Kyselet Kostilta alkukuuusta.Bird kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 4:14 pmJanitaSlim kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 10:23 amSulle voi Kosti tarjota chatgpt:n plustilauksen. Mutta ei tietty loppukuusta. Kelan massit kiipulaisille tulee alkukuussa vasta.![]()
Ai tällaistakin on tarjolla, kiitos jo etukäteen!
Palaathan asiaan sitten kuun alussa, kun sun Kelan massit on kilahtaneet tilille.
Kiipulan yliopistosta valmistuneet 2026
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Re: Kiipulan yliopistosta valmistuneet 2026
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
JanitaSlim kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 10:21 amKyllä Laku mielellään ottaa. Eli taas Kosti lähti valheiden verkkoon itseään sitomaan yhdellä nimimerkillään.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Touko 25, 2026 7:36 pmEn minä Kosti laittanut, koska Laku ei halua vastaanottaa.JanitaSlim kirjoitti: Ma Touko 25, 2026 7:03 pm
Laitoitko Kosti Lakulle sitä massia mobilepayllä, kun lupasit?
Ja ennen kuin ruinaat itsellesi, niin en anna sulle euroakaan.
Enhän minä sinulta ole rahaa ruinannut. Halusin vaan tuoda esille, ettei sinulla mitään rahaa ole.
Minähän olen muutem ehdottanut sitä diiliä, että todistan varallisuuteni ja sinä poistat multinikkisi, mutta se ei sinulle käynyt.Kumisilmä kirjoitti: To Touko 14, 2026 9:22 am Picard 3 seesoni ehkä top 3 trekki seesoni kaikki trekki sarjat huomioiden.kaikki next generation starat pykälässä Dataa ja Worffia myötenkävin hakee kolme litran vankkuharkkoa evääksi ja nyt vikat kolme jaksoa pyörimään.
Mitä tulee noihin mobilepay juttuihin ni kela ottaa kaikki tommoset tuloina huomioon eli jos joku pistää mulle hyvää hyvyyttään vaikka 30 erkkiä ni sen kela vähentää mun seuraavasta toimeentulo jutusta.
Jos on liikaa rahaa ni hesy ja vastaavat järjestöt kyllä tarttee jokaisen euron ku pelastavat rääkättyjä ja kodittomia kissoja ja koiroja.
Kiitti nyt kuitenkin apu tarjouksesta lämmittää tommonen aina mieltä.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Kävihän se, mutta ei ole näkynyt todistusta mobilepayssä. Sehän ei sinulle käynyt. Kiipulan kuvaamataidon tunnilla Kostikin on oppinut kuittiväärennökset.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 7:58 pm Minähän olen muutem ehdottanut sitä diiliä, että todistan varallisuuteni ja sinä poistat multinikkisi, mutta se ei sinulle käynyt.
- Ross Sullivan
Mitä todistusta Mobelipayssa? Myönnän, mutta en pysy psykoosisi mukana. Olet kyllä kalluksi vauhdikas kallu.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 9:31 pmKävihän se, mutta ei ole näkynyt todistusta mobilepayssä. Sehän ei sinulle käynyt. Kiipulan kuvaamataidon tunnilla Kostikin on oppinut kuittiväärennökset.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 7:58 pm Minähän olen muutem ehdottanut sitä diiliä, että todistan varallisuuteni ja sinä poistat multinikkisi, mutta se ei sinulle käynyt.![]()
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Kerroit olevas kiipulamiljonääri Kosti. Kerroin, että uskon, jos laitat tonnin mobilepayllä. Sen sijaan halusit esitellä kuittiväärennöksiä. Mene Kosti roskiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 10:08 pmMitä todistusta Mobelipayssa? Myönnän, mutta en pysy psykoosisi mukana. Olet kyllä kalluksi vauhdikas kallu.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 9:31 pmKävihän se, mutta ei ole näkynyt todistusta mobilepayssä. Sehän ei sinulle käynyt. Kiipulan kuvaamataidon tunnilla Kostikin on oppinut kuittiväärennökset.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Touko 26, 2026 7:58 pm Minähän olen muutem ehdottanut sitä diiliä, että todistan varallisuuteni ja sinä poistat multinikkisi, mutta se ei sinulle käynyt.![]()
- Ross Sullivan
Minä en roskaväellä anna euroakaan. Eikä minua kiinnosta minä minua pidät. Oikeastaan parempi vaan, jos uskot minun olevan Kosti.Se sopii oikein hyvin.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:12 pmKerroit olevas kiipulamiljonääri Kosti. Kerroin, että uskon, jos laitat tonnin mobilepayllä. Sen sijaan halusit esitellä kuittiväärennöksiä. Mene Kosti roskiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 10:08 pmMitä todistusta Mobelipayssa? Myönnän, mutta en pysy psykoosisi mukana. Olet kyllä kalluksi vauhdikas kallu.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 9:31 pm
Kävihän se, mutta ei ole näkynyt todistusta mobilepayssä. Sehän ei sinulle käynyt. Kiipulan kuvaamataidon tunnilla Kostikin on oppinut kuittiväärennökset.![]()
![]()
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Kosti puhui itsensä taas pussiinRoss Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:22 pmMinä en roskaväellä anna euroakaan. Eikä minua kiinnosta minä minua pidät. Oikeastaan parempi vaan, jos uskot minun olevan Kosti.Se sopii oikein hyvin.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:12 pmKerroit olevas kiipulamiljonääri Kosti. Kerroin, että uskon, jos laitat tonnin mobilepayllä. Sen sijaan halusit esitellä kuittiväärennöksiä. Mene Kosti roskiin.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 10:08 pm
Mitä todistusta Mobelipayssa? Myönnän, mutta en pysy psykoosisi mukana. Olet kyllä kalluksi vauhdikas kallu.![]()
- Ross Sullivan
Tunteisiisi ei ole mennyt yhtään. Käytät ihan muuten vaan 5 hymiötä viestissä.JanitaSlim kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:55 amKosti puhui itsensä taas pussiinRoss Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:22 pmMinä en roskaväellä anna euroakaan. Eikä minua kiinnosta minä minua pidät. Oikeastaan parempi vaan, jos uskot minun olevan Kosti.Se sopii oikein hyvin.JanitaSlim kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:12 pm
Kerroit olevas kiipulamiljonääri Kosti. Kerroin, että uskon, jos laitat tonnin mobilepayllä. Sen sijaan halusit esitellä kuittiväärennöksiä. Mene Kosti roskiin.![]()
Eli se oli puhetta Lakun supporttaamisestakin
![]()
![]()
![]()
Mene Kosti roskiin.
