Mitä sinä taas raivoat täällä?Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:13 pmRL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:11 pmMiksi tulet tähänkin ketjuun raivoamaan? Minä olen tulossa TAAS livetapaamiseen, johon et uskalla itse tulla, koska olet pelkuriRoss Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:08 pm
Niin, en minä sellaisesta säikähtäisi.![]()
Sinä olet todellinen internet-soturi. Ikävä kyllä sinun kaltaisellasi pimpillä ei ole rohkeutta live-tapaamisiin.![]()
![]()
Sinä et uskalla kotoasi poistua. Etkä ole yhteenkään osallistunut.
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
En minä ole siellä, vaikka siltä tuntuisi.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:15 pmMitä sinä taas raivoat täällä?Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:13 pmRL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:11 pm
Miksi tulet tähänkin ketjuun raivoamaan? Minä olen tulossa TAAS livetapaamiseen, johon et uskalla itse tulla, koska olet pelkuri![]()
![]()
Sinä et uskalla kotoasi poistua. Etkä ole yhteenkään osallistunut.![]()
Valehtele taas, että olit viime tapaamisessa!
Mitä te dorkat dorkailette?
Lopeta jo tuo raivoaminen ja tyhjänpäiväinen poliiseilla uhkailuRoss Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:17 pmEn minä ole siellä, vaikka siltä tuntuisi.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:15 pmMitä sinä taas raivoat täällä?Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:13 pm
![]()
Sinä et uskalla kotoasi poistua. Etkä ole yhteenkään osallistunut.![]()
Valehtele taas, että olit viime tapaamisessa!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
Miksi muuten raivoat su--iltana?RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:24 pmLopeta jo tuo raivoaminen ja tyhjänpäiväinen poliiseilla uhkailuRoss Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:17 pmEn minä ole siellä, vaikka siltä tuntuisi.
Valehtele taas, että olit viime tapaamisessa!![]()
Eikä tarvitse pelätä! En minä poliiseilla uhkaa. Säikähdit viimeksi niin pahasti, että en minä halua sairasta "miestä" kiusata.
Jouduit hakemaan taas hoitajalta rauhoittavia, kun olet niin raivoissasi etkä pysty muuta kuin uhkailemaan kytilläRoss Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:42 pmMiksi muuten raivoat su--iltana?RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:24 pmLopeta jo tuo raivoaminen ja tyhjänpäiväinen poliiseilla uhkailuRoss Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:17 pm
En minä ole siellä, vaikka siltä tuntuisi.
Valehtele taas, että olit viime tapaamisessa!![]()
Eikä tarvitse pelätä! En minä poliiseilla uhkaa. Säikähdit viimeksi niin pahasti, että en minä halua sairasta "miestä" kiusata.![]()
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Ketjun otsikon voisi jo suosiolla vaihtaa muotoon
"RL11/6 ja Ross Sullivan avautuvat vol 67665"
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-
perusporilaine
- Neuvoja-Jack
Koko osion nimen voisi vaihtaa. Ehdottaisinkin "ryssien ja muiden vammaisten hiekkalaatikko". T.hiekkapilluWildchild79 kirjoitti: Ma Maalis 03, 2025 8:03 pm Ketjun otsikon voisi jo suosiolla vaihtaa muotoon
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
-
JasseHames
- Perry Mason
Tuolta profiilini kautta näkee kuka tahansa, etten roikkunut foorumilla joulun aikoihin toisin kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Rossu Sullivan"/"Korpisoturi"/jne.)Rescuer kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 8:22 amOliko ne ainoat päivät jolloin sinä et paikalla ollessasi ole haastanut täällä riitaa? Sinun antisi tänne on ollut lähinnä toisten vainoharhaisessa nimittelemisessä.JasseHames kirjoitti: La Maalis 01, 2025 11:46 pm Tuleeko kenellekään yllätyksenä, että tuo vakavasti mielisairas ja laajoja kielimalleja soveltaviin tekoälyihin rakastunut idiootti haastoi riitaa foorumilla jopa joulun päivinäkin!
