Satan’s Choice MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Sil5
Martin Beck
Viestit: 812
Liittynyt: La Elo 21, 2021 10:36 pm

Re: "Saatanan liivijengi" valtasi hallin ja hakkasi sen uskovaisen vuokraisännän Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Sil5 »

Kurpa kirjoitti: La Kesä 06, 2026 7:40 pm Jätkien liivit pitäis suomentaa, "Saatana mikä valinta"

Mikähän näiden liiketoimintaidea on? Ehkä myydä ton brändin alla paitoja joissa lukee "Saatana mikä paita" tai jotain
Eiköhän nämä liene niitä "elämänsä luusereita"...tuossa edellisissä viesteissähän siitä jo kerrotaan..

"Prosenttimerkintää käyttävät tyypillisesti itsensä rikolliseksi identifioivat moottoripyöräkerhot. Se on viittaus luonnehdintaan, jonka mukaan 99 prosenttia moottoripyöräkerhoista on lainkuuliaisia. Kuva: Juha Kivioja / Yle
Osa jäsenistä on esiintynyt kuvissa nimettömänä. Ylen tunnistamilla jäsenillä lähes kaikilla on rikostaustaa. Kerhon keulakuvana esiintynyt vapaaottelutaustainen mies on tuomittu rattijuopumuksesta ja naisen pahoinpitelystä. Ylen tietojen mukaan hän on yksi epäillyistä myös tässä jutussa kuvatussa kerhotilakiistassa.

Ankarimman tuomion on saanut törkeästä huumausainerikoksesta vuoden ja kahdeksan kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen suorittanut jäsen. Hän säilytti kotonaan vajaan 19 kilon kannabiserää."


Meillä Suomessa näitä kasvatetaan jo nuoresta lähtien. Alkaen jo 12-13 vuotiaana häiriköinnistä, koulukiusaamisesta, kaikenlaisesta imppaamisesta ja päihteiden käytöstä, pahoinpitelyistä, näpistyksistä, varkauksista, ilkivallantekemisistä jne.
- näitä saa tehdä ilman mitään käytännön seuraamuksia..toki kaikenlaista puhuttelua riittää, muttei koskaan sen enempää.
- sitten kun täyttää 15 vuotta alkaa saamaan virallista moitetta. Mikään tai kukaan ei kuitenkaan aseta näille pikku-roadmaneille rajoja tai tavoitteita elämälle. Kun edes rikkomuksista tai rikoksista ei seuraa rangaistuksia niin hommat jatkuu..ja jutut vain pahenee.
- se vähäinenkin koulunkäynti unohtuu ja loppuu...sitten vaan häiriköidään ja jatketaan kiusantekoa, päihteiden käyttöä sekä kaikenlaista pientä rikosta,, enemmän ja vähemmän samanlaisessa kaverisakissa.
- liekö sitten ainoa asia jolla noissa porukoissa voi saavuttaa itselleen mainetta on rötöstely, huumeiden käyttö ja väkivalta...
- jos ei henkirikosta tee niin kaikesta muusta selviää aina sakoilla ja ehdoalaisilla = ei rangaistusta.

Jotkut kuvittelee saavansa jonkinlaista yleistä kunnioitusta esiintymällä julkisesti rikollisena. Ikään kuin vähän kovempana kaverina kuin vain pukeutumalla wanna-be-roadman:iksi. Kaikkein typerimmät tuhertaa jopa tatuointeja naamaansa. Ehkä ne toiset surkimukset arvostaa näitä?

Tuosta lainauksestakin jo selviää ettei tuon kyseisen porukan jäsenet ole vielä koskaan saaneet rangaistuksia tekemisistään. Vaikka kaikenlaista huumehommaa ja naisten ym. pahoinpitelyä onkin jo tullut tehtyä.
- mutta hyvä niin että ovat sentään merkanneet itsensä..Jo sillä että mainostaa itseään 1%-rosvoksi pääsee jollekin"listalle".
- ehkä viranomaisten (ja muidenkin) on yksistään sen vuoksi helpompaa seurata heidän tekemisiään.

Mutta näillä mennään..
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kivahan se on vuosittain maksaa ihan tolkuton määrä veroja suhteellisesti ja absoluuttisesti, että kaiken maailman möhömahaiset ukkelit saavat toimeentulotukensa ja voivat siten leikkiä ganstereita.

