Pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
*pltmtxtvp*tm
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
*pltmtxtvp*tm
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
anaboliantti
- Martin Riggs
- Viestit: 609
- Liittynyt: To Tammi 24, 2013 12:01 am
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Kaikille kauhistuneille boomereille tiedoksi että nuoriso on aina tehnyt tyhmiä asioita ja testaillut rajoja. Teidänkin ikäpolvi teki niin vaikka aika kuinka kuultaisi muistoja. Nitroa vaan naamaan niin kyllä se siitä.
"Lopettakaa nyt tuo uikuttaminen islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan!"
- SDP:n kansanedustaja Arja Alho
- SDP:n kansanedustaja Arja Alho
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Lähde väitteellesi?JanitaSlim kirjoitti: Pe Kesä 19, 2026 12:39 pm Valeotsikko. Ei Suomella ole mitään resursseja pelastaa ketään 300m korkeasta mastosta.
Kyllä nimittäin löytyy, ihan Espoostakin
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
*pltmtxtvp*tm
-
Varvikello
- Sabrina Duncan
- Viestit: 366
- Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 11:26 pm
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Ei kai tuo kiivennyt lähellekään huippua ja lähettimiä.
Mä oon tossa mastoilla luuhannut muuten vaan... Nyt kun puheeksi tuli, vois niihin kiivetäkin.
Mä oon tossa mastoilla luuhannut muuten vaan... Nyt kun puheeksi tuli, vois niihin kiivetäkin.
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Ei kandee, kun tulee 70 kiloa lihaa ja yksi känny niskaan, niin siinä lähtee henki. Yksiköt oli siellä valmiina kaapimaan raadon pois rakenteista putoamisen jälkeen.JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:23 amPoliisin mukaan mastoon kiivennyt henkilö onnistui tulemaan alas itse. Paikalla oli kymmenkunta poliisin ja pelastuslaitoksen yksikköä.Niin no.. poliisi ei tuonne kyllä uskaltaisi perässä kiivetä.
Ja aina noi tulee alas. Hitaammin tai nopeammin.
Tuolla on varmaan hälärit kyllä jos joku kiipeää.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
mielen puolikas
- Nikke Knatterton
- Viestit: 166
- Liittynyt: Su Tammi 11, 2026 1:47 pm
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Tämä radiomastoihin kiipeäminen ihan yhtä kehittävää toimintaa kuin hengityksen pidättäminen, mutta jokainen edetköön valitsemaansa polkua.
Ja jos päätät silti kiivetä mastoon, niin muista että joku kuitenkin joskus on kiivennyt korkeammalle.
Ja jos et kiipeä, vaan päätät pidättää hengitystäsi, niin joku on kuitenkin tehnyt tämänkin paremmin.
Eli tee tämä tai tuo, niin olet epäonnistunut kuitenkin.
Ja jos päätät silti kiivetä mastoon, niin muista että joku kuitenkin joskus on kiivennyt korkeammalle.
Ja jos et kiipeä, vaan päätät pidättää hengitystäsi, niin joku on kuitenkin tehnyt tämänkin paremmin.
Eli tee tämä tai tuo, niin olet epäonnistunut kuitenkin.
Kai mä tästäkin toivun