Näköjään poistettu viesteineenSariTup kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 7:43 amEi voi olla vauvafoorumi oulu.Rescuer kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 7:16 am Uusi Nikkilä, jonka kolmesta viestistä kaksi on moderoinnin arvostelua siitä, kuinka "rasistiälvästien" kirjoitteluun ei puututa... Eihän voi olla, eihän?
Eihän se koskaan puhu Oulusta ja vauvafoorumista, eihän?
Mutta nyt huomaatte, mikä sitä oikeasti vituttaa ja miten sen saa raivon valtaan.
Jatketaan
Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
8. Ryssäviha, hiiva, emakko, vajakki, invamopo, oululaiset, aihe vapaa vauva.fi, kilju, suojatyökeskus, tehtaakatu, natsit, pierukuutio Jatkuva Neekerin kyrvästä puhuminenSariTup kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 7:43 amEi voi olla vauvafoorumi oulu.Rescuer kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 7:16 am Uusi Nikkilä, jonka kolmesta viestistä kaksi on moderoinnin arvostelua siitä, kuinka "rasistiälvästien" kirjoitteluun ei puututa... Eihän voi olla, eihän?
Eihän se koskaan puhu Oulusta ja vauvafoorumista, eihän?
Mutta nyt huomaatte, mikä sitä oikeasti vituttaa ja miten sen saa raivon valtaan.
Jatketaan
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Puheenjohtaja – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-19 10:09:46
MustaNaamion – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-19 10:09:39
MustaNaamion – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-06-19 10:09:39
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
KumiJalkine – syy: ot - persuilu, porttikielto päättyy: 2026-06-26 18:25:47
4 to go
4 to go
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Superia – syy: OT-persuilu, porttikielto päättyy: 2026-06-20 09:56:58
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Tuulenvire – syy: OT-persuilu, porttikielto päättyy: 2026-06-24 20:43:38

Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Limaperse-Janita on ihan kohta taas bannissa.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Huomatkaa uusi maneeri
Kun fakta on liian hapokas agendalle, on keksinyt uuden valheen
"Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka on maksumuurin takana"
Uutinen on kaikken luettavissa, mutta menee putsarille tunteisiin.
Modet?
Kun fakta on liian hapokas agendalle, on keksinyt uuden valheen
"Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka on maksumuurin takana"
Uutinen on kaikken luettavissa, mutta menee putsarille tunteisiin.
Modet?
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Rutsarin maneereiden päivitys
1. Setämies sitä, setämies tätä, setämies pelkää neekeriä, setämies ottaa pataan neekeriltä, pelkääkö setämies tai *joku muu* neekeriä/ ulkomaalaista.
2. Oli asia mikä hyvänsä suomalaisista jankkaminen: kyllähän suomalaisetkin, suomalaiset eniten, sompanssit ovat suomalaisia, suomalaiset raiskaavat eniten, somali/ muu matu on suomessa syntynyt suomalainen, kaikki suomalaiset neekerin jälkeläisiä jne Suomalainen mies kadehtii ulkomaalaisia
3. Ylläolevaan liittyen keksittyjä lukuja: vangeista 89% suomalaisia, raiskauksista suomalaisten tekemiä 99%, suomalaiset raiskaavat eniten, varsinki tämä trendaa: suomalainen mies on euroopan vaarallisin.
4. Vähintään kolmannessa viestissä: pitäisikö sinun pysyä kotona, jos ulkomaalaiset niin pelottaa, värähtääkö viisari matuista. Pysy kotona jos niin pelottaa, pelottaako erilaisuus
5. Asiaan kuulumatonta jankkausta persuista, kokoomuksesta, sinisistä ja Odineista jne Erityisesti Rydman mene tunteisiin kun jokaiseen ot viestiin vetää Rydmanin oli asia mikä tahansa. Toinen kiinnostuksen kohde on Tynkkynen ja varsinkin hänen homoseksuaalisuus
6. Muistuttaa aina, että persut kutsuivat 20.000 laitonta siirtolaista Suomeen vuonna 1995.
7. Itse keksitty "arvokartta" jossa Ps on vihervasemmistoa. Tämän ja muutamien muiden valetutkimusten tuputus alkaa kun vaalit lähestyvät.
8. Ryssäviha, hiiva, emakko, vajakki, invamopo, oululaiset, kilju, suojatyökeskus, tehtaakatu, natsit, pierukuutio Jatkuva Neekerin kyrvästä puhuminen.
