Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:46 pm Oulun Kungaksen juttujen lukija saa itsekin maksuhäiriömerkinnän, Kelasta rahaa ja häätöilmoituksen. :D
Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Oulun_Kungas
Theo Kojak
Viestit: 1186
Liittynyt: Su Maalis 09, 2025 3:20 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:46 pm Oulun Kungaksen juttujen lukija saa itsekin maksuhäiriömerkinnän, Kelasta rahaa ja häätöilmoituksen. :D
Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂
Kirjoittaja Ross Sullivan » Su Kesä 14, 2026 3:46 pm
Kirjoittaja Bird » Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:52 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:46 pm Oulun Kungaksen juttujen lukija saa itsekin maksuhäiriömerkinnän, Kelasta rahaa ja häätöilmoituksen. :D
Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂
Kirjoittaja Ross Sullivan » Su Kesä 14, 2026 3:46 pm
Kirjoittaja Bird » Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:
Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Oulun_Kungas
Theo Kojak
Viestit: 1186
Liittynyt: Su Maalis 09, 2025 3:20 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Todistaa, että roska-Kosti on sen lisäksi, että valehtelija niin säälittävä multinikkeilijä.
Avatar
Rescuer
Horatio Caine
Viestit: 6081
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:41 pm Todistaa, että roska-Kosti on sen lisäksi, että valehtelija niin säälittävä multinikkeilijä.
Lista valehtelevista venäjämielisistä multinikkeilijöistä löytyy tuolta:
viewtopic.php?p=1983731#p1983731
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:46 pm Oulun Kungaksen juttujen lukija saa itsekin maksuhäiriömerkinnän, Kelasta rahaa ja häätöilmoituksen. :D
Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂
Heh, joskus sitä onnistuu lohkaisuissa!

Vaikka välttäisin liikaa analysoimista pelkkien kirjoitusten perusteella, niin kyllä jossain tapauksissa ne digitaaliset viestitkin tuoksuvat putkalta, sätkötupakalta ja halvalta oluelta. :D
Mitä te dorkat dorkailette?
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 7:14 pm Vaikka välttäisin liikaa analysoimista pelkkien kirjoitusten perusteella, niin kyllä jossain tapauksissa ne digitaaliset viestitkin tuoksuvat putkalta, sätkötupakalta ja halvalta oluelta. :D
(Lainausta lyhennetty)

:lol:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Oulun_Kungas
Theo Kojak
Viestit: 1186
Liittynyt: Su Maalis 09, 2025 3:20 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

roska-Kosti pitää monologia. hilpeää. meno kuin Maikkulassa. :lol:
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:09 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:52 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:00 pm

Ei millään pahalla Oulun_Kungakselle, mutta tää oli tosi hauska. 😂
Kirjoittaja Ross Sullivan » Su Kesä 14, 2026 3:46 pm
Kirjoittaja Bird » Su Kesä 14, 2026 6:00 pm
Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:
Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.
Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.
Mitä te dorkat dorkailette?
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kuva
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 4:58 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:09 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:52 pm




Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:
Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.
Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:54 am Kuva
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 4:58 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:09 pm

Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.
Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.
"Kirjoittaja JanitaSlim » Ke Kesä 17, 2026 4:54 am"

"Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin." :D

Eikö niin, että olet herännyt klo 4.30, viettänyt voittajan tunnin, käynyt salilla ja sitten lähtenyt töihin? Työhösi, jossa johdat globaalin teknologianfirman osastoa?
Mitä te dorkat dorkailette?
Salmari
Javier Pena
Viestit: 1818
Liittynyt: To Marras 22, 2018 2:37 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Ross Sullivan kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:39 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:54 am Kuva
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 4:58 pm

Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.
"Kirjoittaja JanitaSlim » Ke Kesä 17, 2026 4:54 am"

"Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin." :D

Eikö niin, että olet herännyt klo 4.30, viettänyt voittajan tunnin, käynyt salilla ja sitten lähtenyt töihin? Työhösi, jossa johdat globaalin teknologianfirman osastoa?
Työttömät alkoholistit valvovat kaikki yöt öyhöttämässä netissä. Säälin.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Salmari kirjoitti: To Kesä 18, 2026 10:00 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:39 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:54 am Kuva
"Kirjoittaja JanitaSlim » Ke Kesä 17, 2026 4:54 am"

"Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin." :D

Eikö niin, että olet herännyt klo 4.30, viettänyt voittajan tunnin, käynyt salilla ja sitten lähtenyt töihin? Työhösi, jossa johdat globaalin teknologianfirman osastoa?
Työttömät alkoholistit valvovat kaikki yöt öyhöttämässä netissä. Säälin.
Oon entinen malli, käyx kateex? En käy salilla vaan lenkkeilen. Aamu on ihmisen parasta aikaa, paitsi Hiiva-Tiinan kaltaisille alkkiksille.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 4:58 pm
Bird kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:09 pm
Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 6:52 pm
Jassehan tuolla jo jauhottikin Kostin, alkaa vielä leipuriksi, kun jauhoja on talo täynnänsä :wink:
Mitä sä näillä lainauksillasi yrität viestittää?

Entä mihin se sun mielestä liittyy tai todistaako se sun mielestä jopa jotain, jos Jasse nyt jauhotti Kostin? Täällähän "jauhotetaan" jatkuvasti puolin ja toisin. Ihan normaalia, etenkin väittelyissä.
Hän viestittää omaa pahaa oloaan, vaikka se paha olo on ilmeistä muutenkin.
Voi toista.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

JasseHames kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:49 pm
2026-03-11_23:28 Bird
2026-03-11_23:36 Ross Sullivan
2026-03-11_23:38 Ross Sullivan
2026-03-11_23:45 Ross Sullivan
2026-03-11_23:49 Ross Sullivan
2026-03-12_00:03 Ross Sullivan
2026-03-12_00:08 Bird
2026-03-12_00:12 Ross Sullivan
2026-03-12_00:16 Ross Sullivan
2026-03-12_00:26 Ross Sullivan
2026-03-12_00:30 Ross Sullivan
2026-03-12_00:36 Bird
2026-03-12_00:50 Bird
2026-03-12_00:57 Bird
2026-03-12_01:02 Bird
2026-03-12_01:41 Bird
2026-03-12_01:56 Ross Sullivan
2026-03-12_02:00 Ross Sullivan
2026-03-12_02:10 Bird
2026-03-12_02:12 Bird
2026-03-12_05:59 Ross Sullivan
2026-03-12_06:03 Ross Sullivan
2026-03-12_06:06 Ross Sullivan
2026-03-12_06:15 Ross Sullivan
2026-03-12_06:23 Ross Sullivan
2026-03-12_06:26 Ross Sullivan
2026-03-12_07:58 Ross Sullivan
2026-03-12_07:59 Ross Sullivan
2026-03-12_08:00 Ross Sullivan
2026-03-12_09:34 Ross Sullivan
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Vastaa Viestiin