Asiaa kuulumatonta mutta edes mun vm 2023 työ autossa ei ole. Vaikka peruutuskamerat on joka suuntaan.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 10:49 pmHassua kun sitä huomaa elävänsä kuplassa. Siis onhan uusissa autoissa (premium-luokan) ollut tuulilasikamerat jo pitkään (ei kaikissa, eikä kaikissa oletusarvoisesti tallentaen).
Matias Björkman, 37 - kadonnut Pedersöressä 15.3.2025
Re: Matias Björkman, 37 - kadonnut Pedersöressä 15.3.2025
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
"(ei kaikissa, eikä kaikissa oletusarvoisesti tallentaen)." Ei kuitenkaan tarkoita, että olisi harvinaista nykyään.HKV kirjoitti: To Touko 28, 2026 9:36 pmAsiaa kuulumatonta mutta edes mun vm 2023 työ autossa ei ole. Vaikka peruutuskamerat on joka suuntaan.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 10:49 pmHassua kun sitä huomaa elävänsä kuplassa. Siis onhan uusissa autoissa (premium-luokan) ollut tuulilasikamerat jo pitkään (ei kaikissa, eikä kaikissa oletusarvoisesti tallentaen).![]()
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Hiljaista on.
Poliisi on kertonut Matiaksen kävelyn olevan vaappuvaa. Miksi hänen kävelynsä oli vaappuvaa? Jokin fyysinen vaiva/sairaus ja/tai päihtymys syynä? Luulisi ettei vaappuen kävellyt mies olisi välttämättä kovin pitkälle eksynyt. Toki vaikeaa maastoa.
Mua myös mietityttää tuo ettei Matias saapunut oikeudenkäyntiin. Joutuiko hän henkirikoksen uhriksi?
Poliisi on kertonut Matiaksen kävelyn olevan vaappuvaa. Miksi hänen kävelynsä oli vaappuvaa? Jokin fyysinen vaiva/sairaus ja/tai päihtymys syynä? Luulisi ettei vaappuen kävellyt mies olisi välttämättä kovin pitkälle eksynyt. Toki vaikeaa maastoa.
Mua myös mietityttää tuo ettei Matias saapunut oikeudenkäyntiin. Joutuiko hän henkirikoksen uhriksi?
Kävelihän Tommy Karfkin. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bba0 ... 48612b82c6HKV kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 5:46 pm Onko tuolla päin tapana kävellä talvella yli 10km kauppaan?
Ehkä se on sikäläinen tapa. Voin kuvitella, että julkinen liikenne ei kummoisesti toimi. Eikä kaikilla ole autoa, tai se on levinnyt. Tommyn luonnehditaan tuossa jutussa olleen tavallinen mies, joten ehkä siellä mies on ihan tavallinen, vaikka hoitaa pitkätkin kauppareissut kävellen.