9. "Uusi" nikki ryntää ensimmäisenä lautamiehiin hokemaan kohdan 8 juttuja ja haukkumaan toisia kirjoittajia ( varsinkin samoja kuin putsari aikoinaan)
9. Uusi nikki on ensimmäisenä tässä ketjussa kyselemässä " meneekö putsari (tai joku muu hänen nikeistään) tunteisiin" tai vastaavaa. "rutsarit sillä incelillä vaan mielessä"
10. Uusi nikki provoamassa jokaisessa ulkomaalalisa käsittelevässä ketjussa
11. Kertoo mielellään, miten "Minä maksan sinunkin puuhastelusi siellä suojatyökeskuksessa. Enitenhän yleensä ne ihmiset ovat huolissaan muiden työnteosta, jotka eivät käy töissä"
12. Autistin hokeminen joka paikassa, uusin on vitu autisti
13.Kertoo mielellään käyneensä Kiipula-opiston ja jostain syystä olettaa että kaikki muutkin ovat käyneet sen.
14. Kaikkien erimieltä olevien nimeäminen Putinisteiksi/ryssätrolleiksi. Tehtaankadusta höpöttäminen/sieltä ohjeiden saamisesta huutaminen. Perunoista uneksiminen ja niistä kysely
15. Kun rutsarin valehtelu jauhotetaan ja faktoja löytyy uutisista, niin uusin maneeri on valheellisesti väittää "Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka vaatii palveluun kirjautumista"
1. Setämies sitä, setämies tätä, setämies pelkää neekeriä, setämies ottaa pataan neekeriltä, pelkääkö setämies tai *joku muu* neekeriä/ ulkomaalaista.
2. Oli asia mikä hyvänsä suomalaisista jankkaminen: kyllähän suomalaisetkin, suomalaiset eniten, sompanssit ovat suomalaisia, suomalaiset raiskaavat eniten, somali/ muu matu on suomessa syntynyt suomalainen, kaikki suomalaiset neekerin jälkeläisiä jne Suomalainen mies kadehtii ulkomaalaisia
3. Ylläolevaan liittyen keksittyjä lukuja: vangeista 89% suomalaisia, raiskauksista suomalaisten tekemiä 99%, suomalaiset raiskaavat eniten, varsinki tämä trendaa: suomalainen mies on euroopan vaarallisin.
4. Vähintään kolmannessa viestissä: pitäisikö sinun pysyä kotona, jos ulkomaalaiset niin pelottaa, värähtääkö viisari matuista. Pysy kotona jos niin pelottaa, pelottaako erilaisuus
5. Asiaan kuulumatonta jankkausta persuista, kokoomuksesta, sinisistä ja Odineista jne Erityisesti Rydman mene tunteisiin kun jokaiseen ot viestiin vetää Rydmanin oli asia mikä tahansa. Toinen kiinnostuksen kohde on Tynkkynen ja varsinkin hänen homoseksuaalisuus
6. Muistuttaa aina, että persut kutsuivat 20.000 laitonta siirtolaista Suomeen vuonna 1995.
7. Itse keksitty "arvokartta" jossa Ps on vihervasemmistoa. Tämän ja muutamien muiden valetutkimusten tuputus alkaa kun vaalit lähestyvät.
8. Ryssäviha, hiiva, emakko, vajakki, invamopo, oululaiset, kilju, suojatyökeskus, tehtaakatu, natsit, pierukuutio Jatkuva Neekerin kyrvästä puhuminen.
9. "Uusi" nikki ryntää ensimmäisenä lautamiehiin hokemaan kohdan 8 juttuja ja haukkumaan toisia kirjoittajia ( varsinkin samoja kuin putsari aikoinaan)
9. Uusi nikki on ensimmäisenä tässä ketjussa kyselemässä " meneekö putsari (tai joku muu hänen nikeistään) tunteisiin" tai vastaavaa. "rutsarit sillä incelillä vaan mielessä"
10. Uusi nikki provoamassa jokaisessa ulkomaalalisa käsittelevässä ketjussa
11. Kertoo mielellään, miten "Minä maksan sinunkin puuhastelusi siellä suojatyökeskuksessa. Enitenhän yleensä ne ihmiset ovat huolissaan muiden työnteosta, jotka eivät käy töissä"
12. Autistin hokeminen joka paikassa, uusin on vitu autisti
13.Kertoo mielellään käyneensä Kiipula-opiston ja jostain syystä olettaa että kaikki muutkin ovat käyneet sen.
14. Kaikkien erimieltä olevien nimeäminen Putinisteiksi/ryssätrolleiksi. Tehtaankadusta höpöttäminen/sieltä ohjeiden saamisesta huutaminen. Perunoista uneksiminen ja niistä kysely
15. Kun rutsarin valehtelu jauhotetaan ja faktoja löytyy uutisista, niin uusin maneeri on valheellisesti väittää "Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka vaatii palveluun kirjautumista"
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
^
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Ja umpeenkasvaneen Hiiva-Tiinan tunnistaa hiivan hajusta.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Rutsarin maneereiden päivitys
1. Setämies sitä, setämies tätä, setämies pelkää neekeriä, setämies ottaa pataan neekeriltä, pelkääkö setämies tai *joku muu* neekeriä/ ulkomaalaista.
