Eka kerta (sähköpostin kanssa)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Eka kerta (sähköpostin kanssa)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Milloin, missä ja kenen kanssa se tapahtui? Nyt se on jo useimmilla meistä jos ei nyt ihan jokapäiväistä niin ainakin muutama kerta viikossa sitä tulee tehtyä. Toiset meistä eivät ole tehneet sitä ehkä milloinkaan. Tuli ehkä mietittyä kenen kanssa eka kerta olisi sopiva tehdä. Alkuun se tietysti oli hankalaa ja siinä oli omat vaikeutensa, ehkä ujostuttikin, mutta äkkiä siihen tottui ja sitten se alkoi sujua jo ihan hyvin. Nyt sitä tulee joskus innostuttua liikaakin ja joskus miettii tarvitseeko sitä niin monen kanssa tehdä. Mutta ilman sitä on niin vaikea tulla toimeen.

Niin, milloin teit sen ekan kerran? Siis milloin, missä ja kenelle lähetit ekan kerran sähköpostia? 8)
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Hmm...ensimmäinen sähköpostin lähettämiskerta ei ole minulla mitenkään niin ikimuistettava tapaus, että sitä jotain muistaisi. Olen kuitenkin kohtalaisen varma, että tämä tapaus on sattunut vuonna 1995 (tai 1996), ja jollekin kaverille on tullut viesti lähetettyä.
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Vuoteen 95-96 taitaa mennä täälläkin. Veikkaisin näin äkkiseltään.. Olisko ollut opiskelupaikan sähköpostista lähetetty meili opiskelukaverille.. Ilmeisesti ei tainnut olla mikään maata järisyttävä tapaus, kun ei ole jäänyt sen kummemmin mieleen.
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Keväällä 1997.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Vuonna 1992 yliopistolla. Ja jos ns. vanhanaikaiset boxit(=soitettiin modeemilla) sallitaan, niin vuonna 1989.
---------
Allekirjoitus.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Minä olen teihin nähden sitten noviisi. Helmikuussa -98 silloisessa työpaikassa ja se oli testiposti työkaverille.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Hmm. taisi olla seiskaluokalla eli olikohan -95 tai jotain sinnepäin.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Varmaan aikoinaan ekana vuonna kauppiksessa oli eka, en mene vannomaan.. Mut ysikööt luvun alkupuoliskolla tai jälkeen muistaakseni. Ylä-asteen aikaan kouluissa ei ollut edes tietokoneita. :shock: Hitto mä taidan olla vanha. :|
marco_x
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja marco_x »

Tais olla joulun aikaan -05 kohteen muistan hyvinkin, eli itselleni :D Oli pakko testata kuinka kauan tälläinen "kirje kiertää ainakin maapallon ympäri" :D
</life>
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Jaaaa-a tämmöttii en etes muista...siitä on niin kauvan jo aikaa...
anni
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja anni »

Vuonna -97 hankittiin kone eli joskus sen jälkeen....
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Ekan kerran yliopiston hommissa 1993, silloin oli kyllä jo Funetin verkko tms., jos oli paikan päällä, kauempaa sitten piti soittaa modeemiin.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no tuota...tää oli lukiossa tokalla kaiketi eli vuonna 2000, jolloin hankin ekan sähköpostin hotmailista. silloin lähetin ensimmäiset viestit. muistan sen elävästi miten hankalaa ja vaikeeta se oli ja miten hirvittävästi kiroilututti...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tomberi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Tomberi »

Pahanpa heitit. Yläasteikäinen olin silloin eli siinä vuoden -98 nurkilla se on täytynyt tapahtua.
murhavaari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

Joskus 90-luvun alussa. Oli modeemit ja systeemit. Sähköpostiohjelmana legendaarinen elm.
Vastaa Viestiin