Menisivät Moskovaan leikkimään leikkiänsä tai edes Tukholmaan (Hulsta, Rinkeby, Tensta).

Tukholman gangstereita voi edes vähän arvostaa: eivät (ainakaan pelkästään) hakkaa jotain vanhuksia ja perheenisiä. Ampuvat ja kiduttavat toisiaan. Joka viikko ammuskellaan ja kuukausittain heitellään kranaatteja. Mitä nää Suomen JR-äijät ovat tehneet viimeiset 20 vuotta? Montako kaatoa? Onko 20 vuodessa yhtä monta kaatoa kuin Hulstassa on vuodessa?
Mitä te dorkat dorkailette?
KumiJalkine
Neuvoja-Jack
Viestit: 504
Liittynyt: La Tammi 31, 2026 5:43 pm

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja KumiJalkine »

Kukaa teist ei uskaltais ottaa kisaa tuhma-jukkin kanssa. Jukki on oikeesti melko lukenu mies. Tykkäs koulusta jo nuoren niin paljo, että kävi 5 ja 6-luoka kahdesti. Jukki on tullu tunnetuks myös siit, että yleesä tappelus yks lyönti riittää ja se o siinä. Jukkin älykkyysosamääräki on isompi ku yhenkää teiän kengännumero!
tenupottu vuorinen
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Kesä 08, 2026 9:02 pm

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja tenupottu vuorinen »

Tiedatko mika on paras keino paasta naista tyypeista eroon? Pistaa jokainen tyyppi kidutuspenkkiin. Varsova Krakova :wink:
Avatar
Wildchild79
Rico Tubbs
Viestit: 1260
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

KumiJalkine kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 9:17 pm Kukaa teist ei uskaltais ottaa kisaa tuhma-jukkin kanssa. Jukki on oikeesti melko lukenu mies. Tykkäs koulusta jo nuoren niin paljo, että kävi 5 ja 6-luoka kahdesti. Jukki on tullu tunnetuks myös siit, että yleesä tappelus yks lyönti riittää ja se o siinä. Jukkin älykkyysosamääräki on isompi ku yhenkää teiän kengännumero!
Minkälainen kisa pitäisi ottaa?

Koulunkäyntikisa?
Siinä häviäisin varmasti kun tuli koulussa käytyä jokainen vuosiluokka vain kerran.

Matematiikkakisa?
Tässä voisin pärjätä koska sain yhdestä amiksen matematiikan kokeesta 43/42 pistettä ja arvosanan 10+

Korkeushyppykisa?
Varmaan häviäisin koska huijasin ja käytin seiväshyppykeppiä apuna ylittämään rima 150cm korkeudelta.

Päähänlyöntikisa?
Jos siis pääsisi dopingtestistä läpi kehään asti ja onnistuisin ekan spudariheijjarin väistää niin vähintään pistevoitto mulle.

"Uusien kumi-aiheisten nimimerkkien keksiminen murhainfoon"-kisa?
Häviäisin suoraan 100-0
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
vasaramies
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2024 1:36 pm

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja vasaramies »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 5:55 pm Tukholman gangstereita voi edes vähän arvostaa: eivät (ainakaan pelkästään) hakkaa jotain vanhuksia ja perheenisiä. Ampuvat ja kiduttavat toisiaan. Joka viikko ammuskellaan ja kuukausittain heitellään kranaatteja. Mitä nää Suomen JR-äijät ovat tehneet viimeiset 20 vuotta? Montako kaatoa? Onko 20 vuodessa yhtä monta kaatoa kuin Hulstassa on vuodessa?
Paska on paskaa vaikka pakattu eri pusseihin... en arvosta yhtään "gangsteria" enkä varsinkaan mamu-jengejä jotka toisin kuin väität pommittaa ja ampuu tyypillisesti umpimähkään... osumia ovat Ruotsissa näissä saaneet täysin sivulliset LAPSET... kerro vielä miten arvostat näitä, vaikka sitten vain "vähän"? Mikä saa ihmisen "arvostamaan" rikollista?
"Ekaa kertaa elämässä kun tekee kirjoitus virheen, jonka oikeasti aiheutti tietokonettani hakkeroiva Helvetin Enkeli. Heti on joku läski vinkumassa :D"
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

