Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Avatar
Cohle
Agentti Scully
Viestit: 656
Liittynyt: Ke Elo 23, 2023 8:51 pm

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Cohle »

Kosti on ihan asia tyyppi!
Kun ei tee mitään, niin ei tee mitään väärinkään.
Avatar
Quorthon
Adrian Monk
Viestit: 2757
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Youngstown, OH

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Jasselle lääkäri...
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Avatar
Quorthon
Adrian Monk
Viestit: 2757
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Youngstown, OH

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Cohle kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:33 pm Kosti on ihan asia tyyppi!
3 kertaa tavanneena voin sanoa, että mukava tyyppi.

Jasse vaikuttaa siltä, että avuntarve alkaa olla jo huutava.

Bird kirjoitti: Su Maalis 08, 2026 12:41 pm Toivottavasti Jassu ei kuitenkaan nyt oikeasti ala väsätä mitään kuvaajia itsestään ja Lexistä – kunhan kiusottelin. Mutta tuskinpa. Sen sijaan toivottavaa olis, että hän vielä rohkaistuisi johonkin tapaamiseennekin. :)
Jos oletetaan, että Jassen viestit eivät ole trollausta, niin sanoisin että parempi ettei tule. Voivat toki ollakin trollausta, mutta vähän epäilen. Ja ei varmasti tulekaan, joten turha spekulaatio sikäli. En nyt halua olla mikään auktoriteetti joka päättää kuka on tervetullut, mutta uskon muiden tajuavan mitä tarkoitan. En minä ainakaan tuollaista jaksaisi katsella livenä.

Jos tuo olisi trollausta ja hauskaa jonkun syrjäytyneen poikaparan mielestä, niin kivat sille, mutta varmaan anti mihinkään todelliseen keskusteluun on aika olematon.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Orge Gerwell
Martin Beck
Viestit: 774
Liittynyt: Ma Marras 24, 2025 8:16 pm

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:56 pm Jasse vaikuttaa siltä, että avuntarve alkaa olla jo huutava.
Totta. Ehkäpä sun ja muidenkin olisi hyvä jättää tuo omaan arvoonsa. Jospa vaikka rauhoittuisi ja pääsisi irti tuosta sairaasta saman levyn pyörittämisestä.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:56 pm Jos oletetaan, että Jassen viestit eivät ole trollausta, niin sanoisin että parempi ettei tule. Voivat toki ollakin trollausta, mutta vähän epäilen. Ja ei varmasti tulekaan, joten turha spekulaatio sikäli. En nyt halua olla mikään auktoriteetti joka päättää kuka on tervetullut, mutta uskon muiden tajuavan mitä tarkoitan. En minä ainakaan tuollaista jaksaisi katsella livenä.

Jos tuo olisi trollausta ja hauskaa jonkun syrjäytyneen poikaparan mielestä, niin kivat sille, mutta varmaan anti mihinkään todelliseen keskusteluun on aika olematon.
Niin, en osaa sanoa – tiedätte tietenkin mua paremmin tämän koko kuvion. On ehkä vain omaa toiveajatteluani, että voisitte joskus yhdessä vaikka naureskella koko asialle. :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Bird kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 4:09 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 12:56 pm Jos oletetaan, että Jassen viestit eivät ole trollausta, niin sanoisin että parempi ettei tule. Voivat toki ollakin trollausta, mutta vähän epäilen. Ja ei varmasti tulekaan, joten turha spekulaatio sikäli. En nyt halua olla mikään auktoriteetti joka päättää kuka on tervetullut, mutta uskon muiden tajuavan mitä tarkoitan. En minä ainakaan tuollaista jaksaisi katsella livenä.

