Äiti oli parvekkeella, kun mies raiskasi hänen tyttärensä

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Le chat bleu
Harjunpää

Re: Äiti oli parvekkeella, kun mies raiskasi hänen tyttärensä

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

ed_gein kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:50 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 11:24 am
ed_gein kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:01 am

Itse asiassa moni näistä muslimirakastajista on akateeminen ja hyvässä ammatissa. Lukekaa Marianne Backlenin kirja Karma vuodelta 2002. Siinä hän käy läpi keissejä joissa nainen on suomalainen ja mies musta. Todella moni nainen on akateeminen.

Olihan se Rakel Lignellkin Berliinissä mustan miehen tytsy 90-luvun alussa ja oli viulua soittava kaunis nainen. Niin vain meni afrikkalaisen lukutaidottoman matkaan. Beninläinen diplomaattiperhe ei tarkoita yhtään mitään ja Benin on muuten länsi-Afrikassa.

https://yle.fi/aihe/a/20-291263

Herää kysymys, miksi suomalainen nainen paukkuu mustalle/arabille paksuksi hyvin nuorena vaikka suomalaisen poikaystävän kanssa lapsentekoa mietitään 40-vuotiaaksi asti.
Olen lukenut Karman, minusta se oli hyvin kesy vielä. Mutta kirjoittaja sai paskaa niskaan ihan huolella, kun oli kertonut totuudesta edes osan. :?
Niin, vaikka itselläänkin oli pari jamaikalaiselle tehtyä pentua.
Hän ei kritisoinut matuja vaan tiettyä ryhmää naisista, joille se eksoottinen mulkku menee ohi kaikesta muusta, lapsistakin. Lukeminen kannattaa aina. 8)
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

ed_gein kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:49 pm
Tiinas kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:40 am
ed_gein kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:01 am

Itse asiassa moni näistä muslimirakastajista on akateeminen ja hyvässä ammatissa. Lukekaa Marianne Backlenin kirja Karma vuodelta 2002. Siinä hän käy läpi keissejä joissa nainen on suomalainen ja mies musta. Todella moni nainen on akateeminen.

Olihan se Rakel Lignellkin Berliinissä mustan miehen tytsy 90-luvun alussa ja oli viulua soittava kaunis nainen. Niin vain meni afrikkalaisen lukutaidottoman matkaan. Beninläinen diplomaattiperhe ei tarkoita yhtään mitään ja Benin on muuten länsi-Afrikassa.

https://yle.fi/aihe/a/20-291263

Herää kysymys, miksi suomalainen nainen paukkuu mustalle/arabille paksuksi hyvin nuorena vaikka suomalaisen poikaystävän kanssa lapsentekoa mietitään 40-vuotiaaksi asti.
Minäkin tiedän monta akateemista, jotka naimisissa afroamerikkalaisen mustan kanssa, mutta nämä ovat työperäisiä maahanmuuttajia ja koulutettuja ja työssäkäyviä.

Kyllä harvassa on yliopiston käyneet naiset, jotka edes oksentaisivat luku- ja kirjoitustaidottomaan ja kelan tuilla elävään nuslimiin päin. Tietenkin aina on poikkeuksia.

Mutta tässä tapauksessa naisen on pakko olla työtön ja kouluttamaton yh, joka kannattaa vasemmistoa.
Usko tai älä, niin afrikkalaisen mustan tai arabin kanssa olevia on kyllä akateemisissakin naisissa.
Voihan jotain naistutkimusta lukea yliopistolla tai tiedotusoppia, jonne kaikki wokevassulit hakeutuvat. Ovathan nämä "akateemisia" mutta vitun pihalla kaikesta ja tällaiset varmaan ottavat luku-ja kirjoitustaidottoman kehitysmaalaisen, jotta saavat moraaliposeerata. Niin kauan, kunnes heidät hakataan ja raiskataan päivittäin.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

