Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En taaskaan ole ehtinyt minfoilemaan
Huomena aamulla joudun kinkkaamaan todella kipeän jalkani kanssa verikokeisiin aamulla.
Verikokeiden takia joudun olemaan syömättä 12h. Tämä ei sinänsä haittaa, mutta TOTTAKAI kun on PAKKO olla syömättä,niin se on pirun vaikeaa
niin ja olis 3,5h aikaa nukkua, en tiedä nukkuisko vaiko valvoisi.
Meillä päin on tapana nimittää ihan järjetöntä kiirettä ja siitä seuraavaa kaaosta tollikoksi. Mulla on tollikko juuri nyt. Vieraita on tulossa minä hetkenä hyvänsä. En ole siivonnut edes vähää. Tarjottavaakin pitäisi olla. Luulin, että ehtisin kauppaan, mutta jouduinkin olemaan puoli tuntia ylitöissä, jonottelemaan pyykkitupaan sekä kolaamaan suunnattomat määrät lunta. Mulla on niin hirveä kiire, että mä en ehdi enää mitään muuta kuin valittaa sitä tässä ketjussa. Hyvää joulua, saatana.
Ärsyttää jo, kun taas on suu kipeä. Luultavasti sylkirauhanen tulehtunut tai jotain oikealla puolella. Kipeä kun suun aukaisee (jää jouluherkut syömättä), heijastuu oikeaan korvaan ja kun nielaisee, tuntuu kuin puukkoa yrittäisi niellä ilman taitoa.
^ ai saakutti. Voisko olla afta? (näkyykö rakkulaa?)
Mua ärsyttää se, etten saanu vielä joulusiivousta valmiiksi, vielä tarvii huomenaamulla heilutella imuria ja moppia. Hemmetti että ihminen on saamaton!
^kokeilin ekaa kertaa tehdä jotain karjalanpaistin tapaista soijasta. heitin porkkanaa, sipulia, kokonaisia pippureita ja laakerinlehtiä pataan ni hyvä tuli. leivinuuni on kyllä näppärä, pitäis olla kerrostaloissakin. ei tartte olla koko ajan vahtimassa, ruoka kypsyy hitaasti itsestään. sopii kaikkiin haudutettaviin kokkailuihin, riisipuurokin oli ihan eri sfääreistä kun sai muhia pari tuntia.
mikroaaltouuni, my ass..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Ärsyttää koko joulu. Miksen pitänyt päätäni...olisin saanut nukkua koko huomisen kotona peittojen alla. Nyt joudun kinkkailemaan vammautuneen jalkani kanssa aamupäivälle bussille..kauheen lahjasäkin kanssa vielä. Ja, jouluaattooni tulee kuulumaan 2 ihmistä, ketä en ole koskaan nähnyt. me don't like En oo näiden kipujeni kans nyt yhtään sillä päällä,että jaksaisin vetää jotain smalltalkia.
Ja nyt kun se helvatin kinkku viimein valmistu, poltin juurikin oikean käteni kastuneella patakintaalla!!! Ja nyt on joulumieli ylimmillään, kun levittelee vasurilla rakkuloihin voidetta ja miettii neljän tunnin päästä alkavaa työvuoroa!
Hyvää joulua!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-