Elikkäs, vanhemmilla oltava oikeus kieltää koulua kouluttamasta lapsiaan tuolla propagandalla. Samalla tavalla koulu tiedottamaan, jos tuota propagandaa julistetaan koulun tilaisuuksissa, että halukkaat voi poistua ennen politrukin saarnaa.
IL 19.6 : Kansanedustaja heitti Pride-lipun roskiin
-
Moonshiner
- Poliisikoira Rex
Re: IL 19.6 : Kansanedustaja heitti Pride-lipun roskiin
Muuten, tämä rassisssmin kouluttaminen on sellanen mielikuvahomma kuin uskonnot ikään.
Elikkäs, vanhemmilla oltava oikeus kieltää koulua kouluttamasta lapsiaan tuolla propagandalla. Samalla tavalla koulu tiedottamaan, jos tuota propagandaa julistetaan koulun tilaisuuksissa, että halukkaat voi poistua ennen politrukin saarnaa.
Lapsenryöstäjähintti malliksi kaikille vassuleille
Huomaa kuka sinne ala-asteelle on jämähtänyt.Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:28 pm Voi kyynel. Persun sieluun sattui.![]()
En tiedä millaista siellä harrastetaan, sillä olen itse porvari.
Edit: Palstan "suvaitsevaistolta" tullut sellaista homovastaista tykitystä tähän ketjuun, että siinä kalpenee jo islamistitkin.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Hyvin näkee suvajakkien kaksinaismoralisminAnom kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 8:27 amHuomaa kuka sinne ala-asteelle on jämähtänyt.Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:28 pm Voi kyynel. Persun sieluun sattui.![]()
Edit: Palstan "suvaitsevaistolta" tullut sellaista homovastaista tykitystä tähän ketjuun, että siinä kalpenee jo islamistitkin.
-
Mietintämyssyttelijä
- Lauri Hanhivaara
Superian tapauksessa menee kulttuuriviittaukset hukkaan, kuten odottaa sopiikin.Superia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 12:48 amKusipäillle jotka ovat älvästejä ei tule antaa armoa,vaan samalla mitalla.Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:22 pmSuperia ja porvariston hillitty charmi.Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:28 pm
Voi kyynel. Persun sieluun sattui.![]()
En tiedä millaista siellä harrastetaan, sillä olen itse porvari.![]()
Täältähän puuttuu enään sen Romu-Transun kuva, se ei tainnut olla ku kunnanvaltuutettu, mutta sopisi tähän ketjun jatkeeksi 
Ja sitten heräsin kelan maksamasta yksiöstä lähiössäSuperia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:28 pm
Voi kyynel. Persun sieluun sattui.![]()
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Ei suvaitsevaisuus ole mitään alentuvaa suopeutta eikä sietämistä, se on ihmisoikeuksien ja demokratian tukemista. Suvaitsemattomuutta ei tule suvaita, eikä Aittakummun pahesignaloivaa käytöstä.Anom kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 8:27 amHuomaa kuka sinne ala-asteelle on jämähtänyt.Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:28 pm Voi kyynel. Persun sieluun sattui.![]()