URSA kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:57 am Btw olisiko persun tytär joutunut raiskatuksi noin äidin ollessa muutaman metrin päässä samassa asunnossa?
Jos äiti olisi persu ei koko asunnossa olisi yhtään ketään joka ei olisi etninen suomalainen.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Downshifting kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:48 pm Tämä sama apina on lähtenyt seuraamaan lapsia koulusta, ja rikosilmoituksia tehty. Silti tämä liikkuuu vapaana täällä.
Seuraaminen ei ole rikollista Suomen lain mukaan.
kerpeikkari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kerpeikkari »

Private dick kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 4:05 pm
Downshifting kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:48 pm Tämä sama apina on lähtenyt seuraamaan lapsia koulusta, ja rikosilmoituksia tehty. Silti tämä liikkuuu vapaana täällä.
Paitsi jos se täyttää vainoamisen tunnusmerkit jota luulen tuossa on tarkoitettu.
Downshifting
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Downshifting »

Ei tietenkään, mutta tämä henkilö vain odottaa otollista uhria, johon pääsee paremmin tutustumaan väkisin. Ei ole terve henkilö, eikä suomalaiseen kulttuuriin kasvatettu.
Downshifting
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Downshifting »

kerpeikkari kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 4:09 pm
Paitsi jos se täyttää vainoamisen tunnusmerkit jota luulen tuossa on tarkoitettu.
Niin, tarkalleen en tiedä mitä tämä oli tehnyt lapsille, mutta rikosilmoitukset vanhemmat tekivät. Koulun vieressä päivystänyt ja lähtenyt seuraamaan lapsia kotiin. Samoin lähtee seuraamaan ketä vaan naispuolista, kuten itseäni.
kerpeikkari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kerpeikkari »

Downshifting kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 4:11 pm
kerpeikkari kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 4:09 pm
Niin, tarkalleen en tiedä mitä tämä oli tehnyt lapsille, mutta rikosilmoitukset vanhemmat tekivät. Koulun vieressä päivystänyt ja lähtenyt seuraamaan lapsia kotiin. Samoin lähtee seuraamaan ketä vaan naispuolista, kuten itseäni.
Tuo kyllä täyttänee sen vainoamisen tunnusmerkit ja varsinkin kun lapset kyseessä niin varmasti peloissaan kun apina seuraa käsi housuissa.
jekkumaisteri
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

kerpeikkari kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:13 am Hadi al-Sharkat, 26, on tuomittu Helsingin hovioikeudessa neljän ja puolen vuoden vankeusrangaistukseen törkeästä lapsenraiskauksesta.

Miehen rangaistus nousi hovioikeudessa selvästi, sillä Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi hänet aiemmin raiskauksesta ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä kahden vuoden ja kuuden kuukauden pituiseen vankeusrangaistukseen.

Al-Sharkat valitti itse käräjätuomiostaan hovioikeuteen. Syyttäjä ja asianomistaja jättivät vastavalituksen.

Teko yllätti tytön

Rikos tapahtui Länsi-Uudellamalla elokuussa 2022 ja sen uhriksi joutui tuolloin vasta 13-vuotias tyttö.

Tytön äiti oli kutsunut al-Sharkatin kotiinsa. Nuori mies oli perhetuttu ja ollut vieraana aiemminkin. Käynneillään hän oli muun muassa hieronut äitiä ja tyttöä.

Äiti luotti mieheen. Tällä kertaa aihetta luottamukseen ei kuitenkaan ollut.

Äidin ollessa parvekkeella al-Sharkat hieroi tyttöä. Tässä yhteydessä hän raiskasi tytön sormillaan.

Äiti ei uskonut

Raiskaus keskeytyi, kun äiti palasi parvekkeelta sisälle.

Tapahtuneen jälkeen tyttö kertoi äidilleen miehen teosta, mutta äiti ei uskonut.

Tyttö sydämistyi siitä, ettei äiti uskonut hänen kertomustaan. Tyttö kertoi asiasta koulukuraattorille, jota kautta rikos päätyi poliisitutkintaan.

Oikeudessa kuultiin tytön videoitu todistuskertomus. Todistajana kuultiin tytön äitiä sekä sosionomia, jolle tyttö oli tapahtuneesta kertonut.

Al-Sharkat kiisti rikoksen. Hän väitti ainoastaan hieroneensa tyttöä.