vasaramies kirjoitti: Ti Kesä 09, 2026 2:29 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 5:55 pm Tukholman gangstereita voi edes vähän arvostaa: eivät (ainakaan pelkästään) hakkaa jotain vanhuksia ja perheenisiä. Ampuvat ja kiduttavat toisiaan. Joka viikko ammuskellaan ja kuukausittain heitellään kranaatteja. Mitä nää Suomen JR-äijät ovat tehneet viimeiset 20 vuotta? Montako kaatoa? Onko 20 vuodessa yhtä monta kaatoa kuin Hulstassa on vuodessa?
Paska on paskaa vaikka pakattu eri pusseihin... en arvosta yhtään "gangsteria" enkä varsinkaan mamu-jengejä jotka toisin kuin väität pommittaa ja ampuu tyypillisesti umpimähkään... osumia ovat Ruotsissa näissä saaneet täysin sivulliset LAPSET... kerro vielä miten arvostat näitä, vaikka sitten vain "vähän"? Mikä saa ihmisen "arvostamaan" rikollista?
Kerro vielä miten niitä sitten arvostan?

"voi edes vähän arvostaa"

Joku siis voisi arvostaa sitä, että leikkigangsteroinnin sijaan ollaan gangstereita. Itse kannatan henkilökohtaisesti rikostuomioiden pituuksien kaksinkertaistamista ja poliisivalvonnan nelinkertaistamista.
Mitä te dorkat dorkailette?
vasaramies
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2024 1:36 pm

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja vasaramies »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 09, 2026 3:54 pm

Kerro vielä miten niitä sitten arvostan?

"voi edes vähän arvostaa"
Suora lainaus sun kirjoituksesta: "Tukholman gangstereita voi edes vähän arvostaa", siihen vastasin.
"Ekaa kertaa elämässä kun tekee kirjoitus virheen, jonka oikeasti aiheutti tietokonettani hakkeroiva Helvetin Enkeli. Heti on joku läski vinkumassa :D"
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

vasaramies kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 8:51 am
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 09, 2026 3:54 pm

Kerro vielä miten niitä sitten arvostan?

"voi edes vähän arvostaa"
Suora lainaus sun kirjoituksesta: "Tukholman gangstereita voi edes vähän arvostaa", siihen vastasin.
"voi edes vähän arvostaa"

On siis passiivi. Mielestäni passiivirakenne on läpikäyty ala-asteella.
Mitä te dorkat dorkailette?
Naarasleijona
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2026 4:36 pm

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja Naarasleijona »

Alkoi kiinnostaa tää palsta, aiheita ihan v***sti. Täällä kuitenkin tosi negatiivinen tapa kirjoittaa näistä miehistä, jotka ajaa moottoripyörillä ja on pahiksia.
Tyttöjen kanssa juteltiin, että onhan se omalla tavallaan coolia, kun isot prätkät ja treenatut, tatuoidut miehet tulevat parijonossa esille liikenteen mukana. Siinä jotain alkuperäistä lainsuojaton tyyliä, kuin vanhoissa leffoissa tulisi joukko pahiksia villissä lännessä ratsastaen kaupunkiin.
Onhan tätä tutkittu, että naisiin se vaikuttaa omalla tavallaan, eli kiihottavasti. Ilmeisesti öljyn, bensiinin ja miesten testosteronilta tuoksuvan aitouden myötä voi luonnostaan pikkarit kastua.
Itse en todennäköisesti tule koskaan istumaan prätkän kyydissä, vaikka ei se ihan poissuljettua ole, sellainen mahdollisuus mielessä tässä pyrstöä jumpataan.
Täällä moni tuntuu suhtautuvan kovin negatiivisesti bikereihin, en millään usko että kaikilla jotain huonoja kokemuksia? Mietittiin että onko nämä prätkien ja jengin liivien (ne on muuten sinällään tosi hot kamaa), sellaista aitoa rebel toimintaa, että beta miehet tuntee itsensä ihan avuttomaksi?
Siis että pelko tuntemattomasta saa kirjoittamaan tänne, kun naisille noi kommentit juurikin laittavat kiinnostamaan, että täytyisi tutustua ennen kun muodostaa mielipiteitä noihin alfa uroksiin.
peteräs
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 10:19 am