Jos tuo olisi trollausta ja hauskaa jonkun syrjäytyneen poikaparan mielestä, niin kivat sille, mutta varmaan anti mihinkään todelliseen keskusteluun on aika olematon.
Niin, en osaa sanoa – tiedätte tietenkin mua paremmin tämän koko kuvion. On ehkä vain omaa toiveajatteluani, että voisitte joskus yhdessä vaikka naureskella koko asialle. :)
Vähän veikkaisin, että siinä kondiksessa, kun alkaa mahdollisesti kytätä reaaliaikaisesti 24/7 nikkien kirjautumisia lasten vihafoorumilla, niin kovinkaan moni asia ei enää naurata.
Mitä te dorkat dorkailette?
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 11:36 pm Vähän veikkaisin, että siinä kondiksessa, kun alkaa mahdollisesti kytätä reaaliaikaisesti 24/7 nikkien kirjautumisia lasten vihafoorumilla, niin kovinkaan moni asia ei enää naurata.
Mikä on lasten vihaforum?

En itse toki edelleenkään tiedä, miten asiat nyt tässä viime aikoina on loppujen lopuksi täällä Minfossa mennyt. Aiemmin, kun mietin mitenhän täällä voisi mahdollistaa tuollaista datankeruuta, niin tuli kyllä omaankin mieleen koodaus/ohjelmointi. Taitavat varmasti osaa sen.
Ja ärrä on itsellenikin tilastotieteiden kursseilta tuttu, muilta kursseilta myös java ja python (alkeet).

Jassehan kuitenkin pyrki antamaan juuri sellaisen vaikutelman, että hän stalkkaisi hetkittäin reaaliaikaisesti muiden nickien minfon käyttöä (tai ainakin mä sain tällaisen kuvan). Ristiriita on tässäkin niin iso, että mietin voiko Jasse olla edes tosissaan.. Miksi ihmeessä hän myöntäisi jotain noin epäedullista itsestään? Vai onko sekin vain osa peliä?

Oli miten oli, eihän tällaisia kaikki jaksa pyöritellä eikä tarvitsekaan. Mulle tällainen pohtiminen on omanlaistaan haastetta ja hupia . :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Bird kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:08 am
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 11:36 pm Vähän veikkaisin, että siinä kondiksessa, kun alkaa mahdollisesti kytätä reaaliaikaisesti 24/7 nikkien kirjautumisia lasten vihafoorumilla, niin kovinkaan moni asia ei enää naurata.
Mikä on lasten vihaforum?

En itse toki edelleenkään tiedä, miten asiat nyt tässä viime aikoina on loppujen lopuksi täällä Minfossa mennyt. Aiemmin, kun mietin mitenhän täällä voisi mahdollistaa tuollaista datankeruuta, niin tuli kyllä omaankin mieleen koodaus/ohjelmointi. Taitavat varmasti osaa sen.
Ja ärrä on itsellenikin tilastotieteiden kursseilta tuttu, muilta kursseilta myös java ja python (alkeet).

Jassehan kuitenkin pyrki antamaan juuri sellaisen vaikutelman, että hän stalkkaisi hetkittäin reaaliaikaisesti muiden nickien minfon käyttöä (tai ainakin mä sain tällaisen kuvan). Ristiriita on tässäkin niin iso, että mietin voiko Jasse olla edes tosissaan.. Miksi ihmeessä hän myöntäisi jotain noin epäedullista itsestään? Vai onko sekin vain osa peliä?

Oli miten oli, eihän tällaisia kaikki jaksa pyöritellä eikä tarvitsekaan. Mulle tällainen pohtiminen on omanlaistaan haastetta ja hupia . :)
Ylilautaa kutsutaan lasten sammakkofoorumiksi, niin silloin Minfo voinee olla lasten tai aikuisten vihafoorumi.

Miten koodaat reaaliaikaisen kyttääjän nettisivulle? Senhän pitäisi jatkuvasti poimia talteen kirjatumistiedon muutokset.
Mitä te dorkat dorkailette?
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:12 am
Bird kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:08 am
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 11:36 pm Vähän veikkaisin, että siinä kondiksessa, kun alkaa mahdollisesti kytätä reaaliaikaisesti 24/7 nikkien kirjautumisia lasten vihafoorumilla, niin kovinkaan moni asia ei enää naurata.
Mikä on lasten vihaforum?

En itse toki edelleenkään tiedä, miten asiat nyt tässä viime aikoina on loppujen lopuksi täällä Minfossa mennyt. Aiemmin, kun mietin mitenhän täällä voisi mahdollistaa tuollaista datankeruuta, niin tuli kyllä omaankin mieleen koodaus/ohjelmointi. Taitavat varmasti osaa sen.
Ja ärrä on itsellenikin tilastotieteiden kursseilta tuttu, muilta kursseilta myös java ja python (alkeet).

Jassehan kuitenkin pyrki antamaan juuri sellaisen vaikutelman, että hän stalkkaisi hetkittäin reaaliaikaisesti muiden nickien minfon käyttöä (tai ainakin mä sain tällaisen kuvan). Ristiriita on tässäkin niin iso, että mietin voiko Jasse olla edes tosissaan.. Miksi ihmeessä hän myöntäisi jotain noin epäedullista itsestään? Vai onko sekin vain osa peliä?

Oli miten oli, eihän tällaisia kaikki jaksa pyöritellä eikä tarvitsekaan. Mulle tällainen pohtiminen on omanlaistaan haastetta ja hupia . :)
Ylilautaa kutsutaan lasten sammakkofoorumiksi, niin silloin Minfo voinee olla lasten tai aikuisten vihafoorumi.

Miten koodaat reaaliaikaisen kyttääjän nettisivulle? Senhän pitäisi jatkuvasti poimia talteen kirjatumistiedon muutokset.
Ah, joo ylilauta ja nämä muut. 😄

En minä sellaiseen osaa vastata. :D
Mutta voiko sellainen olla enää mahdotontakaan.. voisi kuvitella, että joku osaaja sellaisen koodinpätkän osaisi tehdä ja/tai nythän ehkä tekoälyäkin voisi jo mahdollisesti pyytää apuun?

En tiedä, kunhan spekuloin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Bird kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:36 am
Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:12 am
Bird kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:08 am

Mikä on lasten vihaforum?

En itse toki edelleenkään tiedä, miten asiat nyt tässä viime aikoina on loppujen lopuksi täällä Minfossa mennyt. Aiemmin, kun mietin mitenhän täällä voisi mahdollistaa tuollaista datankeruuta, niin tuli kyllä omaankin mieleen koodaus/ohjelmointi. Taitavat varmasti osaa sen.
Ja ärrä on itsellenikin tilastotieteiden kursseilta tuttu, muilta kursseilta myös java ja python (alkeet).

Jassehan kuitenkin pyrki antamaan juuri sellaisen vaikutelman, että hän stalkkaisi hetkittäin reaaliaikaisesti muiden nickien minfon käyttöä (tai ainakin mä sain tällaisen kuvan). Ristiriita on tässäkin niin iso, että mietin voiko Jasse olla edes tosissaan.. Miksi ihmeessä hän myöntäisi jotain noin epäedullista itsestään? Vai onko sekin vain osa peliä?

Oli miten oli, eihän tällaisia kaikki jaksa pyöritellä eikä tarvitsekaan. Mulle tällainen pohtiminen on omanlaistaan haastetta ja hupia . :)
Ylilautaa kutsutaan lasten sammakkofoorumiksi, niin silloin Minfo voinee olla lasten tai aikuisten vihafoorumi.

Miten koodaat reaaliaikaisen kyttääjän nettisivulle? Senhän pitäisi jatkuvasti poimia talteen kirjatumistiedon muutokset.
Ah, joo ylilauta ja nämä muut. 😄

En minä sellaiseen osaa vastata. :D
Mutta voiko sellainen olla enää mahdotontakaan.. voisi kuvitella, että joku osaaja sellaisen koodinpätkän osaisi tehdä ja/tai nythän ehkä tekoälyäkin voisi jo mahdollisesti pyytää apuun?