Naurattaa tuollainen vajukki. Oletkohan sinäkin eräs DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin sukkanukeista...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Sen sijaan roikut jatkuvasti ja ympäri vuoden arkiaamuöisin.JasseHames kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 2:39 amTuolta profiilini kautta näkee kuka tahansa, etten roikkunut foorumilla joulun aikoihin toisin kuin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki (= "Rossu Sullivan"/"Korpisoturi"/jne.)Rescuer kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 8:22 amOliko ne ainoat päivät jolloin sinä et paikalla ollessasi ole haastanut täällä riitaa? Sinun antisi tänne on ollut lähinnä toisten vainoharhaisessa nimittelemisessä.JasseHames kirjoitti: La Maalis 01, 2025 11:46 pm Tuleeko kenellekään yllätyksenä, että tuo vakavasti mielisairas ja laajoja kielimalleja soveltaviin tekoälyihin rakastunut idiootti haastoi riitaa foorumilla jopa joulun päivinäkin!
Naurattaa tuollainen vajukki. Oletkohan sinäkin eräs DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin sukkanukeista...
Oletko muuten koskaan miettinyt, että kaikki eivät kuulu kirkkoon tai usko Jumalaan? Onko ateistinkin pakko ylipäänsä viettää joulua?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
- Ross Sullivan
Kosti kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:52 pmTouche!^^Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:51 pmIhan vaan läpällä kirjoitat päivittäin katkeria ja mielisairaita tilityksiä elämän ja yhteiskunnan kovuudesta!
RL11/6 kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 5:20 pmNimikkohampurilainen Petteri Orpolle Jaskan grillille, työttömyyttä, itsemurhia ja katujengejä. Jos noista joku nauttii niin siitä vain. Koulutettujen esim. Terveydenhoidon ja it-alan ammattilaisten kannattaa muuttaa ulkomaille esim. Sveitsiin täältä. Portugalikin on suhteellisen hyvä maa asua. Suomi on täysin sisäsiittoinen paskamaa.
Se että trolli-erkki Eveliina ei ymmärrä jotain, ei yllätä ketään.Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 10:41 pmAvasit sanaisen arkkusi, enkä ymmärrä mistä sinä puhut, eikä kerta ole ensimmäinen.
Menehän ikuinen "kakkonen*" lukemaan lisää teikäläisten, eli Turtiaisten, mv-korhosten ja Tynien juttuja lisää, niin pääset tänne niitä vaahtoamaan.
*persereikä
-
Even Steven
Ei sulta tule koskaan mitään järkevää suusta. Turhautumisesi on omaa luokkaansa. Olisit linnassa jos tyhmyydestä sakotettaisiin. Kuulut supervajakkien ryhmään.bumi kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 11:17 pmSe että trolli-erkki Eveliina ei ymmärrä jotain, ei yllätä ketään.Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 10:41 pmAvasit sanaisen arkkusi, enkä ymmärrä mistä sinä puhut, eikä kerta ole ensimmäinen.
Menehän ikuinen "kakkonen*" lukemaan lisää teikäläisten, eli Turtiaisten, mv-korhosten ja Tynien juttuja lisää, niin pääset tänne niitä vaahtoamaan.![]()
*persereikä
Että sellaiset harhat sitten sinulla tällä kertaa...JasseHames kirjoitti: Ti Maalis 04, 2025 2:39 am Oletkohan sinäkin eräs DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin sukkanukeista...
Ehkä sinun olisi syytä hakea siellä suljetulla vertaistukea ystävältäsi Rupla-Ljudmilalta.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
Even Steven
Tämän vielä mätkäsen tähän ja koetan lopettaa nauramisen. Täällä on monia.
-
JasseHames
- Perry Mason
ANP-sivupersoona "Quorthon" keskustelee "Ross Sullivan" -EP-sivupersoonansa kanssa jo ChatGPT:llä eri ketjuissa! Eli molemmat käyttävät ChatGPT:tä (ja mm. Armanin deodorantteja...), kun ilman sitä tuntevat olonsa epävarmaksi jopa keskusteltaessa anonyymisti. ChatGPT:kö teille hommasi bannia yhtäaikaa, buahahahahahaaa!!!
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan: