Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Ajatonkello
Hetty Wainthropp
Viestit: 459
Liittynyt: La Joulu 14, 2024 5:12 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Ajatonkello »

Eikö oikeasti ole parempia kuvia, tai enemmän?? Ilmeisen hyvin tuntee seudun siis, vai onko Oulu sen verran pöndeä ettei siellä ole joka kulmassa kameraa?
En osaa itse laisinkaan arvella ikää, toisaalta nuori mutta sitten taas näyttää pölähtäneeltä , vanhalta tiedemieheltä joka klonkkaa.

Mutta nyt paluu tulevaisuuteen:

Onko koko päivä kerätty vitutusta säilöön kun iltasella innostuu vähän hipsuttelemaan puukon kera?
Vai onko herra kenties töissä itsellään vai jollain toisella?
Iltavirkku selkeästi on jos kelloa katsoo.

Pyöräily tekee hyvää, mutta miksi pyörä? Eikö riitä rahaa bensaan, eikö ole korttia syystä että vai onko pyörä turvallisin vaihtoehto jos tekee sarjaväkivaltaa? Selkeän motivoitunut kaveri, ilmeisesti puukottelu ja toisten töniminen kutkuttaaa sopivasti että jaksaa lähteä lenkille?
Toiset hyppää laskuvarjohyppyjä ja toiset puukottelee, niin se vaan menee!
Olen kokouksessa
Syanidi-Simo
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Syanidi-Simo »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:12 pm
Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:35 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:09 pm "Mutta poliisi saa hänet lopulta kiinni, se on varmaa, Alatossava sanoo."

Terveisiä vaan Alatossavalle, että kiinnioton suhteen ei ole mitään kiirettä. En olisi yhtään pahoillani, vaikka pitäisitte tutkinnassa muutaman kuukauden tauon.
Suomessa ei esiinny rasismia, tai vihapuhetta.
Kuuluuko toivomukseni mielestäsi jompaan kumpaan kategoriaan tai mahdollisesti molempiin?
:roll:
Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:35 pm
Suomessa ei esiinny rasismia, tai vihapuhetta.
Avatar
K9Wifey
Adrian Monk
Viestit: 2633
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Minusta tuo hullu näyttää vanhalta (lue: keski-ikäiseltä) ukolta, jolla nuorisotyylin jeanssit. Lippiksen malli hyvin erikoinen: ennemmin armeijan lakki kuin mikään cappi. Enemmin puliukko kuin nisti.

Ja viddu mikä munamankeli. No viddu mikä ukko muutenkin.

E: Hyi viddu, onks sillä sellainen 'vanhempien miesten silkkitakki' :shock: :lol: Ei tuo pilottikaan ole. Pyörä on luultavasti varastettu. Jeanssit ja jonkunsortin tennarit varmaan saatu lahjoituksena jostain vaateavusta. Mut tuo koppalakki edelleen... Eiköhän tuo jostain ruoka-avusta löydy maanantaina, ellei syö jonkun ennen sitä... :twisted:
RL11/6 kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 7:22 pm Poistettu mielipuolista mölinää.
-NILS-
Kriminaalitango
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: La Syys 20, 2025 6:57 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Kriminaalitango »

hhdg kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:12 pm
-Martta- kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:09 pm Facessa samat

https://www.facebook.com/share/p/1Cbbn43qZ6/

Aika tunnistettava tepustelutyyli.
Noin kolmekymppinen mies. Voi olla allekin, tai vähän päälle.
Samaa mielta, ei lainkaan vanha, tepastelee reippaasti.Asianharrastaja eli aktiivi, matut vituttaa ja epailen myos ns jarjestotaustaa. On kayty metsassa vahan poikain kanssa ottelemassa, aktiiviklubilainen
Avatar
LiamNeeson
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Su Joulu 10, 2023 11:19 am
Paikkakunta: Sattumakunta

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Pyöräilykuvan perusteella Wifeyn kanssa samaa mieltä.
Keski-ikäinen, tukeva mies. Pyörä on musta, vaihteeton naistenpyörä, halpismalli eli Solifer tms.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Avatar
-Martta-
Olivia Benson
Viestit: 732
Liittynyt: Ma Syys 26, 2011 5:06 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

Kriminaalitango kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 12:24 am
hhdg kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:12 pm
-Martta- kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:09 pm Facessa samat

https://www.facebook.com/share/p/1Cbbn43qZ6/

Aika tunnistettava tepustelutyyli.
Noin kolmekymppinen mies. Voi olla allekin, tai vähän päälle.
Samaa mielta, ei lainkaan vanha, tepastelee reippaasti.Asianharrastaja eli aktiivi, matut vituttaa ja epailen myos ns jarjestotaustaa. On kayty metsassa vahan poikain kanssa ottelemassa, aktiiviklubilainen
Tosiaan sutjakaasti veti konkelin päälle ittensä. Toisaalta mietin voiko noin ripeästi toimia papparainen. Toi muuten oleva olemus viittaa niin pitkälle ajasta ikäisyyteen.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
Avatar
LiamNeeson
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Su Joulu 10, 2023 11:19 am
Paikkakunta: Sattumakunta

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

-Martta- kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 1:21 am
Kriminaalitango kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 12:24 am
hhdg kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:12 pm

Noin kolmekymppinen mies. Voi olla allekin, tai vähän päälle.
Samaa mielta, ei lainkaan vanha, tepastelee reippaasti.Asianharrastaja eli aktiivi, matut vituttaa ja epailen myos ns jarjestotaustaa. On kayty metsassa vahan poikain kanssa ottelemassa, aktiiviklubilainen
Tosiaan sutjakaasti veti konkelin päälle ittensä. Toisaalta mietin voiko noin ripeästi toimia papparainen. Toi muuten oleva olemus viittaa niin pitkälle ajasta ikäisyyteen.

Tanakka persu, vatsaakin on eli löytynee jostakin kaljakuppilasta. Vasen jalka on jotenkin klenkka eli pitäisi olla poliisille helppo juttu.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Anonymous-2023
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: La Touko 06, 2023 8:33 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Anonymous-2023 »

Entä kun tämä saadaa kiinni.
Onko perusteita pitää lukkojen takana?
Jos ei hullujenhuoneelle todeta niin eiköhän
tuokin saa vapaalla jalalla haahuilla.

Taidan vetästä kenkäplankit naamaan ja mennä kuunteleen reggaeta baanan varteen pesäpallomailan kanssa...
Slaikka
Roger Murtaugh
Viestit: 851
Liittynyt: Ke Loka 21, 2020 1:25 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Slaikka »

Ei tuosta videon klonkusta saa tanakkaa mitenkään. Pyöräily kuvat hämää kun satula niin alhaalla. Olisiko joku äitinsä kanssa asuva vajari?
Vastaa Viestiin