Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Perilla
Martin Beck
Viestit: 778
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2025 7:52 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Tupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:44 am
Ei se, että oulun poliisi tutkii taponyrityksenä tarkoita, että minä pitäisin taponyrityksenä :D
Minusta on suunnitelmallisuudessaan murhanyritys. Terrorisointia ja pelottelua[/b].
Ei kannattaisi omaa mielipidettä jakaa faktana kuten yllä teit

Minun mielestä tekijä on nuslimi, haittamaahantunkeutuja, joka haluaa aiheuttaa pahaa kaikille ihmisille.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista


Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
apässi
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Pe Huhti 10, 2026 1:46 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja apässi »

Tupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:44 am Pyöräilevä rasisti terrorisoi Oulussa puukottamalla ulkomaalaissyntyisiä selkään

Koska aloitetaan tutkimaan jonkun muun kuin oulunpoliisin johdolla? Oulun poliisilla tunnetusti puutteelinen kyky tunnistaa rasistisia rikoksia.

Kiitos calabashille listauksesta. Selvensi Salmarin ja sepposen levittävän disinfoa suomalaisnaisen puukotuksesta :roll:

Miten olisi Salmari, jospa vastaisit jankkaamaasi huutoosi?
aumari kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:21 am
Rescuer kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:09 am
Mikä murhanyritys?

Vasurit liioittelee aina, kun yrittävät olla vakuuttavia.
Ei se, että oulun poliisi tutkii taponyrityksenä tarkoita, että minä pitäisin taponyrityksenä :D
Minusta on suunnitelmallisuudessaan murhanyritys. Terrorisointia ja pelottelua.

Suunnitelmallinen väkivalta EI OLE sama asia kuin murhayritys. Murhayritys tarkoittaa tappamisen yritustä suunnitelmallisesti. Nythän siitä ei ole näyttöä, ainoastaan puukotuksista ( jotka voivat olla suunniteltuja).

Tapon yritys taas voi tarkoittaa esim hengenvaarallista puukotusta ILMAN suunnitelmallisuutta tai jopa ilman tappamistarkoitusta.

Pysytään nyt totuudessa eikä levitetä sitä omaa ideologiaa totuudenvastaisesti.

Silti: ihmettelen edelleen kuinka poliisi ei saa tätä sarjapuukottajaa kiinni eikä miesoletetusta ole edes silminnäkijähavaintoja kunnolla.

Todella outo tämä juttu.

En myöskään usko, että kyseessä olisi mikään "natsi", vaan ehkä yksinäinen kostaja, jolla henkilökohtainen motiivi. En myöskään usko mt- ongelmiin tällä kertaa, koska tyyppi kuitenkin niin ovela ettei ole jäänyt kiinni.
Knobster
Jessica Fletcher
Viestit: 3004
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Knobster »

apässi kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:03 pm ...
En myöskään usko mt- ongelmiin tällä kertaa, koska tyyppi kuitenkin niin ovela ettei ole jäänyt kiinni.
Joo-o, ihan tervettä toimintaa. Todellakin on mt-ongelmainen, ja pahasti. Rasistireppanakin vielä.
URSA
James Bond (Roger Moore)
Viestit: 15473
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja URSA »

Se on ainakin kaikille uhrille yhteistä, että he ovat jalankulkijoita. Pidän aivan mahdollisena että kyse on polkupyöräilijästä, joka "kouluttaa" edessään "liian leveästi" käveleviä jalankulkijoita. Maahanmuuttajuus voi olla sattumaa tai kertoa siitä, että maahanmuuttajat eivät ole tottuneet pelkäämään polkupyöräilijöitä ja antamaan heille tietä.

Voi olla ettei tekijää ole vielä löytynyt jos poliisi keskittyy liikaa rasistisen motiivin mahdollisuuden miettimiseen.

Ei koko Oulua pysty kameravalvomaan. Viimeisin puukotus tapahtui kuvien perusteella metsikön keskellä kulkevalla väylällä.

Onko tekijä muuttunut "rohkeammaksi" (selkäänpuukottajaksi) ja tarkemmaksi? Oliko tämä ensimmäinen sairaalahoitoon joutunut uhri? Ovatko teot muuttumassa vakavammiksi?
Siirimaria
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: Pe Marras 25, 2022 9:33 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Siirimaria »

P
Jotta poliisi tutkisi lieviä pahoinpitelyjä, asianomistajien eli teon kohteeksi joutuneiden henkilöiden pitäisi vaatia rangaistusta. Näin ei näissä tapauksissa ole.


