Pitää olla todella kova pää jos aikoo niiden kanssa seurustella. Rankka reissu kaiken kaikkiaan, se kovettaa. Ei siihen päälle jaksaisi kuunnella tuhatta viestiä nälvimistä. On ihan selvä, että hermo palaa vähemmästäkin.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 7:17 pmJoo, itselläni on erilainen käsitys "kovasta" tyypistä. Taitaa olla siitä kiinni että mitä arvostaa ja mitä etsii.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 6:51 pm Siitä juuri on kysymys mutta ei niitten juttuja jatkuvasti jaksa kukaan. Tarkoitin alunperin kovalla sitä, että ne etsii niin "kovaa" tyyppiä ketä kestäisi sen homman mutta ei siihen kannata ryhtyä. Kokeiltu on sitäkin.
Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
No suunnitelmissa ei ole jatkossakaan yrittää seurustella huoran kanssa, toistaiseksi on löytynyt erilaisia kumppaneita ihan yrittämättä.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 7:24 pmPitää olla todella kova pää jos aikoo niiden kanssa seurustella. Rankka reissu kaiken kaikkiaan, se kovettaa. Ei siihen päälle jaksaisi kuunnella tuhatta viestiä nälvimistä. On ihan selvä, että hermo palaa vähemmästäkin.kiinnostunut5 kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 7:17 pmJoo, itselläni on erilainen käsitys "kovasta" tyypistä. Taitaa olla siitä kiinni että mitä arvostaa ja mitä etsii.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 6:51 pm Siitä juuri on kysymys mutta ei niitten juttuja jatkuvasti jaksa kukaan. Tarkoitin alunperin kovalla sitä, että ne etsii niin "kovaa" tyyppiä ketä kestäisi sen homman mutta ei siihen kannata ryhtyä. Kokeiltu on sitäkin.
Sama homma mutta välillä on villillä päällä. Se on yks vitun hailee mistä teille puhuu kun ette tajua kuitenkaan mistä puhutaan.
Olkaa hyvä mutta ei niitä ole?
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Tai sitten se on puhujasta kiinni. Jompikumpi.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 7:54 pm Sama homma mutta välillä on villillä päällä. Se on yks vitun hailee mistä teille puhuu kun ette tajua kuitenkaan mistä puhutaan.
Screenshot_20260522_200220_com_twitter_android_TweetDetailActivity.jpg
Ei Helsingin Sanomia lukemalla viisastu.
Ei myöskään random x-tilejä ilman mitään lähdekritiikkiä.
Siinä välillä on paljon lääniä, josta se viisaus löytyy.
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Tai huoran kanssa seurustelemalla.
Se on kyllä ihan totta, siksi ei mulle sopinutkaan.
Onko noi jenkkien viralliset jotenkin epäluotettavia vai?
Nyt ne aloittivat Epstein harhautus kakkosen.
En ole sanonut että juuri tuo olisi ollut epäluotettava. Puhuin yleisesti ottaen. Sinä kun luokittelet Hesarin lukijaksi jos joskus joku kyseenalaistaa X-tilin jota jaat.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 8:32 pm Onko noi jenkkien viralliset jotenkin epäluotettavia vai?
Nyt ne aloittivat Epstein harhautus kakkosen.
Enhän minä niin sanonut vaan sinä. Te ohitatte nyt kaiken mille olette naureskellut.
Eh, missä minä nyt niin sanoin. Kommentoin vaan kun sanoit että HS lukemalla ei viisastu.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 8:42 pm Enhän minä niin sanonut vaan sinä. Te ohitatte nyt kaiken mille olette naureskellut.
Ei tarvitse teititellä.
Sanoinko minä noin?
Sinä kun luokittelet Hesarin lukijaksi jos joskus joku kyseenalaistaa X-tilin jota jaat.
Ei kun minä tuon kirjoitin ja senhän tuosta näkee. Sinä sen sijaan sanoit "Hesaria lukemalla ei viisastu". Tuota tarkoitin kommentillani. Ja pointtini on sen että on myös aika paljon välimuotoja HS lukijan ja X-tilien lukijan välillä.El Mencho kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 8:47 pmSanoinko minä noin?
Sinä kun luokittelet Hesarin lukijaksi jos joskus joku kyseenalaistaa X-tilin jota jaat.
Hei okei ja ymmärrän kyllä. Ampukaa nyt alas noi viralliset foliohattu ufovideot.
Viimeksi muokannut El Mencho, Pe Touko 22, 2026 9:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.