Jostain luin että sydänkohtaus.Ryhmysauva kirjoitti: La Touko 30, 2026 5:58 pm No mihin Kanaali-Koskinen nyt lopulta kuoli, tietääkö tai aavistaako kukaan?
Pääsi ihan liian helpolla, kuoli nukkuessaan omaan sänkyyn.
Kanaali-Koskinen
Re: Kanaali-Koskinen
Niin tapahtui. Tammi-Helmikuu 1980.Aldrig kirjoitti: La Touko 30, 2026 9:38 amTuota,tuota,oletkos nyt varma mistä kirjoittelet? Vataja oli Riksussa 2000-luvulla sekä Hämeenlinnassa .Piti Eija Jokisen kanssa 2003 Hämeenlinnassa vankilahäät.Eli nimimerkki zam81 on syntynyt 1981 ja oli 2000-luvun alussa reilu parikymppinen.Onko totta vai tarua sinun juttusi? Itse olen lusinut 80- luvun vaihteessa Koskisen kanssa samaan aikaan Sörkassa josta hänet siirrettiin Kakolaan vasaroituaan Elovaaran Reiskan hengenvaarallisesti yhdessä Kojon Timon kanssa.Koskinen vapautui tältä reissulta Kakolasta keväällä -97.zam81 kirjoitti: Pe Touko 29, 2026 3:49 pm Oli kyllä sekava ukko, joskus -03 ja -05 välillä tuli lusittua samalla osastolla kakolassa herran kanssa ja ei tarvinnut paljon jutella kun jutut oli ihan täyttä paskaa ja hörhöilyä.
Ajat sitten edesmennyt Reiska E oli vasikoinut Kojon ja kumppanit Helsinginkadun Alkon rahalähetin ryöstöstä.
Joten Kojolla jäi hampaankoloon paljonkin ja maksoi vasaroinnin pillereillä Koskiselle.
Asuivat pohjoisella osastolla mutta ruokatunnilla väliovet oli aina auki ja tulivat idän kakkoselle, missä Reiska oli tiskisellissä (putsarina) tiskaamassa astioita. Reiska nyrkkeilyä paljon harrastaneena pystyi puolustautumaan osittain mutta sai pahoja päävammoja.
On kalteriverhot muisto vain, muisto vain... https://www.google.com/search?client=fi ... uisto+vain
Tuli mieleen, että meillä Aldrigin kanssa järjet palasi juurikin 80-luvun alkuvuosilla ja lopetimme lusimiset.zam81 kirjoitti: La Touko 30, 2026 3:22 pmSe jos sinä et ymmärrä sarkasmia, on sun ongelma ja kyllä, olin kakolassa ja sitä ennen konnunsuolla jo ysärin puolella.
Mä sentään opin hölmöilyistäni, sulla tuntuu järki juoksevan sen verran hitaasti ettei kannata odottaa järjenjuoksun nopeutuvan ainakaan lähi aikoina..
Itse vapauduin viimeiseltä pitkähköltä 1983, A muistaakseni aiemmin. Joten olemme tunteneet venkuloita jo 60-luvulta saakka.
Satoja, joista ainakin 90 %:lla on metri kertaa kaksi metriä tontit kiviaitojen sisäpuolella. Sellit oli sentään isompia.
Mutta vaikka vapautta on riittänyt hyvinkin yli 40 vuotta, niin aina niitä lusimisaikojen lähinnä nimekkäitä nimiä on putkahdellut esiin.
Ja joidenkin elämänkaarista on saanut on saanut yksityisiä tietoja pitkin matkaa, lähinnä silloin kun elämä on tullut finaaliin.
On kalteriverhot muisto vain, muisto vain... https://www.google.com/search?client=fi ... uisto+vain
Vai niin, ja ulosanti on edelleen, kohta viiskymppisenä, tuollasta tarkkistasoista suun soittoa anonyyminä?zam81 kirjoitti: La Touko 30, 2026 3:22 pmMä sentään opin hölmöilyistäni, sulla tuntuu järki juoksevan sen verran hitaasti ettei kannata odottaa järjenjuoksun nopeutuvan ainakaan lähi aikoina..
Voit jatkaa tuota mölyämistä estolistalla, eihän sinusta ole mieheksi edes tuossa iässä.
Viimeksi muokannut nilpertti, Su Touko 31, 2026 2:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämäki vielä piti keksiä, vai luit ylilaudalta? ja uskoit mitä 18v Veeti höpöttää?
Sun juttuja kiva lukea. On myös kova temppu muuntaa suunta ja lopettaa lusimiset. Iso arvostus!Rundi kirjoitti: Su Touko 31, 2026 12:38 pmTuli mieleen, että meillä Aldrigin kanssa järjet palasi juurikin 80-luvun alkuvuosilla ja lopetimme lusimiset.zam81 kirjoitti: La Touko 30, 2026 3:22 pmSe jos sinä et ymmärrä sarkasmia, on sun ongelma ja kyllä, olin kakolassa ja sitä ennen konnunsuolla jo ysärin puolella.
Mä sentään opin hölmöilyistäni, sulla tuntuu järki juoksevan sen verran hitaasti ettei kannata odottaa järjenjuoksun nopeutuvan ainakaan lähi aikoina..
Itse vapauduin viimeiseltä pitkähköltä 1983, A muistaakseni aiemmin. Joten olemme tunteneet venkuloita jo 60-luvulta saakka.
Satoja, joista ainakin 90 %:lla on metri kertaa kaksi metriä tontit kiviaitojen sisäpuolella. Sellit oli sentään isompia.
Mutta vaikka vapautta on riittänyt hyvinkin yli 40 vuotta, niin aina niitä lusimisaikojen lähinnä nimekkäitä nimiä on putkahdellut esiin.
Ja joidenkin elämänkaarista on saanut on saanut yksityisiä tietoja pitkin matkaa, lähinnä silloin kun elämä on tullut finaaliin.
Kanaali oli samassa matkasellissä mun ja muiden kanssa joskus 2000 luvun alkupuolella. Kanaali nukkui ja sillä välin sellii tuli yksi lisää. Pamppu ohjeisti pientä rääpälettä siirtämään Kanaalin tavarat pois vapaalta sängyltä ja menemään siihen. Kanaali kun heräsi ja tämä tyyppi makasi sängyllä niin repi tämä ressukan ylös ja tuijotti sitä 10 sentin päästä naamasta. Kanaali pelkällä katseella nujersi sen reppanan ja varmasti olisi alkanut tapahtuun enemmän ellei vartija olisi tullut selliin ja sattumalta. Kanaali siirrettiin johonkin toiseen paikkaan. Meitä oli siellä 4 sakkolaista ja Kanaali samassa matkasellissä. Ei mikään järjen riemuvoitto siltä kuka tämän järkeili.
Tällainen muisto itsellä tästä tapauksesta.
Tällainen muisto itsellä tästä tapauksesta.