JasseHames kirjoitti: La Kesä 20, 2026 2:29 pm
Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 1:46 pm
Oivoi, kuvaajien määrä kasvaa tasaiseen tahtiin, mutta niiden sanoma on edelleen mysteeri.
Kuvien sanoma ei ole mysteeri kenellekään vähänkään täysjärkiseen päin kallellaan olevalle ihmiselle. Sen sijaan mysteeri on se, miksi kukaan terveydenhoitoalalla työskentelevä nainen nuolisi vakavasti mielisairaan idiootin persettä. Ai niin, sinähän taisitkin olla "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen ANP-sivupersoona.
Älä nyt yritä taas höpötellä siellä.
Pistäs nyt vihdoin vaan tulemaan se
sun tulkitsema sanoma? Sinä, kun vaikutat tulkitsevan todellisuutta ihan omilla ehdoillasi.
Tulee taas auttamattomasti olo, että sua on kohdeltu/kohdellaan tosi huonosti, kun pidät tavallista hyväntahtoisuutta, ystävällisyyttä ja hyviä käytöstapoja "perseen nuolemisena".
Lisäys: muistatko muuten vielä, kun joskus aiemmin mainitsin ja nimesin, miten monella nerolla on ollut mielenterveysongelmia?
Mielenterveysongelmat ei muutenkaan mistään älykkyydestä kerro. Oman kokemukseni (työni ja yleisen elämänkokemukseni) perusteella varsin moni ihminen, jolla on mt-ongelmia, on älykäs ja mielenkiintoinen. Moni on myös herkkä ja luova.
Mt-ongelmat ei tee kenestäkään tylsää tai yksinkertaista.
Huom. Kostin mahdollisista mt-asioista ei käsittääkseni ole mitään varmaa tietoa, joten mitäs jos jätettäis se aihe nyt tähän. Olis itse asiassa mielenkiintoista kuulla, mitä "argumentteja" sen jälkeen löytyisi...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell