Lääkäri RL11/6 verbaalisen kirurgian vastaanotto

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

viivahattu
Watson itse

Re: Lääkäri RL11/6 verbaalisen kirurgian vastaanotto

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Jumalauta ja rasti seinään! Rellu osui kerran, kun tarpeeksi huitoi. Maastohousut minulla on n. 15 vuotta sitten ollut, mutta ei kyllä ole niitäkään enää. Ole hyvä, nyt voit lainata ainoastaan sanat "Maastohousut minulla on" ja kirjoittaa novellin siitä, mitä tämä kertoo minusta ihmisenä.

Sääli meni näköjään oikein kunnolla ihon alle. Oletko jo kauan ajatellut, että haluat aiheuttaa "nokkeluuksillasi" joko ihailua tai sitten ärtymystä ja vihaa? Sehän teillä suuruusharhaisilla on yksi ominaispiirre, että kun joku turhautuu tai suuttuu paskanjauhantaanne, väitätte itsellenne, että se johtuu siitä, että olette oikeassa, vaikka oikeasti ihmiset eivät vain jaksa kuunnella paskalta haisevan juopon lässytystä.
RL11/6
Watson itse

Re: Lääkäri RL11/6 verbaalisen kirurgian vastaanotto

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

viivahattu kirjoitti: Ti Kesä 09, 2026 10:56 am Jumalauta ja rasti seinään! Rellu osui kerran, kun tarpeeksi huitoi. Maastohousut minulla on n. 15 vuotta sitten ollut, mutta ei kyllä ole niitäkään enää. Ole hyvä, nyt voit lainata ainoastaan sanat "Maastohousut minulla on" ja kirjoittaa novellin siitä, mitä tämä kertoo minusta ihmisenä.

Sääli meni näköjään oikein kunnolla ihon alle. Oletko jo kauan ajatellut, että haluat aiheuttaa "nokkeluuksillasi" joko ihailua tai sitten ärtymystä ja vihaa? Sehän teillä suuruusharhaisilla on yksi ominaispiirre, että kun joku turhautuu tai suuttuu paskanjauhantaanne, väitätte itsellenne, että se johtuu siitä, että olette oikeassa, vaikka oikeasti ihmiset eivät vain jaksa kuunnella paskalta haisevan juopon lässytystä.
Onko tämä sitä korkeantason säälimistä suoraan kanta-hämeeläisestä metsiköstä avunhuutoisena joikattuna? Entä onko asumuksesi vieressä kiviröykkiöitä (lapinraunioita), jotka lappalaiseen tapaan viestii äärimmäisestä sukurutsasta? Sinussa nimittäin on selvästi lappalaispiirteitä, eikä vähiten Äkäslompolon Mauri -tyyppisiä sellaisia. Sen verran valehtelet, että olet yhtä hauska ja tosin lyhyt mies kuin Saddam Husseinin hallinnon eräs mediajohtaja, joka tosin on sinua reilusti pidempi, kasvoiltaan miesmäisempi ja määrätietoisempi sekä viisaampi.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin