Eikö oikeasti ole parempia kuvia, tai enemmän?? Ilmeisen hyvin tuntee seudun siis, vai onko Oulu sen verran pöndeä ettei siellä ole joka kulmassa kameraa?
En osaa itse laisinkaan arvella ikää, toisaalta nuori mutta sitten taas näyttää pölähtäneeltä , vanhalta tiedemieheltä joka klonkkaa.
Mutta nyt paluu tulevaisuuteen:
Onko koko päivä kerätty vitutusta säilöön kun iltasella innostuu vähän hipsuttelemaan puukon kera?
Vai onko herra kenties töissä itsellään vai jollain toisella?
Iltavirkku selkeästi on jos kelloa katsoo.
Pyöräily tekee hyvää, mutta miksi pyörä? Eikö riitä rahaa bensaan, eikö ole korttia syystä että vai onko pyörä turvallisin vaihtoehto jos tekee sarjaväkivaltaa? Selkeän motivoitunut kaveri, ilmeisesti puukottelu ja toisten töniminen kutkuttaaa sopivasti että jaksaa lähteä lenkille?
Toiset hyppää laskuvarjohyppyjä ja toiset puukottelee, niin se vaan menee!
Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
-
Ajatonkello
- Hetty Wainthropp
- Viestit: 459
- Liittynyt: La Joulu 14, 2024 5:12 pm
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Olen kokouksessa
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:12 pmKuuluuko toivomukseni mielestäsi jompaan kumpaan kategoriaan tai mahdollisesti molempiin?Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:35 pmSuomessa ei esiinny rasismia, tai vihapuhetta.Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:09 pm "Mutta poliisi saa hänet lopulta kiinni, se on varmaa, Alatossava sanoo."
Terveisiä vaan Alatossavalle, että kiinnioton suhteen ei ole mitään kiirettä. En olisi yhtään pahoillani, vaikka pitäisitte tutkinnassa muutaman kuukauden tauon.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Minusta tuo hullu näyttää vanhalta (lue: keski-ikäiseltä) ukolta, jolla nuorisotyylin jeanssit. Lippiksen malli hyvin erikoinen: ennemmin armeijan lakki kuin mikään cappi. Enemmin puliukko kuin nisti.
Ja viddu mikä munamankeli. No viddu mikä ukko muutenkin.
E: Hyi viddu, onks sillä sellainen 'vanhempien miesten silkkitakki'
Ei tuo pilottikaan ole. Pyörä on luultavasti varastettu. Jeanssit ja jonkunsortin tennarit varmaan saatu lahjoituksena jostain vaateavusta. Mut tuo koppalakki edelleen... Eiköhän tuo jostain ruoka-avusta löydy maanantaina, ellei syö jonkun ennen sitä... 
Ja viddu mikä munamankeli. No viddu mikä ukko muutenkin.
E: Hyi viddu, onks sillä sellainen 'vanhempien miesten silkkitakki'
-
Kriminaalitango
- Armas Tammelin
- Viestit: 86
- Liittynyt: La Syys 20, 2025 6:57 pm
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Samaa mielta, ei lainkaan vanha, tepastelee reippaasti.Asianharrastaja eli aktiivi, matut vituttaa ja epailen myos ns jarjestotaustaa. On kayty metsassa vahan poikain kanssa ottelemassa, aktiiviklubilainenhhdg kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:12 pmNoin kolmekymppinen mies. Voi olla allekin, tai vähän päälle.-Martta- kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:09 pm Facessa samat
https://www.facebook.com/share/p/1Cbbn43qZ6/
Aika tunnistettava tepustelutyyli.
- LiamNeeson
- Rico Tubbs
- Viestit: 1207
- Liittynyt: Su Joulu 10, 2023 11:19 am
- Paikkakunta: Sattumakunta
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Pyöräilykuvan perusteella Wifeyn kanssa samaa mieltä.
Keski-ikäinen, tukeva mies. Pyörä on musta, vaihteeton naistenpyörä, halpismalli eli Solifer tms.
Keski-ikäinen, tukeva mies. Pyörä on musta, vaihteeton naistenpyörä, halpismalli eli Solifer tms.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Tosiaan sutjakaasti veti konkelin päälle ittensä. Toisaalta mietin voiko noin ripeästi toimia papparainen. Toi muuten oleva olemus viittaa niin pitkälle ajasta ikäisyyteen.Kriminaalitango kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 12:24 amSamaa mielta, ei lainkaan vanha, tepastelee reippaasti.Asianharrastaja eli aktiivi, matut vituttaa ja epailen myos ns jarjestotaustaa. On kayty metsassa vahan poikain kanssa ottelemassa, aktiiviklubilainenhhdg kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:12 pmNoin kolmekymppinen mies. Voi olla allekin, tai vähän päälle.-Martta- kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:09 pm Facessa samat
https://www.facebook.com/share/p/1Cbbn43qZ6/
Aika tunnistettava tepustelutyyli.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
- LiamNeeson
- Rico Tubbs
- Viestit: 1207
- Liittynyt: Su Joulu 10, 2023 11:19 am
- Paikkakunta: Sattumakunta
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
-Martta- kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 1:21 amTosiaan sutjakaasti veti konkelin päälle ittensä. Toisaalta mietin voiko noin ripeästi toimia papparainen. Toi muuten oleva olemus viittaa niin pitkälle ajasta ikäisyyteen.Kriminaalitango kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 12:24 amSamaa mielta, ei lainkaan vanha, tepastelee reippaasti.Asianharrastaja eli aktiivi, matut vituttaa ja epailen myos ns jarjestotaustaa. On kayty metsassa vahan poikain kanssa ottelemassa, aktiiviklubilainenhhdg kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:12 pm
Noin kolmekymppinen mies. Voi olla allekin, tai vähän päälle.
Tanakka persu, vatsaakin on eli löytynee jostakin kaljakuppilasta. Vasen jalka on jotenkin klenkka eli pitäisi olla poliisille helppo juttu.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
-
Anonymous-2023
- Scooby-Doo
- Viestit: 22
- Liittynyt: La Touko 06, 2023 8:33 pm
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Entä kun tämä saadaa kiinni.
Onko perusteita pitää lukkojen takana?
Jos ei hullujenhuoneelle todeta niin eiköhän
tuokin saa vapaalla jalalla haahuilla.
Taidan vetästä kenkäplankit naamaan ja mennä kuunteleen reggaeta baanan varteen pesäpallomailan kanssa...
Onko perusteita pitää lukkojen takana?
Jos ei hullujenhuoneelle todeta niin eiköhän
tuokin saa vapaalla jalalla haahuilla.
Taidan vetästä kenkäplankit naamaan ja mennä kuunteleen reggaeta baanan varteen pesäpallomailan kanssa...
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Ei tuosta videon klonkusta saa tanakkaa mitenkään. Pyöräily kuvat hämää kun satula niin alhaalla. Olisiko joku äitinsä kanssa asuva vajari?