Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Orge Gerwell
Martin Beck
Viestit: 771
Liittynyt: Ma Marras 24, 2025 8:16 pm

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

^
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

- Kohdesairaalan valintaan vaikuttaa aina muutkin asiat kuin etäisyys.

- Ambulanssit ajavat useinkin hiljaa, mikäli kuljetettavalla on pahat vammat.

- Leikkaukseen ei läheskään aina voida rynnätä tukka putkella.

- Miksei tarkistanut turvavyötä? Voi vittu. :D

- Miten niin ei Fiatia mainittu?
El Mencho
Neuvoja-Jack
Viestit: 529
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2026 12:29 am

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

Orge Gerwell kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 4:05 pm Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Kuten vaihtuvat rekisterikilvet.

Orge Gerwell kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 9:26 pm Ensin Epstein-pelleily ja nyt tämä. Mitähän seuraavaksi?
Orge Gerwell
Martin Beck
Viestit: 771
Liittynyt: Ma Marras 24, 2025 8:16 pm

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Niin mites foliopopulaatio tämän tapauksen näkee? En ole pahemmin koskaan seurannut vaihtoehtoisia teorioita.

Eli oliko kyseessä murha? Ja jos, niin kuka oli tekijä? Vai onko koko keissi täyttä bluffia ja Diana yhä elossa?
El Mencho
Neuvoja-Jack
Viestit: 529
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2026 12:29 am

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

En ole ennen lukenut tästä mitään mutta kuningatar taisi lipsauttaa totuuden.
The Queen’s first comment after learning about Princess Diana’s death
The Queen was “bewildered” and the first comment she made after hearing of Diana’s loss was eerily sinister. “The Queen was bewildered and caught up by the mood of suspicion as to what had caused the accident. Her first comment, upon being told of Diana’s death, was to say: ‘Someone must have greased the brakes,’” Seward wrote.
https://www.cheatsheet.com/news/the-que ... eath.html/
Orge Gerwell kirjoitti: Ma Touko 11, 2026 9:26 pm Ensin Epstein-pelleily ja nyt tämä. Mitähän seuraavaksi?
Avatar
acp
Axel Foley
Viestit: 2282
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Viesti Kirjoittaja acp »

Orge Gerwell kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 7:59 pm Niin mites foliopopulaatio tämän tapauksen näkee? En ole pahemmin koskaan seurannut vaihtoehtoisia teorioita.

Eli oliko kyseessä murha? Ja jos, niin kuka oli tekijä? Vai onko koko keissi täyttä bluffia ja Diana yhä elossa?
Elossa. Diana tiesi että hänen aikansa oli tulossa kohti loppua, joten hän "poistatti" itsensä.

JFK Jr. teki samoin, hänet olisi myös "Clinttoned".

Pian saman tekee Trump. Veikkaan että se tulee tapahtumaan hänen uudella Air Force Onella?

Kuva
Vertaa värejä JFK Jr koneeseen:
https://people.com/thmb/v13NCqGOBQVgetT ... 1766a2.jpg
https://people.com/thmb/XHPPQ1vii38LfpE ... b55118.jpg

Keitä ovat nämä kaksi selin olevaa tutkijaa :lol:
https://allthatsinteresting.com/wordpre ... atured.jpg

Olen vertaillut nykyisiä tapahtumia pelikirjasta eli raamatusta. Nämä ovat toteutuneet:
-Elam
-Edom
-https://en.wikipedia.org/wiki/The_Beast_(Revelation), karhu (Venäjä), leijona (USA/Babylonia) (Trump/Nebukadnessar 2)

Trump on usein kuvannut truthissa itseään leijonan kanssa.
Kuva

Kysykää tekoälyltä/googlelta Nebukadnessar 2:n ikää. Ja paljonko Trump täytti viikko sitten.

https://www.youtube.com/watch?v=uZrN29vvnUM
https://biblehub.com/jeremiah/50-43.htm
The king of Babylon has heard reports about them, and his hands hang limp
Kesäkuu on pride- eli demonikuukausi. Pridemonth.
https://www.biblegateway.com/passage/?s ... ersion=KJV
pride before the fall/destruction
Trump tekee neitsyt lentonsa uudella koneellaan 3.7 Mount Rushmoreen.
President Donald Trump is considering taking the inaugural flight of the new Air Force One jet, gifted to him from Qatar, when he travels to Mount Rushmore in South Dakota
https://www.nbcnews.com/politics/donald ... rcna349875

Eli lähellä ollaan???

Ps. Tiedättekö kuka myös on Dianan poika?
Kuva
Kuva
Avatar
rikkalapio
Axel Foley
Viestit: 2210
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2025 12:34 pm

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Mun mielestäni homma ei edennyt ihan niin kuin annettiin ymmärtää. Ainakin paljon epäselvää jätettiin ilmaan roikkumaan. Motivaatiota rouvan murhaamiseen oli myöskin.

Britanniassahan tosin kyllä kaiken maailman pedaritkin pääsevät tuomioitta koska on suhteita kruunun perillisiin.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Lumileobardix
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Viesti Kirjoittaja Lumileobardix »

Orge Gerwell kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 4:05 pm ^
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

- Kohdesairaalan valintaan vaikuttaa aina muutkin asiat kuin etäisyys.

- Ambulanssit ajavat useinkin hiljaa, mikäli kuljetettavalla on pahat vammat.

- Leikkaukseen ei läheskään aina voida rynnätä tukka putkella.

- Miksei tarkistanut turvavyötä? Voi vittu. :D

- Miten niin ei Fiatia mainittu?
[/quote

Ambulanssit ajaa kyllä aina mahdollisimman nopeesti kun on auto-onnettomuus. - Ei rynnätä tukka putkella mutta Dianaa alettiin hoitaa vasta yli tunnin kuluttua, oliko siis hoito virhe? Dianahan käveli ambulanssiin. - Myös monet taksikuskit P-K seudulla katsoo nykyään että matkustajilla on turvavyöt, kyllä se kuului Rees Jonesin tehtäviin. - Fiat ehkä mainittiin mutta ensi alkuun syynä oli vain betonipylväs.
Avatar
Private dick
Javier Pena
Viestit: 1776
Liittynyt: To Huhti 18, 2024 12:11 pm

Re: Murhasiko joku mielestänne prinsessa Dianan ?

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Kyllä se auton kuski on se joka Dianan murhasi ajamalla kännissä ja ylinopeutta.
Vastaa Viestiin