Äiti, 38, jätti lapset yöksi yksin kotiin ja lähti baariin – aamulla ovella oli poliisi - tuomio

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
nakkenakuttaa
Susikoski

Re: Äiti, 38, jätti lapset yöksi yksin kotiin ja lähti baariin – aamulla ovella oli poliisi - tuomio

Viesti Kirjoittaja nakkenakuttaa »

Ei todellakaan ole ok lähteä keskellä viikkoa baariin ja jättää kouluun menevät lapset yksin. Ei ole ok vastuuttaa 15-vuotiasta huolehtimaan sisarus kouluun, kun itse on keskellä viikkoa humpalla. Lapset pääsi toivottavasti kiireelliselle sijoitukselle ja mamma ohjattiin päihdearvioon tai hoitoon.
Knobster
Adrian Monk

Re: Äiti, 38, jätti lapset yöksi yksin kotiin ja lähti baariin – aamulla ovella oli poliisi - tuomio

Viesti Kirjoittaja Knobster »

viivahattu kirjoitti: Ti Touko 19, 2026 12:17 am
Knobster kirjoitti: Ma Touko 18, 2026 8:04 pm ^
No en minä sinun vanhempiakaan tiedä/tunne niin miksi heistä puhuisin paskaa kuten sinä?

Se että tästä ketjun tapauksesta on yleensä uutinen ja että joku näkee tehtäväkseen vittuilla kanssakirjoittajan vanhemmista valheita kertoo valkoroskasta. Mahtavassa jamassa tämä maa.
Valkoroskaa on se, että jätetään kaksi alaikäistä kotiin keskenään ja lähdetään baariin dokaamaan. Olen pahoillani, jos pidät sitä ihan normaalina ja hyväksyttävänä käytöksenä.
Samaa mieltä ensimäisestä kanssasi. Toisen kohdan ymmärsit väärin ja kommenttini oli aivan turha ja typerä sinänsä, ehkä yritin ilmaista että ihmiset ovat erilaisia ja itse tosiaan pärjäsin oikein kivasti itsekseen jo varhain eikä tarvinut huolia kuten varmaan tässä tapauksessa syytä oli. My bad.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Eräs1 kirjoitti: Su Touko 10, 2026 2:48 pm Mitä --- Eikös lapsenlikat ole yleensä n. 15-vuotiaita, kun vanhemmat lähtevät juhlimaan?
Ju mutta silloin juhliman meneet tulee kotiin viimeistään pikkutunneilla. Tässä tapauksessa äiti ei ollut tullut kotiin vielä seuraavana aamunakaan.
Vastaa Viestiin