Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:13 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:11 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:08 pm

Niin, en minä sellaisesta säikähtäisi. :D
Sinä olet todellinen internet-soturi. Ikävä kyllä sinun kaltaisellasi pimpillä ei ole rohkeutta live-tapaamisiin.
Miksi tulet tähänkin ketjuun raivoamaan? Minä olen tulossa TAAS livetapaamiseen, johon et uskalla itse tulla, koska olet pelkuri 😅

:D

Sinä et uskalla kotoasi poistua. Etkä ole yhteenkään osallistunut.
Mitä sinä taas raivoat täällä? 😅
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:15 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:11 pm

Miksi tulet tähänkin ketjuun raivoamaan? Minä olen tulossa TAAS livetapaamiseen, johon et uskalla itse tulla, koska olet pelkuri 😅

En minä ole siellä, vaikka siltä tuntuisi.

Valehtele taas, että olit viime tapaamisessa!
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:17 pm

Lopeta jo tuo raivoaminen ja tyhjänpäiväinen poliiseilla uhkailu 😅
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:24 pm

Miksi muuten raivoat su--iltana?

Eikä tarvitse pelätä! En minä poliiseilla uhkaa. Säikähdit viimeksi niin pahasti, että en minä halua sairasta "miestä" kiusata. :mrgreen:
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:42 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:24 pm

Miksi muuten raivoat su--iltana?

Eikä tarvitse pelätä! En minä poliiseilla uhkaa. Säikähdit viimeksi niin pahasti, että en minä halua sairasta "miestä" kiusata. :mrgreen:
Jouduit hakemaan taas hoitajalta rauhoittavia, kun olet niin raivoissasi etkä pysty muuta kuin uhkailemaan kytillä 😅
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Ketjun otsikon voisi jo suosiolla vaihtaa muotoon
"RL11/6 ja Ross Sullivan avautuvat vol 67665"
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Wildchild79 kirjoitti: Ma Maalis 03, 2025 8:03 pm Ketjun otsikon voisi jo suosiolla vaihtaa muotoon
"RL11/6 ja Ross Sullivan avautuvat vol 67665"
Koko osion nimen voisi vaihtaa. Ehdottaisinkin "ryssien ja muiden vammaisten hiekkalaatikko". T.hiekkapillu :D
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Rescuer kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 8:22 am
JasseHames kirjoitti: La Maalis 01, 2025 11:46 pm Tuleeko kenellekään yllätyksenä, että tuo vakavasti mielisairas ja laajoja kielimalleja soveltaviin tekoälyihin rakastunut idiootti haastoi riitaa foorumilla jopa joulun päivinäkin!
Oliko ne ainoat päivät jolloin sinä et paikalla ollessasi ole haastanut täällä riitaa? Sinun antisi tänne on ollut lähinnä toisten vainoharhaisessa nimittelemisessä.
Tuolta profiilini kautta näkee kuka tahansa, etten roikkunut foorumilla joulun aikoihin toisin kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Rossu Sullivan"/"Korpisoturi"/jne.)

Naurattaa tuollainen vajukki. Oletkohan sinäkin eräs DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin sukkanukeista...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

JasseHames kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 2:39 am
Rescuer kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 8:22 am
JasseHames kirjoitti: La Maalis 01, 2025 11:46 pm Tuleeko kenellekään yllätyksenä, että tuo vakavasti mielisairas ja laajoja kielimalleja soveltaviin tekoälyihin rakastunut idiootti haastoi riitaa foorumilla jopa joulun päivinäkin!
Oliko ne ainoat päivät jolloin sinä et paikalla ollessasi ole haastanut täällä riitaa? Sinun antisi tänne on ollut lähinnä toisten vainoharhaisessa nimittelemisessä.
Tuolta profiilini kautta näkee kuka tahansa, etten roikkunut foorumilla joulun aikoihin toisin kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Rossu Sullivan"/"Korpisoturi"/jne.)

Naurattaa tuollainen vajukki. Oletkohan sinäkin eräs DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin sukkanukeista...
Sen sijaan roikut jatkuvasti ja ympäri vuoden arkiaamuöisin.

Oletko muuten koskaan miettinyt, että kaikki eivät kuulu kirkkoon tai usko Jumalaan? Onko ateistinkin pakko ylipäänsä viettää joulua?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Ross Sullivan

Kosti kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:52 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:51 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:49 pm

On sinulla kuvitelmat. Pyydä hoitajalta mehua.😅
Ihan vaan läpällä kirjoitat päivittäin katkeria ja mielisairaita tilityksiä elämän ja yhteiskunnan kovuudesta!
Touche!^^
RL11/6 kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 5:20 pm
URSA kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 4:36 pm kaikesta mitä ollaan saatu täällä aikaan
Nimikkohampurilainen Petteri Orpolle Jaskan grillille, työttömyyttä, itsemurhia ja katujengejä. Jos noista joku nauttii niin siitä vain. Koulutettujen esim. Terveydenhoidon ja it-alan ammattilaisten kannattaa muuttaa ulkomaille esim. Sveitsiin täältä. Portugalikin on suhteellisen hyvä maa asua. Suomi on täysin sisäsiittoinen paskamaa.
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 10:41 pmAvasit sanaisen arkkusi, enkä ymmärrä mistä sinä puhut, eikä kerta ole ensimmäinen.
Se että trolli-erkki Eveliina ei ymmärrä jotain, ei yllätä ketään.

Menehän ikuinen "kakkonen*" lukemaan lisää teikäläisten, eli Turtiaisten, mv-korhosten ja Tynien juttuja lisää, niin pääset tänne niitä vaahtoamaan. :lol:

*persereikä
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

bumi kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 11:17 pm
Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 10:41 pmAvasit sanaisen arkkusi, enkä ymmärrä mistä sinä puhut, eikä kerta ole ensimmäinen.
Se että trolli-erkki Eveliina ei ymmärrä jotain, ei yllätä ketään.

Menehän ikuinen "kakkonen*" lukemaan lisää teikäläisten, eli Turtiaisten, mv-korhosten ja Tynien juttuja lisää, niin pääset tänne niitä vaahtoamaan. :lol:

*persereikä
Ei sulta tule koskaan mitään järkevää suusta. Turhautumisesi on omaa luokkaansa. Olisit linnassa jos tyhmyydestä sakotettaisiin. Kuulut supervajakkien ryhmään.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

JasseHames kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 2:39 am Oletkohan sinäkin eräs DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin sukkanukeista...
Että sellaiset harhat sitten sinulla tällä kertaa...
Ehkä sinun olisi syytä hakea siellä suljetulla vertaistukea ystävältäsi Rupla-Ljudmilalta.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Tämän vielä mätkäsen tähän ja koetan lopettaa nauramisen. Täällä on monia.

JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

ANP-sivupersoona "Quorthon" keskustelee "Ross Sullivan" -EP-sivupersoonansa kanssa jo ChatGPT:llä eri ketjuissa! Eli molemmat käyttävät ChatGPT:tä (ja mm. Armanin deodorantteja...), kun ilman sitä tuntevat olonsa epävarmaksi jopa keskusteltaessa anonyymisti. ChatGPT:kö teille hommasi bannia yhtäaikaa, buahahahahahaaa!!!
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin