin äkkiseltään, että olisin törmännyt tuohon ilmiöön, mistä kirjoitat (vaikuttaa kiinnostavalta kyllä: missä tätä erityisesti näkyy?).
Mutta en siis osaa tähän sulle vastata.
Bird
Axel Foley

m1ckey
Roger Murtaugh

JOS, ei olisi ollut Danny Lagerstedia kaverina...
Andy olisi kuollut jo ajat sitten...

Vastaa Viestiin