Rasistiälvästit ulos Suomesta

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tuulenvire
Harjunpää

Rasistiälvästit ulos Suomesta

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Sillä on monia hyötyjä. Suomen keskimääräinen älykkyysosamäärä nousisi ja se vähentäisi myös Kelan menoja.
Knobster
Adrian Monk

Re: Rasistiälvästit ulos Suomesta

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Tuulenvire kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 9:32 pm Sillä on monia hyötyjä. Suomen keskimääräinen älykkyysosamäärä nousisi ja se vähentäisi myös Kelan menoja.
Olisi tosiaan ihan kannatettava. Vaikka joku oma leiri Siperiaan. Nämä haittaisänmaalliset eivät tyhmyytensä kanssa tuota mitään muuta kuin ölinää ja häiriötä. Sekakäyttäviä reikäpäitä ilman koulutusta suurin osa.

Tämäkin palsta olisi ihan kiinnostava ja hyvä ilman näitä neekeriä jankkaavia idiootteja. Voimaantuvat toki kun saavat netissä kulttuurisotia.
Insill
Aloitteleva Besserwisser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Insill »

Tuulenvire kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 9:32 pm Sillä on monia hyötyjä. Suomen keskimääräinen älykkyysosamäärä nousisi ja se vähentäisi myös Kelan menoja.
Ehdotan että laitetaan heidät vaikka jollekin syrjäiselle saarelle, jossa he voivat larpata keskenänsä valkoista etnovaltiota.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Aina on esiintynyt tasaisin ajoin joukkotuhoa, mutta ei koskaan lajien ihoamismotiivin omaavaa poisajamista. Edes 40-luvun Saksassa ei sellaiseen tähdätty, vaan nimenomaan paikalla tuhoamiseen. Pidän selvänä, että yhä nykyäänkin on olemassa useita ihmislajeja ja meillä on kilpailu keskenämme, jonka vuoksi tapamme toisiamme. On mahdollista, että ihmisellä ja apinalla on yhteinen kantaisä, mutta pidän todennäköisempänä, että ulkoavaruudesta tulleet vierailijat risteyttivät silloisen noin 700 000 vuotta sitten eläneen simpanssilajin oman lajinsa kanssa jonkinlaisella kimeerateknologialla.

Lajista tuli räyhäkämpi kuin muista apinoista ja sen lisäksi se osasi puhua alieneiden tavoin. Tämä laji sitten raiskasi kuin neekerit Afrikassa apinoita, josta noin 150 vuotta sitten syntyi HIV-epidemia, luoden mm. Erittäin sisäsiittoiset mustalaisapinat sekä siperialaisen peuran kiduttamiseen erikoistuneen lappalaissukurutsariapinalauman noin 0,5 milj vuotta sitten. Itse katson kuuluvani tähän alkuperäiseen humanoidilajiin, en evoluution kautta tulleeseen lohisukuiseen ihmislajiin, enkä em. Roskalajeihin.

Minulla on myös, kuten muilla lajini edustajilla, predatormainen saalistusvietti ja oikeutus tuhota muita ihmislajeja, koska olen taistelukyvyltäni kuin simpanssi, neekereiden ja mustalaisten yläpuolella!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Mietintämyssyttelijä
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

^
Kannattaa lukea Jerusalemin heprealaisen yliopiston historian professori Yuval Noah Hararin kirja Sapiens: Ihmisen lyhyt historia jossa käsitellään noin 70 000 vuotta sitten tapahtunutta "kognitiivista vallankumousta" . Tuolloin Homo sapiens oli anatomialtaan jo täysin nykyihmistä vastaava ja myös kognitiiviset valmiudet sekä abstraktin ajattelun kyky ottivat huiman harppauksen.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 11:41 pm ^
Kannattaa lukea Jerusalemin heprealaisen yliopiston historian professori Yuval Noah Hararin kirja Sapiens: Ihmisen lyhyt historia jossa käsitellään noin 70 000 vuotta sitten tapahtunutta "kognitiivista vallankumousta" . Tuolloin Homo sapiens oli anatomialtaan jo täysin nykyihmistä vastaava ja myös kognitiiviset valmiudet sekä abstraktin ajattelun kyky ottivat huiman harppauksen.
Ei kannata, koska 70 000 vuotta sitten nykyinen englanti kuulosti hyvin erilaiselta ja vielä 300 vuotta sitten nanoteknologia oli hiukan toisenlaista. Eikä pyramidit muuta asiassa todellisuuden kuvaa, koska tarpeeksi suuri ihmisjoukko pystyy paljainkäsin kaatamaan jopa karhun. Tämä temppu ei tietenkäön onnistu korsolaisilta, koska he eivät puhalla yhteen hiileen, vaan enemmänkin vasikoivat toisiaan ja rottailevat sen minkä ehtivät, kunnes saavat puukosta. Ihmisen teknologinen kehitys on alkanut todenteolla vasta viimeisen sadan vuoden aikana, jos minulta kysytään. Pohjatyö tosin vei sen 2 miljoonaa vuotta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

RL11/6 kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 10:51 pm Aina on esiintynyt tasaisin ajoin joukkotuhoa, mutta ei koskaan lajien ihoamismotiivin omaavaa poisajamista. Edes 40-luvun Saksassa ei sellaiseen tähdätty, vaan nimenomaan paikalla tuhoamiseen. Pidän selvänä, että yhä nykyäänkin on olemassa useita ihmislajeja ja meillä on kilpailu keskenämme, jonka vuoksi tapamme toisiamme. On mahdollista, että ihmisellä ja apinalla on yhteinen kantaisä, mutta pidän todennäköisempänä, että ulkoavaruudesta tulleet vierailijat risteyttivät silloisen noin 700 000 vuotta sitten eläneen simpanssilajin oman lajinsa kanssa jonkinlaisella kimeerateknologialla.

Lajista tuli räyhäkämpi kuin muista apinoista ja sen lisäksi se osasi puhua alieneiden tavoin. Tämä laji sitten raiskasi kuin neekerit Afrikassa apinoita, josta noin 150 vuotta sitten syntyi HIV-epidemia, luoden mm. Erittäin sisäsiittoiset mustalaisapinat sekä siperialaisen peuran kiduttamiseen erikoistuneen lappalaissukurutsariapinalauman noin 0,5 milj vuotta sitten. Itse katson kuuluvani tähän alkuperäiseen humanoidilajiin, en evoluution kautta tulleeseen lohisukuiseen ihmislajiin, enkä em. Roskalajeihin.

Minulla on myös, kuten muilla lajini edustajilla, predatormainen saalistusvietti ja oikeutus tuhota muita ihmislajeja, koska olen taistelukyvyltäni kuin simpanssi, neekereiden ja mustalaisten yläpuolella!
Minä en pidä sisäsiittoisista, enkä niistä joiden naama näyttää kalalta!
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

RL11/6 kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 10:51 pm Minulla on myös, kuten muilla lajini edustajilla, predatormainen saalistusvietti ja oikeutus tuhota muita ihmislajeja, koska olen taistelukyvyltäni kuin simpanssi, neekereiden ja mustalaisten yläpuolella!
RL11/6 Ratsastaa jälleen!!! On se kova...
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Merenkulkija
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Merenkulkija »

Lasketaan Kelan menoja, niin poistuminen tapahtuu automaattisesti?
Vastaa Viestiin