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja peteräs »

*Poistettu kielipoliisin pohdintaa*tm
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

*Poistettu pohdintaa kielipoliisin kieliopista*tm
Mitä te dorkat dorkailette?
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Naarasleijona kirjoitti: To Kesä 11, 2026 12:40 pm Alkoi kiinnostaa tää palsta, aiheita ihan v***sti. Täällä kuitenkin tosi negatiivinen tapa kirjoittaa näistä miehistä, jotka ajaa moottoripyörillä ja on pahiksia.
Tyttöjen kanssa juteltiin, että onhan se omalla tavallaan coolia, kun isot prätkät ja treenatut, tatuoidut miehet tulevat parijonossa esille liikenteen mukana. Siinä jotain alkuperäistä lainsuojaton tyyliä, kuin vanhoissa leffoissa tulisi joukko pahiksia villissä lännessä ratsastaen kaupunkiin.
Onhan tätä tutkittu, että naisiin se vaikuttaa omalla tavallaan, eli kiihottavasti. Ilmeisesti öljyn, bensiinin ja miesten testosteronilta tuoksuvan aitouden myötä voi luonnostaan pikkarit kastua.
Itse en todennäköisesti tule koskaan istumaan prätkän kyydissä, vaikka ei se ihan poissuljettua ole, sellainen mahdollisuus mielessä tässä pyrstöä jumpataan.
Täällä moni tuntuu suhtautuvan kovin negatiivisesti bikereihin, en millään usko että kaikilla jotain huonoja kokemuksia? Mietittiin että onko nämä prätkien ja jengin liivien (ne on muuten sinällään tosi hot kamaa), sellaista aitoa rebel toimintaa, että beta miehet tuntee itsensä ihan avuttomaksi?
Siis että pelko tuntemattomasta saa kirjoittamaan tänne, kun naisille noi kommentit juurikin laittavat kiinnostamaan, että täytyisi tutustua ennen kun muodostaa mielipiteitä noihin alfa uroksiin.
Minä ainakin väheksyn roskaväkeä, johon rikolliset lukeutuvat, ihan tasapuolisesti (myös naisia, eikö olekin tasa-arvoista?).

Jos bikeri on veroja maksava kunnon kansalainen, niin ei minulla ole mitään henkilöä vastaan.
Mitä te dorkat dorkailette?
nihilopriest
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Naarasleijona kirjoitti: To Kesä 11, 2026 12:40 pm Alkoi kiinnostaa tää palsta, aiheita ihan v***sti. Täällä kuitenkin tosi negatiivinen tapa kirjoittaa näistä miehistä, jotka ajaa moottoripyörillä ja on pahiksia.
Tyttöjen kanssa juteltiin, että onhan se omalla tavallaan coolia, kun isot prätkät ja treenatut, tatuoidut miehet tulevat parijonossa esille liikenteen mukana. Siinä jotain alkuperäistä lainsuojaton tyyliä, kuin vanhoissa leffoissa tulisi joukko pahiksia villissä lännessä ratsastaen kaupunkiin.
Onhan tätä tutkittu, että naisiin se vaikuttaa omalla tavallaan, eli kiihottavasti. Ilmeisesti öljyn, bensiinin ja miesten testosteronilta tuoksuvan aitouden myötä voi luonnostaan pikkarit kastua.
Itse en todennäköisesti tule koskaan istumaan prätkän kyydissä, vaikka ei se ihan poissuljettua ole, sellainen mahdollisuus mielessä tässä pyrstöä jumpataan.
Täällä moni tuntuu suhtautuvan kovin negatiivisesti bikereihin, en millään usko että kaikilla jotain huonoja kokemuksia? Mietittiin että onko nämä prätkien ja jengin liivien (ne on muuten sinällään tosi hot kamaa), sellaista aitoa rebel toimintaa, että beta miehet tuntee itsensä ihan avuttomaksi?
Siis että pelko tuntemattomasta saa kirjoittamaan tänne, kun naisille noi kommentit juurikin laittavat kiinnostamaan, että täytyisi tutustua ennen kun muodostaa mielipiteitä noihin alfa uroksiin.
Joo siis jännämiesenergiaahan näissä aina on, ja kotona sukkaan runkkaavat nyhveröt itkee täällä ja ylilaudalla miten "KALLUJA" nää on ja wöö wöö. Mutta itse halveksun sitä että nää käyttää reppanoita hyväks ja mummonryöstäjän moraali näillä prätkä ukoilla 99% tapauksista, ja sellasia että käydään vittu porukalla päälle ylivoimalla. :roll: 1 v 1 tilanteessa suurin osaa näistä ei näy mailla halmeilla :roll:

