Lääkäri RL11/6 verbaalisen kirurgian vastaanotto

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

viivahattu
Watson itse

Re: Lääkäri RL11/6 verbaalisen kirurgian vastaanotto

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

RL11/6 kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 4:33 pm Sinua on ilmeisesti kaltoinkohdeltu 60-70-luvuilla lastenkodissa pitäjäruoaksi kutsutun mykykeiton äärellä?
Nyt meni sen verran monta kymmentä vuotta iänmääritys metsään, että herra psykiatrin profilointitaidot taitavat muutenkin olla pikkuisen ruosteessa?

Noin muuten Rellu sitten tarttuikin juuri nimenomaan siihen, mihin hän aina tarttuu, tietenkin, koska eihän hän seksuaaliselle turhautumiselleen mitään mahda. Tämän ketjun aiheena eivät ole rikokset, vaan Rellu ja Rellun "verbaalinen nerous", joka minun nähdäkseni on enää vanhan kierrätystä ja aikaa sitten omaksuttuja maneereja, joiden läpi miehen ilmiselvä hörhötausta ja seksuaaliset patoutumat puskevat vastaansanomattomalla voimalla.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

viivahattu kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 5:53 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 4:33 pm Sinua on ilmeisesti kaltoinkohdeltu 60-70-luvuilla lastenkodissa pitäjäruoaksi kutsutun mykykeiton äärellä?
Nyt meni sen verran monta kymmentä vuotta iänmääritys metsään, että herra psykiatrin profilointitaidot taitavat muutenkin olla pikkuisen ruosteessa?

Noin muuten Rellu sitten tarttuikin juuri nimenomaan siihen, mihin hän aina tarttuu, tietenkin, koska eihän hän seksuaaliselle turhautumiselleen mitään mahda. Tämän ketjun aiheena eivät ole rikokset, vaan Rellu ja Rellun "verbaalinen nerous", joka minun nähdäkseni on enää vanhan kierrätystä ja aikaa sitten omaksuttuja maneereja, joiden läpi miehen ilmiselvä hörhötausta ja seksuaaliset patoutumat puskevat vastaansanomattomalla voimalla.
Lidlin bulkkibisseporukalta omaksumasi yleisjargoniasi on täysin terveyskeskussairaalan vuodeosaston neurologiapotilaan ruoka-annoksenlaista sisältöä. Eli lähinnä lohikeittoa ja ruisleipää, jolla jaksat juuri ja juuri tumputtaa bizarremieltymyksillesi. Kertoisitko hieman niistä lisää, kun tuot niitä koko ajan lapsenomaisella tahdolla esille?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

RL11/6 kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 6:05 pm

Lidlin bulkkibisseporukalta omaksumasi yleisjargoniasi on täysin terveyskeskussairaalan vuodeosaston neurologiapotilaan ruoka-annoksenlaista sisältöä. Eli lähinnä lohikeittoa ja ruisleipää, jolla jaksat juuri ja juuri tumputtaa bizarremieltymyksillesi. Kertoisitko hieman niistä lisää, kun tuot niitä koko ajan lapsenomaisella tahdolla esille?
Voi Rellu rakas, enhän minä omia mieltymyksiäni tuo ilmi vaan sitä, että sinulla menee kuppi täysin nurin joka kerta, kun joku edes mainitsee mitään seksiin tai seksuaalisuuteen viittaavaakaan. Sitä kutsutaan "triggeriksi". Olen ihan vilpittömästi pahoillani puolestasi, koska kyllähän sinun mielipuolinen ölinäsi on pieninä annoksina ihan viihdyttävää luettavaa.

Olet kuitenkin päivänselvästi perustavanlaatuisella tavalla rikki ja toivon tosissani, että löytäisit avun. Se on vain niin, että apua löytääkseen ihmisen on tajuttava sitä tarvitsevansa, ja sinä et vieläkään tajua, et edes vuosikymmenten päihde- ja laitoskierteen jälkeen, vaan elättelet vieläkin jotain fantasioita ylemmyydestä, vaikka et todellisuudessa ole ikinä edes seisonut omilla jaloillasi, saati että olisit ollut kenenkään yläpuolella.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

viivahattu kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 8:23 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 6:05 pm

Voi Rellu rakas, enhän minä omia mieltymyksiäni tuo ilmi vaan sitä, että sinulla menee kuppi täysin nurin joka kerta, kun joku edes mainitsee mitään seksiin tai seksuaalisuuteen viittaavaakaan. Sitä kutsutaan "triggeriksi". Olen ihan vilpittömästi pahoillani puolestasi, koska kyllähän sinun mielipuolinen ölinäsi on pieninä annoksina ihan viihdyttävää luettavaa.

Olet kuitenkin päivänselvästi perustavanlaatuisella tavalla rikki ja toivon tosissani, että löytäisit avun. Se on vain niin, että apua löytääkseen ihmisen on tajuttava sitä tarvitsevansa, ja sinä et vieläkään tajua, et edes vuosikymmenten päihde- ja laitoskierteen jälkeen, vaan elättelet vieläkin jotain fantasioita ylemmyydestä, vaikka et todellisuudessa ole ikinä edes seisonut omilla jaloillasi, saati että olisit ollut kenenkään yläpuolella.

Nettikäytöksestäsi (pederastiaan vahvasti liittyvä mielleyhtymä ja homofiiliset rakkaudenosoitukset) vielä sen verran, että kyseessähän ei ole varsinainen keskustelutarpeesi, vaan puolustusmekanismi ja sairauden oire, jota et itse kykene ymmärtämään sairaudentunnottomana vaikeahoitoisena seniilinä.

Periaatteessa voisit täyttää ton Beckin (ei Martin Beck) depressioasteikkoon perustuvan höpöhöpökyselylomakkeen. Sen jälkeen voisin varata sinulle ajan mielisairaalan reikihoitajalta, joka onkin alkoholipsykooseistasi varmaankin tuttu hahmo, jos muistat hänet?

Hän ei edusta tätä todellisuutta sinulle, mutta on sielullesi yhtä ravintorikas kuin solein-valmiste tulevaisuuden ylisuureksi kasvaneelle väestölle, joka pyrkii em. Tuotteen avulla hillitsemään hyvin kukoistavaa kannibalismia.

Vielä yksi kysymys: kun skitsofreenikkona kuulet niitä käskeviä ja pyyteleviä ääniä, niin onko niistä yksikään naisen ääni? Voisit nimittäin runkata sille niin ei olisi niin kauheasti sairaalapetisi viereiseen seinään spermallasi liimattuja pikkupoikien kuvia. Laitoshuoltajat kun välillä valittavat niistä meille, eli sairaalan johdolle, vaikka en taloustoimintaan osallistukkaan
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ei ole RL11/6:sta voittanutta. ❤️

t. Nainen
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
rikkalapio
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Bird kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 10:43 pm Ei ole RL11/6:sta voittanutta. ❤️

t. Nainen
Juu ei t. mies
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Vastaa Viestiin