Oisko täällä yli 18v naisia..
Oisko täällä yli 18v naisia..
..Kuopion suunnilta avoimeen suhteeseen n. 30v miesheteron kanssa? Vaatimuksena yli 18v ikä ja alle 65kg elopaino. YV AV rohkeesti ja vapautuneesti. 
- rikkalapio
- Axel Foley
Re: Oisko täällä yli 18v naisia..
Hei Timo olen juuri täyttänyt 22v ja olen kiinnostunut sinun ehdotuksestasi mitä odotat parisuhteelta.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Tuulenvire
- Harjunpää
Hiiva-Tiina on Oulun suunnalla. Toki myös painorajoitus paukkuu yli.
-
Mietintämyssyttelijä
- Aloitteleva Besserwisser
Surrogates-elokuvan teknologia ei ole vielä täällä, joten hold your horses...
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Tuskin löytyy. Laita riteereihin +30 lisää (ikä ja paino) niin ehkä sitten tulee osumia.... 
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Nyt on hauska
Toivottavasti lykästää!
Toivottavasti lykästää!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
TimoTyönhän hoiti tän hyvin: laittoi ilmoitukseensa yli 18-v. naiset eli käytännössä vaikka 67-vuotiaskin käy. Ja mikäs siinä!LiamNeeson kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 7:58 am Tuskin löytyy. Laita riteereihin +30 lisää (ikä ja paino) niin ehkä sitten tulee osumia....![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
viivahattu
- Watson itse
Olawi Perkiömäen hengessä rohkeasti vaan. Ei se ota jos ei annakaan.