t.Kosti
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Saan käyttää niin montaa hymiötä kuin haluan Roska-Kosti.Ross Sullivan kirjoitti: To Touko 28, 2026 11:38 amTunteisiisi ei ole mennyt yhtään. Käytät ihan muuten vaan 5 hymiötä viestissä.JanitaSlim kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:55 amKosti puhui itsensä taas pussiinRoss Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:22 pm
Minä en roskaväellä anna euroakaan. Eikä minua kiinnosta minä minua pidät. Oikeastaan parempi vaan, jos uskot minun olevan Kosti.Se sopii oikein hyvin.Eli se oli puhetta Lakun supporttaamisestakin
![]()
![]()
![]()
Mene Kosti roskiin.
t.Kosti
- Ross Sullivan
Toki! Parempi vaan.JanitaSlim kirjoitti: To Touko 28, 2026 4:06 pmSaan käyttää niin montaa hymiötä kuin haluan Roska-Kosti.Ross Sullivan kirjoitti: To Touko 28, 2026 11:38 amTunteisiisi ei ole mennyt yhtään. Käytät ihan muuten vaan 5 hymiötä viestissä.JanitaSlim kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:55 am
Kosti puhui itsensä taas pussiinEli se oli puhetta Lakun supporttaamisestakin
![]()
![]()
![]()
Mene Kosti roskiin.
t.Kosti![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Ross Sullivan kirjoitti: To Touko 28, 2026 9:02 pmToki! Parempi vaan.JanitaSlim kirjoitti: To Touko 28, 2026 4:06 pmSaan käyttää niin montaa hymiötä kuin haluan Roska-Kosti.Ross Sullivan kirjoitti: To Touko 28, 2026 11:38 am
Tunteisiisi ei ole mennyt yhtään. Käytät ihan muuten vaan 5 hymiötä viestissä.
t.Kosti![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Ross Sullivan
Hymiöiden määrä tukee sitä käsitystä, että nyt kyllä jauhotit ja pahasti! Koska argumentit loppuivat ja menetin malttini, niin sen seurauksena jatkoin ainoastaan hymiöillä.JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:15 am![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ross Sullivan kirjoitti: To Touko 28, 2026 9:02 pmToki! Parempi vaan.JanitaSlim kirjoitti: To Touko 28, 2026 4:06 pm
Saan käyttää niin montaa hymiötä kuin haluan Roska-Kosti.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Vannon kautta kiven ja kannon, että ylläpito luvallani nimimerkkini poistakoon, jos Kosti Hesylle 1000€:n lahjoituksen tekee todistettavasti. Käsi raamatulla ja toinen Koraanilla.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:45 amHymiöiden määrä tukee sitä käsitystä, että nyt kyllä jauhotit ja pahasti! Koska argumentit loppuivat ja menetin malttini, niin sen seurauksena jatkoin ainoastaan hymiöillä.
- Ross Sullivan
Hyvä, asia on sovittu!JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:16 pmVannon kautta kiven ja kannon, että ylläpito luvallani nimimerkkini poistakoon, jos Kosti Hesylle 1000€:n lahjoituksen tekee todistettavasti. Käsi raamatulla ja toinen Koraanilla.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:45 amHymiöiden määrä tukee sitä käsitystä, että nyt kyllä jauhotit ja pahasti! Koska argumentit loppuivat ja menetin malttini, niin sen seurauksena jatkoin ainoastaan hymiöillä.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiitokset!
No niin!
Kosti ei ole lahjoitusta luvannut mihinkään suuntaan, eikä sellaista myöskään aio tehdä.
Toivottavasti tämä selvensi asian.
Kosti ei ole lahjoitusta luvannut mihinkään suuntaan, eikä sellaista myöskään aio tehdä.
Toivottavasti tämä selvensi asian.
Eih bennek, eih blavek