2. Oli asia mikä hyvänsä suomalaisista jankkaminen: kyllähän suomalaisetkin, suomalaiset eniten, sompanssit ovat suomalaisia, suomalaiset raiskaavat eniten, somali/ muu matu on suomessa syntynyt suomalainen, kaikki suomalaiset neekerin jälkeläisiä jne Suomalainen mies kadehtii ulkomaalaisia
3. Ylläolevaan liittyen keksittyjä lukuja: vangeista 89% suomalaisia, raiskauksista suomalaisten tekemiä 99%, suomalaiset raiskaavat eniten, varsinki tämä trendaa: suomalainen mies on euroopan vaarallisin.
4. Vähintään kolmannessa viestissä: pitäisikö sinun pysyä kotona, jos ulkomaalaiset niin pelottaa, värähtääkö viisari matuista. Pysy kotona jos niin pelottaa, pelottaako erilaisuus
5. Asiaan kuulumatonta jankkausta persuista, kokoomuksesta, sinisistä ja Odineista jne Erityisesti Rydman mene tunteisiin kun jokaiseen ot viestiin vetää Rydmanin oli asia mikä tahansa. Toinen kiinnostuksen kohde on Tynkkynen ja varsinkin hänen homoseksuaalisuus
6. Muistuttaa aina, että persut kutsuivat 20.000 laitonta siirtolaista Suomeen vuonna 1995.
7. Itse keksitty "arvokartta" jossa Ps on vihervasemmistoa. Tämän ja muutamien muiden valetutkimusten tuputus alkaa kun vaalit lähestyvät.
8. Ryssäviha, hiiva, emakko, vajakki, invamopo, oululaiset, kilju, suojatyökeskus, tehtaakatu, natsit, pierukuutio Jatkuva Neekerin kyrvästä puhuminen.
9. "Uusi" nikki ryntää ensimmäisenä lautamiehiin hokemaan kohdan 8 juttuja ja haukkumaan toisia kirjoittajia ( varsinkin samoja kuin putsari aikoinaan)
9. Uusi nikki on ensimmäisenä tässä ketjussa kyselemässä " meneekö putsari (tai joku muu hänen nikeistään) tunteisiin" tai vastaavaa. "rutsarit sillä incelillä vaan mielessä"
10. Uusi nikki provoamassa jokaisessa ulkomaalalisa käsittelevässä ketjussa
11. Kertoo mielellään, miten "Minä maksan sinunkin puuhastelusi siellä suojatyökeskuksessa. Enitenhän yleensä ne ihmiset ovat huolissaan muiden työnteosta, jotka eivät käy töissä"
12. Autistin hokeminen joka paikassa, uusin on vitu autisti
13.Kertoo mielellään käyneensä Kiipula-opiston ja jostain syystä olettaa että kaikki muutkin ovat käyneet sen.
14. Kaikkien erimieltä olevien nimeäminen Putinisteiksi/ryssätrolleiksi. Tehtaankadusta höpöttäminen/sieltä ohjeiden saamisesta huutaminen. Perunoista uneksiminen ja niistä kysely
15. Kun rutsarin valehtelu jauhotetaan ja faktoja löytyy uutisista, niin uusin maneeri on valheellisesti väittää että uutinen olisikin maksumuurin takana vaikka ei ole "Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka vaatii palveluun kirjautumista"
16.
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
1. Setämies sitä, setämies tätä, setämies pelkää neekeriä, setämies ottaa pataan neekeriltä, pelkääkö setämies tai *joku muu* neekeriä/ ulkomaalaista.
2. Oli asia mikä hyvänsä suomalaisista jankkaminen: kyllähän suomalaisetkin, suomalaiset eniten, sompanssit ovat suomalaisia, suomalaiset raiskaavat eniten, somali/ muu matu on suomessa syntynyt suomalainen, kaikki suomalaiset neekerin jälkeläisiä jne Suomalainen mies kadehtii ulkomaalaisia
3. Ylläolevaan liittyen keksittyjä lukuja: vangeista 89% suomalaisia, raiskauksista suomalaisten tekemiä 99%, suomalaiset raiskaavat eniten, varsinki tämä trendaa: suomalainen mies on euroopan vaarallisin.