Toivoisin nyt että saatanan miehistö pistäisi kunnolla tuulemaan :twisted: :twisted: :twisted: jengisota päälle, hells angels papat hautaan ja 1% skene haltuun! ja niin että mahdollisimman moni kuolee! :twisted: :twisted: :twisted:
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta 8) full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! :P
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Satan’s Choice MC

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

nihilopriest kirjoitti: To Kesä 18, 2026 11:40 pm
Naarasleijona kirjoitti: To Kesä 11, 2026 12:40 pm Alkoi kiinnostaa tää palsta, aiheita ihan v***sti. Täällä kuitenkin tosi negatiivinen tapa kirjoittaa näistä miehistä, jotka ajaa moottoripyörillä ja on pahiksia.
Tyttöjen kanssa juteltiin, että onhan se omalla tavallaan coolia, kun isot prätkät ja treenatut, tatuoidut miehet tulevat parijonossa esille liikenteen mukana. Siinä jotain alkuperäistä lainsuojaton tyyliä, kuin vanhoissa leffoissa tulisi joukko pahiksia villissä lännessä ratsastaen kaupunkiin.
Onhan tätä tutkittu, että naisiin se vaikuttaa omalla tavallaan, eli kiihottavasti. Ilmeisesti öljyn, bensiinin ja miesten testosteronilta tuoksuvan aitouden myötä voi luonnostaan pikkarit kastua.
Itse en todennäköisesti tule koskaan istumaan prätkän kyydissä, vaikka ei se ihan poissuljettua ole, sellainen mahdollisuus mielessä tässä pyrstöä jumpataan.
Täällä moni tuntuu suhtautuvan kovin negatiivisesti bikereihin, en millään usko että kaikilla jotain huonoja kokemuksia? Mietittiin että onko nämä prätkien ja jengin liivien (ne on muuten sinällään tosi hot kamaa), sellaista aitoa rebel toimintaa, että beta miehet tuntee itsensä ihan avuttomaksi?
Siis että pelko tuntemattomasta saa kirjoittamaan tänne, kun naisille noi kommentit juurikin laittavat kiinnostamaan, että täytyisi tutustua ennen kun muodostaa mielipiteitä noihin alfa uroksiin.
Joo siis jännämiesenergiaahan näissä aina on, ja kotona sukkaan runkkaavat nyhveröt itkee täällä ja ylilaudalla miten "KALLUJA" nää on ja wöö wöö. Mutta itse halveksun sitä että nää käyttää reppanoita hyväks ja mummonryöstäjän moraali näillä prätkä ukoilla 99% tapauksista, ja sellasia että käydään vittu porukalla päälle ylivoimalla. :roll: 1 v 1 tilanteessa suurin osaa näistä ei näy mailla halmeilla :roll:

Toivoisin nyt että saatanan miehistö pistäisi kunnolla tuulemaan :twisted: :twisted: :twisted: jengisota päälle, hells angels papat hautaan ja 1% skene haltuun! ja niin että mahdollisimman moni kuolee! :twisted: :twisted: :twisted:
Siihen samaan syssyyn totean, että tekstisi kalluusaste on ihan maksimissaan. Väittäisin, että suomalaisista miehistä suurin osa ei halua rahoittaa teidän vähemmän pärjäävien elämistä yhtään millään tavalla. Se on mielestäni sivuseikka, että onko syrjäytyneellä luuserilla päällään liivi, anime-paita vai hame.

Väitettäni tukee 2023-vaalitulos, joka oli isku vasten roskaväkeä ja hyvä niin. Ihan hyviä uudistuksia on tehty, mutta osa työelämäuudistuksista ja ikävä kyllä vähän piippuun.
Mitä te dorkat dorkailette?
Vastaa Viestiin