Näääh... ei persut oikein nappaa. Kuka tavallinen palkansaaja niitä äänestää?kerpeikkari kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:05 pmNyt pistit pahan. Paras vaan kun äänestät jotaki persujen homoista.Luciano Viskos kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 2:38 pm Otetaan suosituksia vastaan seuraaviin vaaleihin:
Elikkäs, onko suositella ketään ns. selväpäistä ( tolkun ihmistä) vasemmistoliiton edustajaa, joka ajaisi työväen asiaa sillai perinteisesti?
Ei mitään CCCP-lippua liehuttavaa juoppoa joka töhrii julkisia tiloja, vaan edes jotenkin normaalia ihmistä.
Jolla ei myöskään olisi muslimikiimaa eikä transkiimaa. Saa olla nainen tai mies (useimmiten olen äänestänyt naisia).
Olen valmis siirtymään taas keskeltä vasemmalle, jos sopiva ehdokas löytyy.![]()
Vasemmisto yleensä ja Vasemmistoliitto
-
Luciano Viskos
Re: Vasemmisto yleensä ja Vasemmistoliitto
- kerpeikkari
- Harjunpää
Enemmän varmasti tavalliset palkansaajat ku loisivat narkit jotka äänestää vasemmistoa.Luciano Viskos kirjoitti: To Touko 21, 2026 2:30 pmNäääh... ei persut oikein nappaa. Kuka tavallinen palkansaaja niitä äänestää?kerpeikkari kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 10:05 pmNyt pistit pahan. Paras vaan kun äänestät jotaki persujen homoista.Luciano Viskos kirjoitti: Ke Touko 20, 2026 2:38 pm Otetaan suosituksia vastaan seuraaviin vaaleihin:
Elikkäs, onko suositella ketään ns. selväpäistä ( tolkun ihmistä) vasemmistoliiton edustajaa, joka ajaisi työväen asiaa sillai perinteisesti?
Ei mitään CCCP-lippua liehuttavaa juoppoa joka töhrii julkisia tiloja, vaan edes jotenkin normaalia ihmistä.
Jolla ei myöskään olisi muslimikiimaa eikä transkiimaa. Saa olla nainen tai mies (useimmiten olen äänestänyt naisia).
Olen valmis siirtymään taas keskeltä vasemmalle, jos sopiva ehdokas löytyy.![]()
![]()
^
"Loisivat" narkit eivät äänestä ollenkaan. Sataa Perskokkareiden laariin.
"Loisivat" narkit eivät äänestä ollenkaan. Sataa Perskokkareiden laariin.
Persujahan äänestää työttömät, ketkä kuvittelee että kun kaikki vääränväriset ihmiset on ajettu täältä pois, heille riittää sosiaaliturvaa ja euron pensaa.
-
MustaNaamion
- Poliisikoira Rex
Persuthan alensivat työntekijän verotusta. Se on tosin vielä hieman epäselvää, että kuinka monta 10 000€ / kk tienaavaa työntekijää persujen äänestäjissä olikaanStonedar kirjoitti: To Touko 21, 2026 5:14 pm Persujahan äänestää työttömät, ketkä kuvittelee että kun kaikki vääränväriset ihmiset on ajettu täältä pois, heille riittää sosiaaliturvaa ja euron pensaa.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Ja Kaisaniemen puiston läpi on taas turvallista kävellä öisin.Stonedar kirjoitti: To Touko 21, 2026 5:14 pm Persujahan äänestää työttömät, ketkä kuvittelee että kun kaikki vääränväriset ihmiset on ajettu täältä pois, heille riittää sosiaaliturvaa ja euron pensaa.