Henkirikos yksityisasunnossa Espoossa 21.11.2025

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Stonedar
Axel Foley

Re: Henkirikos yksityisasunnossa Espoossa 21.11.2025

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Neiti EtsiväX kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 6:31 pm Etsin netistä en löydä. Pitääkö lehti maksaa ja tilata jotta näkee?
Onko siellä muitakin kuvia?
Tee se old schoolisti, osta irtonumero. Ei ole vaikeaa.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Neiti EtsiväX kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 6:31 pm Etsin netistä en löydä. Pitääkö lehti maksaa ja tilata jotta näkee?
Onko siellä muitakin kuvia?
Tästä nimeneomaisesta jutusta ei tainnut paljon muita kuvia olla, mutta haluamatta mitenkään mainostaa kyseistä lehteä, Alibin kestotilaajana saa pääsyn lehden arkistoon, josta löytyy kaikkien lehtien näköispainokset alkaen vuodesta 2016 eteenpäin aina tuoreimpaan numeroon asti.
Minulle tämä on tärkeä syy siihen, miksi olen kyseisen julkaisun pitkäaikainen tilaaja.
Paikalla
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Neiti EtsiväX kirjoitti: Ma Huhti 27, 2026 6:31 pm Etsin netistä en löydä. Pitääkö lehti maksaa
Lyhyesti: Kyllä.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Amberla
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Amberla »

Carelin kirjoitti: Ma Huhti 20, 2026 6:29 pm Noinhan se on, mutta toisilla omistushalu vie järjen. Itse en naisena lähtisi tuollalailla provosoimaan nuorta päihteiden käyttäjä kundia. Kyllä siinä riski on otettu. Nyt nuori kundi pilas elämän yhden perkeleen hutsun takia.
Nuori kundi on tietysti itse vastuussa omista teoistaan, mutta joudun olemaan silti kyllä samaa mieltä siitä, että olihan tuo naiselta provosoivaa.

ENBERG Zandra Sofia, ETPK kirjoitti: Vahingossa nukahdin, kun Max oli nukahtanut mun kainaloon sohvalle. Mä makasin sohvalla selälleen ja Max makasi siinä pää mun vatsan/rinnan päällä. Meillä oli molemmilla vain alusvaatteet päällä.

Sit heräsin ja Max heräs myös. Romeo oli sohvan edessä ja huusi puukko kädessä ja sanoi Maxille et nouse ylös. Huusin Romeolle et Max ei oo tehnyt mitään, et mitään ei tapahtunu. Sit mä näin vaan ihan vitusti verta.

Kempeleellä 2019 nainen puukotti toisen naisen kuoliaaksi juuri tällaisen kolmiodraaman takia. Toisen naisen puukottanut nainen oli muistaakseni soittanut sille "kahden naisen" miehelle teon jälkeen, ja huutanut: "Sä lupasit että ammut ittes jos jotain on tapahtunut teidän välillä"

Totta kai, tappo on tappo ja murha on murha. Eli ei näistä tuomioista mitään pois.

Mutta silti mun on myönnettävä, että tunnen pikkuriikkisen myötätuntoa kuitenkin näitä tavallaan "petettyjä" henkilöitä kohtaan, olivatpa ne sitten miehiä tai naisia!
Vastaa Viestiin