Ei ole väittänyt mitään, sen sijaan Kosti on kertonut olevansa kiipulamiljonääri, muttei Kostista ole todistamaan.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:11 amLisää mitä haluat, mutta Lima-Jani ei ole väittänyt olevansa 60v mies, vaan nimenomaan 60v nainen. Siitä tässä siis oli kyse.Bird kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 1:11 amSallinette hieman tekstinmuokkausta taholtani:Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:20 pm
Et ole ihan yhtä hörhö kuin JasseHames, mutta olet yhtä säälittävä ja jopa vielä vähän häntä kallumpi.![]()
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen tai miehen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.
Lisätty vaihtoehtoihin miessukupuoli.
Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Ymmärtääkseni Kosti ei ole miljoonäri, joten näin varmaan on.JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:14 amEi ole väittänyt mitään, sen sijaan Kosti on kertonut olevansa kiipulamiljonääri, muttei Kostista ole todistamaan.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:11 amLisää mitä haluat, mutta Lima-Jani ei ole väittänyt olevansa 60v mies, vaan nimenomaan 60v nainen. Siitä tässä siis oli kyse.Bird kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 1:11 am
Sallinette hieman tekstinmuokkausta taholtani:
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen tai miehen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.
Lisätty vaihtoehtoihin miessukupuoli.
Minä sen sijaan ehdotin tapaa, jossa olisi toimittanut tietoja sijoituksistani sitä vastaan, että poistat nikkisi, mutta käänsit sen säälittäväksi rahan ruinaamiseksi.
Sinä muuten olet kertonut muun muuassa olevasi entinen malli. Oletko tämän unohtanut? Kiellätkö asian?
Mitä te dorkat dorkailette?
Täällä keskustelu kiertää samaa rataa, eikä pieneintäkään merkkiä nasserin lupaamista todisteista.
No, ainakin lima-janita elikkäs Buutsi on tunnustanut olevansa vanhempiensa kellarissa pesivä, työtön kaulapartainen 500-kiloinen hiivasieni. Propsit hälle siitä. Onhan sekin jotain edistystä.
No, ainakin lima-janita elikkäs Buutsi on tunnustanut olevansa vanhempiensa kellarissa pesivä, työtön kaulapartainen 500-kiloinen hiivasieni. Propsit hälle siitä. Onhan sekin jotain edistystä.
Eih bennek, eih blavek
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
En minä ruinannut rahaa vaan pyysin todisteen mobilepayllä. Olen edelleen entinen malli.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:19 am Ymmärtääkseni Kosti ei ole miljoonäri, joten näin varmaan on.
Minä sen sijaan ehdotin tapaa, jossa olisi toimittanut tietoja sijoituksistani sitä vastaan, että poistat nikkisi, mutta käänsit sen säälittäväksi rahan ruinaamiseksi.
Sinä muuten olet kertonut muun muuassa olevasi entinen malli. Oletko tämän unohtanut? Kiellätkö asian?
Ja, jos et minulle halua laittaa pikkurahoja niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti?
- Ross Sullivan
"niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti" Tämä kyllä sopii! Tapahtuu tämän vuoden sisällä. Laitan kaikki lahjoitukset kerralla.JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:10 pmEn minä ruinannut rahaa vaan pyysin todisteen mobilepayllä. Olen edelleen entinen malli.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:19 am Ymmärtääkseni Kosti ei ole miljoonäri, joten näin varmaan on.
Ja, jos et minulle halua laittaa pikkurahoja niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti?![]()
Ja sen jälkeen sinä poistat Juneslokan tai tämän nikin, eikö?
-
JasseHames
- Perry Mason
Kertauksena: "Ross Sullivanin" silmiinpistävät persoonallisuushäiriöt (joiden oireina mm. raivotautinen foorumin hopeaselkäurosgorillan leikkiminen), viestimäärät, vajaaälyisyys yms. viittaavat kaikki vain lahtelaiseen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläiseen, ei mihinkään eikä keneenkään muuhun. "Quorthon", Ripulisoturi (= "Korpisoturi"-sivupersoona) ja muut ovat täysin samoilla idiootti"perusteilla" samaa mieltä ainakin Ulvilasta ja Bodomista, nämä kaikki käyttävät samoja ilmaisuja ja nuoleskelevat toistensa perseitä jne.
Ja tässä vielä kertauksena, minkä näköisestä päästä mielisairaat ja vajaaälyiset kirjoitukset sekä multinikkailu on peräisin:

Mutta missä on Ripulisoturi? Mutta missä on Ripulisoturi?!
Ja tässä vielä kertauksena, minkä näköisestä päästä mielisairaat ja vajaaälyiset kirjoitukset sekä multinikkailu on peräisin:
Mutta missä on Ripulisoturi? Mutta missä on Ripulisoturi?!
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Kuulemma esiinnyit mallina pääasiassa Mosse ja Anodis -lehdissä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Ahaa, nyt Roska-Kosti alkoi pelaamaan sitten aikaa.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 4:35 pm"niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti" Tämä kyllä sopii! Tapahtuu tämän vuoden sisällä. Laitan kaikki lahjoitukset kerralla.JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:10 pmEn minä ruinannut rahaa vaan pyysin todisteen mobilepayllä. Olen edelleen entinen malli.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:19 am Ymmärtääkseni Kosti ei ole miljoonäri, joten näin varmaan on.
Ja, jos et minulle halua laittaa pikkurahoja niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti?![]()
Ja sen jälkeen sinä poistat Juneslokan tai tämän nikin, eikö?
- Ross Sullivan
Ai että antaisin jonkin syrjäytyneen hörhön määrittää toimistani määräänsä enempää? Eikö se ole hyvä, että saat vielä pitää nikkisi jonkin aikaa? Se voi olla viikkoja tai sitten kuukausia.JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 10:48 pmAhaa, nyt Roska-Kosti alkoi pelaamaan sitten aikaa.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 4:35 pm"niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti" Tämä kyllä sopii! Tapahtuu tämän vuoden sisällä. Laitan kaikki lahjoitukset kerralla.JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:10 pm
En minä ruinannut rahaa vaan pyysin todisteen mobilepayllä. Olen edelleen entinen malli.
Ja sen jälkeen sinä poistat Juneslokan tai tämän nikin, eikö?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiitti selvennyksestä — en suoraan sanottuna muistanut tuota enää, sori siitä.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:11 am Lisää mitä haluat, mutta Lima-Jani ei ole väittänyt olevansa 60v mies, vaan nimenomaan 60v nainen. Siitä tässä siis oli kyse.
Oon aiemmin spekuloinut, että JanitaSlim olisi mies, mutta mistäs hitosta sitäkään voi lopulta tietää.
Ja, mikäli hän haluaa, että häneen suhtaudutaan 60-vuotiaana naisena, niin tokihan hänen toivettaan pitää kunnioittaa. Tääkin on niin tätä nykyaikaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell