Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Solttuetsivä kirjoitti: Su Touko 31, 2026 2:27 am
Tuo "sun paras" joukkue viimeisin peli on finaalitappio Suomelle 2-1 lukemin Peking olympialaiset 2022.
Sikakoiran "paras" joukkue on voittanut maailmanmestaruuden viimeksi 2014, eivätkä Venäjän lipun alla pelatessaan ole voittaneet yhtään olympiakultaa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit. Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
rikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 7:40 pm
Haha urpot runkkaa täällä foorumilla 24/7 menkää nauttimaan kesästä välillä ni pää ei jumita niinku teillä
Ja tämän jälkeen roikuit itse illan minfossa ja x:ssä postaillen tänne saman illan aikana vielä ainakin 16 viestiä lisää vodkapulloa peräkammarissa tyhjennellen, ja nyt sitten aamusella pää jumittaa niin kuin sinulla yleensäkin
rikkalapio kirjoitti: La Touko 30, 2026 7:40 pm
Haha urpot runkkaa täällä foorumilla 24/7 menkää nauttimaan kesästä välillä ni pää ei jumita niinku teillä
Ja tämän jälkeen roikuit itse illan minfossa ja x:ssä postaillen tänne saman illan aikana vielä ainakin 16 viestiä lisää vodkapulloa peräkammarissa tyhjennellen, ja nyt sitten aamusella pää jumittaa niin kuin sinulla yleensäkin
Aha
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Joku on venäjämielisten mielestä Israelin palkkalistoilla ja joku toinen USA:n, mutta ainakin on varmaa, että Ari Savolainen on Venäjän palkkalistoilla vieraan maan edustaja joka nolaa itsensä kerta toisensa jälkeen somessa Venäjän ylistyksellään. Vittu mikä pelle.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit. Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...