Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JanitaSlim
Ben Matlock

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:11 am
Bird kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 1:11 am
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Touko 27, 2026 11:20 pm

Et ole ihan yhtä hörhö kuin JasseHames, mutta olet yhtä säälittävä ja jopa vielä vähän häntä kallumpi. :D

"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.
Sallinette hieman tekstinmuokkausta taholtani:
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen tai miehen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.

Lisätty vaihtoehtoihin miessukupuoli.
Lisää mitä haluat, mutta Lima-Jani ei ole väittänyt olevansa 60v mies, vaan nimenomaan 60v nainen. Siitä tässä siis oli kyse.
Ei ole väittänyt mitään, sen sijaan Kosti on kertonut olevansa kiipulamiljonääri, muttei Kostista ole todistamaan.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:14 am
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:11 am
Bird kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 1:11 am

Sallinette hieman tekstinmuokkausta taholtani:
"Mene vittu roskiin" Tämä on just sellaista 60v naisen tai miehen kirjoitusta. Sinä Lima-Jani olet kaulapartainen pitkäaikaistyötön, jonka "elämä" on täällä Minfossa.

Lisätty vaihtoehtoihin miessukupuoli.
Lisää mitä haluat, mutta Lima-Jani ei ole väittänyt olevansa 60v mies, vaan nimenomaan 60v nainen. Siitä tässä siis oli kyse.
Ei ole väittänyt mitään, sen sijaan Kosti on kertonut olevansa kiipulamiljonääri, muttei Kostista ole todistamaan.
Ymmärtääkseni Kosti ei ole miljoonäri, joten näin varmaan on.

Minä sen sijaan ehdotin tapaa, jossa olisi toimittanut tietoja sijoituksistani sitä vastaan, että poistat nikkisi, mutta käänsit sen säälittäväksi rahan ruinaamiseksi.

Sinä muuten olet kertonut muun muuassa olevasi entinen malli. Oletko tämän unohtanut? Kiellätkö asian?
Mitä te dorkat dorkailette?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Täällä keskustelu kiertää samaa rataa, eikä pieneintäkään merkkiä nasserin lupaamista todisteista.

No, ainakin lima-janita elikkäs Buutsi on tunnustanut olevansa vanhempiensa kellarissa pesivä, työtön kaulapartainen 500-kiloinen hiivasieni. Propsit hälle siitä. Onhan sekin jotain edistystä.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
JanitaSlim
Ben Matlock

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:19 am Ymmärtääkseni Kosti ei ole miljoonäri, joten näin varmaan on.

Minä sen sijaan ehdotin tapaa, jossa olisi toimittanut tietoja sijoituksistani sitä vastaan, että poistat nikkisi, mutta käänsit sen säälittäväksi rahan ruinaamiseksi.

Sinä muuten olet kertonut muun muuassa olevasi entinen malli. Oletko tämän unohtanut? Kiellätkö asian?
En minä ruinannut rahaa vaan pyysin todisteen mobilepayllä. Olen edelleen entinen malli.

Ja, jos et minulle halua laittaa pikkurahoja niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti? :twisted:

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Ross Sullivan

JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:10 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:19 am Ymmärtääkseni Kosti ei ole miljoonäri, joten näin varmaan on.

En minä ruinannut rahaa vaan pyysin todisteen mobilepayllä. Olen edelleen entinen malli.

Ja, jos et minulle halua laittaa pikkurahoja niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti? :twisted:
"niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti" Tämä kyllä sopii! Tapahtuu tämän vuoden sisällä. Laitan kaikki lahjoitukset kerralla.

Ja sen jälkeen sinä poistat Juneslokan tai tämän nikin, eikö?
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Kertauksena: "Ross Sullivanin" silmiinpistävät persoonallisuushäiriöt (joiden oireina mm. raivotautinen foorumin hopeaselkäurosgorillan leikkiminen), viestimäärät, vajaaälyisyys yms. viittaavat kaikki vain lahtelaiseen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläiseen, ei mihinkään eikä keneenkään muuhun. "Quorthon", Ripulisoturi (= "Korpisoturi"-sivupersoona) ja muut ovat täysin samoilla idiootti"perusteilla" samaa mieltä ainakin Ulvilasta ja Bodomista, nämä kaikki käyttävät samoja ilmaisuja ja nuoleskelevat toistensa perseitä jne.

Ja tässä vielä kertauksena, minkä näköisestä päästä mielisairaat ja vajaaälyiset kirjoitukset sekä multinikkailu on peräisin:

Kuva

Mutta missä on Ripulisoturi? Mutta missä on Ripulisoturi?!
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:10 pm Olen edelleen entinen malli.
Kuulemma esiinnyit mallina pääasiassa Mosse ja Anodis -lehdissä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
JanitaSlim
Ben Matlock

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 4:35 pm

"niin laita tonni Hesylle ja todisteet siitä Kosti" Tämä kyllä sopii! Tapahtuu tämän vuoden sisällä. Laitan kaikki lahjoitukset kerralla.

Ahaa, nyt Roska-Kosti alkoi pelaamaan sitten aikaa. :D :D :) :) :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :lol: :mrgreen: :D

Ross Sullivan

JanitaSlim kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 10:48 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 4:35 pm

Ahaa, nyt Roska-Kosti alkoi pelaamaan sitten aikaa. :D :D :) :) :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :lol: :mrgreen: :D
Ai että antaisin jonkin syrjäytyneen hörhön määrittää toimistani määräänsä enempää? Eikö se ole hyvä, että saat vielä pitää nikkisi jonkin aikaa? Se voi olla viikkoja tai sitten kuukausia.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 11:11 am Lisää mitä haluat, mutta Lima-Jani ei ole väittänyt olevansa 60v mies, vaan nimenomaan 60v nainen. Siitä tässä siis oli kyse.
Kiitti selvennyksestä — en suoraan sanottuna muistanut tuota enää, sori siitä.

Oon aiemmin spekuloinut, että JanitaSlim olisi mies, mutta mistäs hitosta sitäkään voi lopulta tietää. :shock:
Ja, mikäli hän haluaa, että häneen suhtaudutaan 60-vuotiaana naisena, niin tokihan hänen toivettaan pitää kunnioittaa. Tääkin on niin tätä nykyaikaa. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vastaa Viestiin