4. Vähintään kolmannessa viestissä: pitäisikö sinun pysyä kotona, jos ulkomaalaiset niin pelottaa, värähtääkö viisari matuista. Pysy kotona jos niin pelottaa, pelottaako erilaisuus
5. Asiaan kuulumatonta jankkausta persuista, kokoomuksesta, sinisistä ja Odineista jne Erityisesti Rydman mene tunteisiin kun jokaiseen ot viestiin vetää Rydmanin oli asia mikä tahansa. Toinen kiinnostuksen kohde on Tynkkynen ja varsinkin hänen homoseksuaalisuus
6. Muistuttaa aina, että persut kutsuivat 20.000 laitonta siirtolaista Suomeen vuonna 1995.
7. Itse keksitty "arvokartta" jossa Ps on vihervasemmistoa. Tämän ja muutamien muiden valetutkimusten tuputus alkaa kun vaalit lähestyvät.
8. Ryssäviha, hiiva, emakko, vajakki, invamopo, oululaiset, kilju, suojatyökeskus, tehtaakatu, natsit, pierukuutio Jatkuva Neekerin kyrvästä puhuminen.
9. "Uusi" nikki ryntää ensimmäisenä lautamiehiin hokemaan kohdan 8 juttuja ja haukkumaan toisia kirjoittajia ( varsinkin samoja kuin putsari aikoinaan)
9. Uusi nikki on ensimmäisenä tässä ketjussa kyselemässä " meneekö putsari (tai joku muu hänen nikeistään) tunteisiin" tai vastaavaa. "rutsarit sillä incelillä vaan mielessä"
10. Uusi nikki provoamassa jokaisessa ulkomaalalisa käsittelevässä ketjussa
11. Kertoo mielellään, miten "Minä maksan sinunkin puuhastelusi siellä suojatyökeskuksessa. Enitenhän yleensä ne ihmiset ovat huolissaan muiden työnteosta, jotka eivät käy töissä"
12. Autistin hokeminen joka paikassa, uusin on vitu autisti
13.Kertoo mielellään käyneensä Kiipula-opiston ja jostain syystä olettaa että kaikki muutkin ovat käyneet sen.
14. Kaikkien erimieltä olevien nimeäminen Putinisteiksi/ryssätrolleiksi. Tehtaankadusta höpöttäminen/sieltä ohjeiden saamisesta huutaminen. Perunoista uneksiminen ja niistä kysely
15. Kun rutsarin valehtelu jauhotetaan ja faktoja löytyy uutisista, niin uusin maneeri on valheellisesti väittää että uutinen olisikin maksumuurin takana vaikka ei ole "Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka vaatii palveluun kirjautumista"
16.
Uusi nikki tulee ensimmäiseksi Lautamiehiin itkemään ketjuun "Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista" - ketjuun itkemään "miksi ot-persuilusta tukee bannia'.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Tämä oli hyvä. Sitä saa mitä tilaa, mutta lumihiutale lähtee itkemään ylläpidolle
SariTup kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 2:56 pmNile Jarvis kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 2:39 pm
Missä minä olen sanonut, että pitäisi eliminoida joitakin ryhmiä?
Linkkaamani juttu on kaikkien luettavissa. Ylläpidolle raportoitu multitrollin tahallisesta ketjun paskomisesta.sepponenhe kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:59 pmTuo linkki EI ollut maksumuurin takana. Mitä kuvittelet voittavasi valehtelemalla. Kysyn vaan. Hävisitkö väittelyn vai mikä painaa.Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:49 pm
Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka on maksumuurin takana.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Nile Jarvis kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 4:07 pmEi pidä. Paskot tahallisesti ketjua. Ylläpidolle ilmoitettu. Seuraava nimimerkkisi banniin?Perilla kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 3:50 pmNile Jarvis kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 2:39 pm
Missä minä olen sanonut, että pitäisi eliminoida joitakin ryhmiä?
Linkkaamani juttu on kaikkien luettavissa. Ylläpidolle raportoitu multitrollin tahallisesta ketjun paskomisesta.
Lukeakseen pitää olla kirjautunut lehden sivuille. Ei kiitos. Hyviin tapoihin kuuluu linkata sellaiset jutut jotka ovat vapaasti luettavissa
Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:03 pmsepponenhe kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:59 pmTuo linkki EI ollut maksumuurin takana. Mitä kuvittelet voittavasi valehtelemalla. Kysyn vaan. Hävisitkö väittelyn vai mikä painaa.Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:49 pm
Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu linkata sellainen lähde jonka kaikki pystyvät lukemaan. Ei niin,että väitetään jotain ja sitten linkataan juttu joka on maksumuurin takana.
Lukeakseen pitää olla kirjautunut Iltalehden sivuille. Ei kiitos. Hyviin tapoihin kuuluu linkata sellaiset jutut jotka ovat vapaasti luettavissa.
![]()
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm
Re: Multinikki putsari/DPOK/Paze/sianliha/pomppulinna
Hiiva-Tiinalla taas putsarimaniat päällä. Kohta kutsuu taas osastohoito.