Sen paremmin käräjäoikeus kuin hovioikeuskaan eivät uskoneet miehen vastakertomusta, sillä tytön kertomus oli uskottavampi.

Tästä syystä törkeä

Hovioikeus piti lapsenraiskausta törkeänä muun muassa siksi, että rikos tapahtui lapsen omassa kodissa, teko oli yllättävä ja siksi että tekijä oli aikuinen, johon lapsi oli luottanut.

Uhrilleen al-Sharkatin tulee korvata kärsimyksestä 7 000 euroa ja tilapäisestä haitasta 2 000 euroa. Korvaukset on maksettava viivästyskorkoineen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cea9 ... 05930dad31

Näköjään äidille maistuu niin hyvin matu patukka ettei uskonut lastaan. Äiti on älyltää vajakki ja matiupatja
saksanundulaatti
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja saksanundulaatti »

Edelleen kyseenalaistaisin näitä matupatjapuheita, koska minusta kuulostaa jopa todennäköiseltä, että kaikki osapuolet ovat samasta maailmankolkasta. Tytär nyt vaan oli sen verran maallistunut ja kotoutunut, että vei tapahtuneen suomalaiseen tuomioistuimeen, vaikka esimerkiksi äiti ja allah eivät nähneet siinä mitään väärää.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Downshifting kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 1:48 pm
Villeri kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 5:56 am Rohkea tytär, kun on uskaltanut viedä asiaa eteenpäin, vaikka oma äitikin on vastapuolella. Miten äiti voi olla uskomatta omaa teinitytärtään tuollaisessa tilanteessa? Kummanhan puolella äiti on ollut oikeudessa?

Suomalaisessa kulttuurissa ei oikein aikuiset perhetuttumiehet hiero teinityttäriä, aivan varmasti niin ei tehdä al-Sharkatin omassa kulttuurissa, mutta kulttuurit yhdistämällä niin sitten ilmeisesti tehdään, kahdesta negatiivisesta tulee positiivinen.

Oli muuten viimeksi eilen tilanne, jossa teiniähly valehteli minulle ihan suoraan. Hän tiesi, että minä tiedän hänen valehtelevan, mutta silti hän valehteli suoraan silmiin katsoen. Valehteluun ei ollut mitään kynnystä, oli vain (vielä) hieman taitamaton. Kun tällainen tapaus vähän kasvaa ja selittää asioita etnopalvontaan taipuvaiselle suvaitsevaiselle, siinä voidaan jättää vaikka teinitytär kahdestaan ählyn hierottavaksi.
Eihän muslimiapinat saa edes kätellä naispuolista henkilöä siinä maailman syöpäuskonnossa, ei minkäänlaista kosketusta ellei ole oma vaimo tai muu lähisukulainen. Meillä pyörii kotikaupungissa sellainen henkisesti sairas noin 30v lähi-idän mies, joka on ahdistellut minua, noin 40v naista kotimatkalla salilta. Oksetus änkesi ihoetäisyydelle, työnsin hänet pois ja huusin "Painu helvettiin tästä" ja seuraavalla salireissulla olikin jo kaasusumutin mukana.

Eilen kävin rannalla ja tämä sama apina tuli sinne tuijottelemaan uimarinaisia bikineissä, itse olin juuri saanut mekon päälleni. Tämä sama apina on lähtenyt seuraamaan lapsia koulusta, ja rikosilmoituksia tehty. Silti tämä liikkuuu vapaana täällä. Omia lapsiani olen tästä varoittanut, hän liikkuu sekä tuijottaa ja änkeää kiinni.

Vuoden 2015 tienoilla olin vielä lievästi maahanmuuttokriittinen, mutta nyt voisin maksaa henkilöille, jotka hoitelevat nämä täältä helvettiin.
Itse en ollut paljon päätäni maahanmuuttajilla rassannut ennen vuotta 2015. Sitä olin kyllä kummeksinut, että kun 2005 valitin eräällä foorumilla ylläpidolle yksityisesti, että islampalstan mode poistelee kirjoituksia mielivaltaisesti, yp ilmoitti minulle että loukkaan modea ja tästä hyvästä paukahtaa viikon banni. Minkäänlaista asiatonta kieltä en tuolloin käyttänyt.

