Törkeä ryöstö Hollolassa 5.1.2024 - kolme henkilöä tuomittiin vankeuteen

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Reportteri
Alokas

Re: Törkeä ryöstö Hollolassa 5.1.2024 - kolme henkilöä tuomittiin vankeuteen

Viesti Kirjoittaja Reportteri »

Oravamuuntajassa kirjoitti: Su Touko 17, 2026 6:58 pm Tässähän ihan roikkuu "hunaja-ansan" uhka ilmassa...
Voisit laittaa linkin sinne s-treffeille ja nimimerkin ihan tekstimuodossa.
Muutti ilmoitustaan ilmeisesti huomattuaan aikaisemman kommenttini :D On vanhentunut 4 vuotta ja vaihtanut puhelinnumeroa, alkuperäisessä 26v. Otin minä kuvakaappauksen alkuperäisestä ilmoituksesta ja mobilepay näyttää sen numeron kuuluvan hänelle. En sitä numeroa viitsi tänne julkisesti kertoa.

Muutettu ilmoitus on otsikolla Seksiseuraa Lahti "Kaunis,normaali 30v nainen Lahden alueelta etsii miestä hauskanpitoon. Sinun autossa tai kotonani. Suuhoito on erikoisalaani. Olen lyhyt joten mahdun hyvin autoosi. Olen noin M-kokoinen ja kaunis. Txt tai whatsapp (ei puheluita) 044 9565811

järkevää ja puhdasta, autollista miestä. Ikä ei väliä, mieluiten yli 35v, mutta muutkin käy. Ole sinkku taikka varattu, hoikka taikka isompi. Pitkä tai lyhyt. Luotettava ehdottomasti"
Reportteri
Alokas

Re: Törkeä ryöstö Hollolassa 5.1.2024 - kolme henkilöä tuomittiin vankeuteen

Viesti Kirjoittaja Reportteri »

Eihän sitä tiedä että saisikohan nyt alennusta palveluista kun olin niin kiltti enkä paljastanut puhelinnumeroa täällä :wink:
Vastaa Viestiin