Kyllä näitäkin jaetaan, vaikka ihmeen harvassa lahjoittajat tuntuvat noihin olevan (toisin voisi kuvitella!). Kuten jaetaan monissa kouluissa noita Vapareidenkin stipendejä ilman mitään ongelmia. Melkein kaikkiin kouluihin ne useimmilla alueilla kelpaavat, mutta sitten on näitä yksittäisiä vallankäyttäjiä, jotka eivät halua antaa tilaa tällaisille omissa kouluissaan. Töölön tapaus hyvänä esimerkkinä...Le chat bleu kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 7:20 pm Jaa, ei se minun nokkaani kaivelisi jos vuosittain joku jakaisi stipendin ortodokseille ja luterilaisillekin. Minusta tämä on lähinnä kiusantekoa tasa-arvon nimissä.
Rehtori torppasi Vapaa-ajattelijain stipendin jakamisen koululleen jo toisen kerran
Re: Rehtori torppasi Vapaa-ajattelijain stipendin jakamisen koululleen jo toisen kerran
Re: Rehtori torppasi Vapaa-ajattelijain stipendin jakamisen koululleen jo toisen kerran
Aikoinaan niitä jaettiinkin, mutta silloin vapaa-ajattelijat nostivat asiasta helvetillisen metelin, kun jaettiin vain uskonnonopetuksessa oleville. Ja saivat aikaan opetushallituksen ohjeistuksen aiheesta. Myöskään se ei vapaa-ajattelijoille kelvannut, että evlut seurakuntien lahjoittamia stipendejä (jotka ainakin yhdessä vaiheessa olivat lahjakortteja kirjakauppaan) jaettiin yleisstipendeinä. Ihan vain koska stipendit tulivat seurakunnilta. Nyt sitten itketään, kun heidän itse tilaamaansa ohjeistusta käytetään heihin itseensä.Le chat bleu kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 7:20 pm Jaa, ei se minun nokkaani kaivelisi jos vuosittain joku jakaisi stipendin ortodokseille ja luterilaisillekin. Minusta tämä on lähinnä kiusantekoa tasa-arvon nimissä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
Mörrimurri
- Remington Steele
Minulla on ollut epäonni tuntea heikäläisiä 3D:ssa, ja minun on pakko allekirjoittaa tuo Tenderloinin kommentti.Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 8:10 pmSaat kuulostamaan tuon siltä, että et tiedä mitä Vapaa-ajattelijat tekevät ja miksi.Tenderloin kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 5:58 pm Täysin oikein toimittu rehtorilta. Paradoksaalisesti Vapaa-ajattelijoita ahdasmielisempää ja lakihenkisempää porukkaa saa hakea. Kyseessä on ehdottomasti totalitaristinen äärijärjestö joka pyrkii vaientamaan kaikki eri tavalla asioista ajattelevat.
-
Mörrimurri
- Remington Steele
Eli omat koirat purivat.Rescuer kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 11:38 pmAikoinaan niitä jaettiinkin, mutta silloin vapaa-ajattelijat nostivat asiasta helvetillisen metelin, kun jaettiin vain uskonnonopetuksessa oleville. Ja saivat aikaan opetushallituksen ohjeistuksen aiheesta. Myöskään se ei vapaa-ajattelijoille kelvannut, että evlut seurakuntien lahjoittamia stipendejä (jotka ainakin yhdessä vaiheessa olivat lahjakortteja kirjakauppaan) jaettiin yleisstipendeinä. Ihan vain koska stipendit tulivat seurakunnilta. Nyt sitten itketään, kun heidän itse tilaamaansa ohjeistusta käytetään heihin itseensä.Le chat bleu kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 7:20 pm Jaa, ei se minun nokkaani kaivelisi jos vuosittain joku jakaisi stipendin ortodokseille ja luterilaisillekin. Minusta tämä on lähinnä kiusantekoa tasa-arvon nimissä.