Mutta tuli esimakua siitä miten muslimeita "kuuluu" käsitellä. Silkkihansikkain.

2015 niinsanotusti revin perseeni, kun suosimassani retkeilykohteessa missä liikun yksin, vaelsi yhtäkkiä valtava lauma mustapäisiä miehiä.

Iholtaankin musta, sekä läski ukko istua rönötti noina aikoina syrjäisellä bussipysäkillä sinne myöhään illalla saapuessani. Pölötti arabiaa puhelimeen, mulkoili minua kuin halpaa makkaraa ja räki eteensä, väliimme.

Toisella kertaa istuin bussissa, kun joku nuori Lähi-idän ihme tuijotti pysäkiltä sen näköisenä kuin haluaisi murhata minut.

Kolmannella kertaa odottelin eräällä (jälleen) syrjäisellä pysäkillä, kun bussilla sinne kaahasi U-käännöstä tekemään "arabi"kuski niin täysin palkein että jouduin juoksemaan pöpelikköön etten jää alle.

En tiedä mitä olin tehnyt OMASSA maassani sellaista, että olin muka ansainnut tämän mulkoilun ja kenties murhayrityksen. Tai ehkä se on vaan mussukoille normaalis käytöstä että ämmiä pitää pelotella silloin kun ei jaksa raiskata.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

saksanundulaatti kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 5:50 pm Edelleen kyseenalaistaisin näitä matupatjapuheita, koska minusta kuulostaa jopa todennäköiseltä, että kaikki osapuolet ovat samasta maailmankolkasta. Tytär nyt vaan oli sen verran maallistunut ja kotoutunut, että vei tapahtuneen suomalaiseen tuomioistuimeen, vaikka esimerkiksi äiti ja allah eivät nähneet siinä mitään väärää.
Mikä perhetuttava muka muslimien keskuudessa saa hieroskella naisia?

Eihän serkkukaan voisi koskea serkkuunsa, koska muslimeilla on tapana että serkut menevät naimisiin keskenään. Joten eivät he voi toisiaan lääpiskellä. Saati sitten mies joka ei ole sukua.

Tuskin yksikään musliminainen antaisi kenenkään muun miehen kuin aviomiehensä koskea itseensä.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
oh my
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja oh my »

Tuolle mutsillekkin lisi pitänyt antaa edes joku rangaistus jo pelkästään siitä,että päästää tuollaisen apinan hieromaan itseään ja lastaan, hyi helvetti..Ja kaiken huipuksi ei usko tytärtään.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

oh my kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 6:52 pm Tuolle mutsillekkin lisi pitänyt antaa edes joku rangaistus jo pelkästään siitä,että päästää tuollaisen apinan hieromaan itseään ja lastaan, hyi helvetti..Ja kaiken huipuksi ei usko tytärtään.
Tämä. Ja lisäksi se, että ei tuon ikäinen tyttö ihan oikeasti halua mitään karvaranteen tarjoamaa hierontaa. Se on teinille epämukavaa. Ainoastaan äidin mielihalujen ja perversioiden mukaan tässä on edetty. On äiti tuntenut itsensä puumaksi, kun salskea pizzamies viihtyy heidän kotonaan, kehuu ehkä kauniiksikin. Äidin inhottavin piirre on kuitenkin ollut se, että hän on ollut valmis uhraamaan tyttärensä sen ajatuksen edessä, että vieras on niin ihana ja hellä ja äiti itse pitää hänestä.

Kerrankin on löytynyt joku funktio koulukuraattorille, ja vieläpä siten, että hänen toiminnastaan on ollut nuorelle jotain hyötyä. Pisteet siitä!
Haarukka
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Lutka äidin nimi ja naama pitäisi saada julkiseksi. Vahva epäilys suomalaisesta kulahtaneesta, 80kg yh-äidistä, joka vierailee usein paikallis baarissa kulahtaneissa liian tiukoissa pubiruusun vaatteissa ja savukkeita menee aski päivässä.
Vastaa Viestiin