Kahden auton nokkakolari Tuusulassa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Liiaz
Alokas

Re: Kahden auton nokkakolari Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Liiaz »

Tunsin tämän 27 vuotiaan nuoren naisen. Itsellä ei hänestä pahaa sanottavaa ole, puolustelematta hänen tekoaan. Jokainen meistä on ihminen ja elämässä voi tapahtua asioita jotka ajavat mielen tilaan millaista ei voisi koskaan kuvitellakaan omalle kohdalle. Päätökset saattavat syntyä ilman loogista ajattelua hetken mielijohteesta.
Kunnioitetaan jokaista elämää, myös niiden jotka eivät täällä enää ole.
Kokonaisuus on kaikenkaikkiaan surullinen. Osanottoni perheille ja ystäville.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Liiaz kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 12:01 am Tunsin tämän 27 vuotiaan nuoren naisen. Itsellä ei hänestä pahaa sanottavaa ole, puolustelematta hänen tekoaan. Jokainen meistä on ihminen ja elämässä voi tapahtua asioita jotka ajavat mielen tilaan millaista ei voisi koskaan kuvitellakaan omalle kohdalle. Päätökset saattavat syntyä ilman loogista ajattelua hetken mielijohteesta.
Kunnioitetaan jokaista elämää, myös niiden jotka eivät täällä enää ole.
Kokonaisuus on kaikenkaikkiaan surullinen. Osanottoni perheille ja ystäville.
Tämä on niin alhainen ja törkeä teko ettei mitään rajaa. Jos päivänsä haluaa päättää niin rata on lähellä, järvi vieressä ja Sippolasta löytyy kallio törmäämistä varten. Kunnioitusta vain viattomille uhreille. Bemariämmä palakoon helvetin tulissa.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Jonttu_9887
Alokas

Viesti Kirjoittaja Jonttu_9887 »

xpier kirjoitti: Su Huhti 26, 2026 1:16 am
Jonttu_9887 kirjoitti: La Huhti 25, 2026 6:13 pm Hämmennys lisääntyy joo, kun kommenttien määrä kasvaa. Itse olen kyllä ymmärtänyt paikalla tuoreeltaan olleiden puheista, että 27-vuotiaan auto päätyi tien länsipuolelle kevyen liikenteen väylälle ja 19-vuotiaan kuljettama itäpuolelle. Kynttilöitä on tosiaan kummallakin puolella tietä ja bussipysäkillä myös, mutta jos miettii, mihin etelästä päin tullut auto oli menossa – vastaantulijan kaistalle – niin on loogisempaa, että päätyy siitä länsipuolelle eikä kimpoa itään päin.
Ei vaan juurikin toistenpäin.
Joo mä olin väärässä, toistepäin se meni. Pahoittelut, mulla oli väärää "tietoa", jota luulin varmaksi.
Vastaa Viestiin