Tämäpä. Ilmoitusta tehdessä saa laittaa rastin kohtaan "vaaditaan rangaistusta". Mutta juuri kukaan ei tiedä, että tapaus siirretään ö-mappiin, ellei siihen älyä laittaa ruksia. Korvausvaatimuksen esittämiseen kannattaa myös varata myöhempi mahdollisuus.
Syanidi-Simo
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Syanidi-Simo »

Knobster kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:07 pm
apässi kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:03 pm ...
En myöskään usko mt- ongelmiin tällä kertaa, koska tyyppi kuitenkin niin ovela ettei ole jäänyt kiinni.
Joo-o, ihan tervettä toimintaa. Todellakin on mt-ongelmainen, ja pahasti. Rasistireppanakin vielä.
Rasismi on mielenterveysongelma. Eihän se kuulu normaalille ihmiselle.
Tupla
Rico Tubbs
Viestit: 1276
Liittynyt: Pe Kesä 14, 2024 9:49 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Vihdoinkin on julkaistu kuvasarja epäillystä terrorisoivasta suomenkielisestä miehestä.
Onko sitten sama kuin se huhtikuussa poliisin epäilemä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9dd6 ... MCRsMCRoMA..
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Syanidi-Simo
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Syanidi-Simo »

Kuva

Näyttäisi olevan 50-70 vuotias oululainen sukurutsattu aikamiespoika. Tyypillinen rasisti siis.
nihilopriest
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen maailman puolesta!! 8) toivottavasti tekijä ei jää kiinni. jos joku tuntee tämän niin älkää vasikoiko! muistakaa arto mikkonen ja muut kongoloidien puukottamat ja raiskaamat suomalaiset!!! +
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta 8) full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! :P
Tupla
Rico Tubbs
Viestit: 1276
Liittynyt: Pe Kesä 14, 2024 9:49 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Tupla »

URSA kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:42 pm

Voi olla ettei tekijää ole vielä löytynyt jos poliisi keskittyy liikaa rasistisen motiivin mahdollisuuden miettimiseen.

Ei koko Oulua pysty kameravalvomaan. Viimeisin puukotus tapahtui kuvien perusteella metsikön keskellä kulkevalla väylällä.
Avoimessa maastossa tuo tunnistettava urpo liikkuu. Eikä pystynyt välttämään kameroita. Nyt romuttuu eräiden viimeiset oljenkorret :lol:

Ei ole poliisi kompastunut rasistista kommenttia huudelleen maahanmuuttovastaisen kantiksen ulkomaalaisvastaisen motiivin miettimiseen :lol:

Ihan perussuomalainen jorkki näyttää olevan lippiksineen päivineen. Missä lie se puukkonsa, kun ihan normifarkuilta housunsa vaikuttavat olevan.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Avatar
-Martta-
Olivia Benson
Viestit: 732
Liittynyt: Ma Syys 26, 2011 5:06 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

Luulis verkon kiristyvän aikamiespojan ympärillä. Jos noilla kuvilla henkilöllisyys selviä, niin on ihme.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
nihilopriest
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

-Martta- kirjoitti: La Kesä 27, 2026 3:27 pm Luulis verkon kiristyvän aikamiespojan ympärillä. Jos noilla kuvilla henkilöllisyys selviä, niin on ihme.
Toivon että hänellä on laajat tukijoukot ja kiinni ei jäädä & että kukaan ei vasikoi!! 8)
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta 8) full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! :P
Calabash
Vic Mackey
Viestit: 1922
Liittynyt: To Heinä 09, 2015 2:54 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Calabash »

Äh, naisten kimppuun takaapäin käyvää pelkuriraukkaa ei suojella.
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 159
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 3:01 pm
Näyttäisi olevan 50-70 vuotias oululainen sukurutsattu aikamiespoika. Tyypillinen rasisti siis.
Öh. Kieltämättä näyttää 60-vuotiaalta, mutta aviostatus, sukurutsaaminen ja rasismi näkyy kyllä aika heikosti tässä kuvassa. Oliko tämä poliisin jakama kuva? Edit: oli.

Kaveri pitäisi kyllä laittaa telkien taakse lopullisesti rikoksenuusijana. Mut Suomessa ei ikävä kyllä jaeta tuomioita tyyliin neljä tapon yritystä á 6 vuotta yhteensä 24 vuotta, vaan tukkualennus, ehdollista ja sit syytetään vaikkapa "suomalaisia miehiä" noin yleensä. Koska mieshän se on. Miehet on siis syyllisiä.

Sama logiikka muuten rasisteilla.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Tupla
Rico Tubbs
Viestit: 1276
Liittynyt: Pe Kesä 14, 2024 9:49 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:55 am

. . .

Minun mielestä tekijä on nuslimi, haittamaahantunkeutuja, joka haluaa aiheuttaa pahaa kaikille ihmisille.
Jaaha.

Onko jopa somali mielestäsi.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Vastaa Viestiin