En tiedä, kunhan spekuloin.
Ei ainakaan helposti, vaikka en suoralta kädeltä väitä sen olevan mahdotontakaan. Siinä pitäisi botin päivittää sivua lähes reaaliajassa (jatkuvasti) ja samalla aina tallentaa viimeisimmän tiedon johonkin lokiin. Alkaa olla valtiotason vakoilubottitoimintaa.

Ehkä siitä sitten voi kertoa lastenlapsille kiikkustuolissa:

"isoisällä meni hiukan tunteisiin, niin isoisä koodasi vakoilubotin anonyymin murha-aiheisen lasten vihafoorumin viitekehyksessä!" :D
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames
Michael Knight
Viestit: 4040
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2021 4:54 pm

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 12:12 am Miten koodaat reaaliaikaisen kyttääjän nettisivulle? Senhän pitäisi jatkuvasti poimia talteen kirjatumistiedon muutokset.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ei olisi mikään ongelma esimerkiksi JavaScriptillä fetchata (itse sisäänkirjautuneena) 1-2 minuutin välein tämä https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewonline.php sivu, joka listaa foorumille kirjautuneet käyttäjät. Toki mielisairauksissasi sitten selittelisit sukkanukeillesi/sivupersoonillesi, että kirjaudut "Ross Sullivanilla" sisään ja ulos 30-60 sekunnin välein, joten data ei muka olisi kuranttia... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, kun on noin tyhmä ja mielisairas, niin tajuaako sitä itse millään tasolla!
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 5:59 am Ehkä siitä sitten voi kertoa lastenlapsille kiikkustuolissa:

"isoisällä meni hiukan tunteisiin, niin isoisä koodasi vakoilubotin anonyymin murha-aiheisen lasten vihafoorumin viitekehyksessä!" :D
:D lapsenlapset voi myös valjastaa jatkamaan isoisän kallisarvoista perintöä. Long live JasseHames! ❤️
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
JasseHames
Michael Knight
Viestit: 4040
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2021 4:54 pm

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Voisiko Ripulisoturi tulla foorumille kertomaan tarkemmin, miksi "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen "Ross Sullivan" -sukkanukke/sivupersoona riehui toissa joulun päivät foorumilla (viime joulun olikin sitten bannissa :mrgreen:)?
Korpisoturi kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 1:18 pm Oletko muuten koskaan miettinyt, että kaikki eivät kuulu kirkkoon tai usko Jumalaan? Onko ateistinkin pakko ylipäänsä viettää joulua?
Ai niin, Ripulisoturihan on lahtelaisen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoona! No, tietääpähän joka tapauksessa vastauksen.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kostilla rankka uutispäivä.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Siis se nyt on selvää, että toteutan Iranin valtion salaista vaikuttamisohjelmaa, jolla muokataan suomalaisen rikosharrastajan mielipidettä. Tätä varten on perustettu ääriasiallinen Kosti (ei kertaakaan bannissa) ja sitten nämä muut nikkini, joilla jauhotan kaikenlaisia dorkia välillä aika epäasiallisestikin. Osaksi tätä totteutusta kuuluu myös se, että Kosti paljastaa naamansa ja henkilöllisyytensä Minfossa, mutta muut multinikkini eivät. :D

Lähes mahdoton ajatella, että joku oikeasti on niin hullu, että tällaista kuvittelisi, mutta Hassu-jaanan ja lima-janin tapauksessa näin voi tosiaan olla.

"toissa joulun päivät foorumilla" Jos ihan oikeasti vielä 2.4.2026 miettii loppuvuoden 2024 tapahtumia hörhöjen vihapuhesivustolla, niin kannattanee ehkä välillä poistua sieltä yksiöstä jonnekin muualle edes hetkeksi.
Mitä te dorkat dorkailette?
Vastaa Viestiin