Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

LexVeritas kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 5:38 pm "Se oli korneinta ja karmeinta paskaa, missä olen ollut koskaan mukana."

(Topi Sorsakoski Danny Show -kiertueesta. Topi eli Pekka Tammilehto soitti Dannyn yhtyeessä sähkökitaraa.)
Hah hah! Hyvä kommentti. Mitäköhän Danny diggasi?

Täällä soi Burning Spear.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Meille on annettu aikaa
kehittää oikea pää
Mutta valot sammuu jo pois
Kaikki menee seinään
Kaikki menee seinään


In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »





Avatar
claw
Martin Beck
Viestit: 827
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja claw »

m1ckey kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 1:28 am
Lili & Luna, oujee. Olen heitä yrittänyt löytää, että saisin tarjota sen kolme kaljaa ja sitten naimisiin.
Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 2:48 pm
Paras Danny on kyllä "Kauan"!
Minä olen aina pitänyt enemmän tästä...

Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Danny-show’t oli 1960–1970 luvulla Suomessa ja varsinkin maaseudulla joka vuosi todella ISO tapaus ja tapahtuma.

Danny-show oli eräänlainen iskelmälaulajien korkeakoulu ja siellä esiintyi vuosien kuluessa suunnilleen kaikki iskelmätaivaan nousevat ja tuikkivat tähdet kuten esimerkiksi Katri Helena, Irina Milan, Päivi Paunu, Ami Aspelund, Muska, Virve Rosti, Kirka, Kari Tapio, Markku Aro, Pepe Willberg ja Kisu.

Ei Danny ole minullekaan ikinä erityisen paljoa kolahtanut vaikka joistakin (käännös) biiseistä pidänkin, mutta arvostan kyllä suuresti tuota viihdemusiikin monitoimimiestä.
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

m1ckey kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 1:28 am
.
Hmm..?? Tässä hieman "Liliä ja Lunaa"
Dedicated to the memory of Chris Acland
*

*
X X X X X
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Schimanski kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:21 pm
...Ei Danny ole minullekaan ikinä erityisen paljoa kolahtanut vaikka joistakin (käännös) biiseistä pidänkin, mutta arvostan kyllä suuresti tuota viihdemusiikin monitoimimiestä.
No, jaa..? Kuka mitäkin arvostaa.
Meillä päin Danny tunnetaan "Armintappajana".
X X X X X
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:03 pm No, jaa..? Kuka mitäkin arvostaa.
Meillä päin Danny tunnetaan "Armintappajana".
Aina tällä on ollut hädintuskin täysikäistä pillua kierroksessa. Ei jaksa kauaa samaa mopoa polkea. Ja edelleen!!!
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:19 pm Aina tällä on ollut hädintuskin täysikäistä pillua kierroksessa. Ei jaksa kauaa samaa mopoa polkea. Ja edelleen!!!
Täysikäisiä kuitenkin.

Viriili vanha mies :mrgreen:



Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Topi Sorsakoski on joskus ilmoittanut suosikkilaulajakseen Dannyn. Miesten laulutyylit eivät kuitenkaan ole edes toisiaan lähellä kasvavista puista veistetyt.





"Kyllä minä edelleen diggaan Dannyn vanhoja biisejä. Minä muinoin jopa soitin yhden kesän Dannyn show´ssa taustalla. Se oli sitä Armi & Danny -aikaa."

"Me soitimme Dannyn oikeista kappaleista vain East Virginiaa. Kaikki muu oli sitä Armin ja Dannyn hellyyttä."

Ja mukavaa oli? "No ihan saatanan kivaa", Topi Sorsakoski kuittaa.


https://www.kaleva.fi/topi-sorsakoski-p ... an/1989865
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Vastaa Viestiin