Exxandraliini kirjoitti: La Kesä 27, 2026 6:14 pmNeonataali kirjoitti: La Kesä 27, 2026 2:29 pmYllättävän helposti unohtuu kun miettii mitä minkäkin nikin pitäisi kirjoittaa.
Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia
Re: Ulvila - Kysymyksiä ja vastauksia
-
Exxandraliini
- Alokas
Joosua kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:27 pmExxandraliini kirjoitti: La Kesä 27, 2026 6:14 pmNeonataali kirjoitti: La Kesä 27, 2026 2:29 pm
Yllättävän helposti unohtuu kun miettii mitä minkäkin nikin pitäisi kirjoittaa.
Ai jaa? Montako "nikkiä" sulla sitten on? Mulla vain tämä yksi ja kommentitkin tuossa ihan peräjälkeen. Olisin kyllä iloinen kuullessani, mikä tässä viittasi moneen nimimerkkiin. Onko kaikenmoiset salaliittoteoriat nyt liikaa saaneet mielikuvituksenne laukkaamaan? Kerro ihmeessä, mikä sai ajattelemaan noin. Minfon "etiketti" ei taida olla vielä hallussa mulla.
-
Neonataali
- Jack Bauer
Kontekstin vuoksi ehkä kuitenkin hyvä muistaa, että puhutaan vuodesta 2006 eikä 2026. Käteisen käyttö on loppunut 2020- luvulla, osittain koronapandemian jouduttamana. 2000- luvulla käteistä käytettiin vielä todella yleisesti.Caligula kirjoitti: Ke Touko 05, 2010 10:56 pm Mitä tyypillisesti maksetaan vain käteisellä? Prostituoidut ja huumeet tulevat ensiksi mieleen. Summatkin olisivat sopivia.
Kysymys:
Tutkittiinko Anneli Auerin veren alkoholi/lääkepitoisuus tapahtuman jälkeen?
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Älä huolehdi turhia, sillä olet kirjoittanut viestejä, jotka ovat sisällöllisesti ihan ok ja tänne sopivia. Neonataalilta ja Joosualta on unohtunut, miten tekstejä lainataan, vaikka ovat sentään tahkonneet täällä jo useamman vuoden. Saanko kysyä, missä vaiheessa olet kiinnostunut seuraamaan tätä Ulvilan murhatapausta tai ylipäänsä Annelin ja Jensin oikeusmurhaa? Täällä voi joitakuita ärsyttää, jos tulee uusia kirjoittajia palstalle, jotka ovat oikeasti ymmärtäneet, kuinka kaltoin Annelia ja Jensiä sekä heidän läheisiään on vuosien saatossa kohdeltu.Exxandraliini kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:13 pm Ai jaa? Montako "nikkiä" sulla sitten on? Mulla vain tämä yksi ja kommentitkin tuossa ihan peräjälkeen. Olisin kyllä iloinen kuullessani, mikä tässä viittasi moneen nimimerkkiin. Onko kaikenmoiset salaliittoteoriat nyt liikaa saaneet mielikuvituksenne laukkaamaan? Kerro ihmeessä, mikä sai ajattelemaan noin. Minfon "etiketti" ei taida olla vielä hallussa mulla.![]()
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
-
Exxandraliini
- Alokas
Kiitos kysymästä, Pieni Liekki. Tajusin jo ensimmäisten seri-oikeudenkäyntien aikaan, sen verran kuin silloin tiedettiinkin, että nyt on sellaista tarinaa, ettei voi pitää paikkaansa. Kun asiat tulivat uudestaan käsittelyyn, luin (=kuuntelin) ensin Oikeusmurha-kirjan ja sitten viisi muutakin teosta (Annelin, puolustuksen, poliisin, jonkun toimittajan ja hätänauhakirjan). Syksyllä aloin seurata oikeudenkäyntiä medioista ja myös täällä minfossa käytävää keskustelua - sen seurauksena luin tietty myös Naakan nettikirjan. Suosittelen samaa settiä jokaiselle!
Kahden eri nimimerkkini teemasta on pakko sanoa huomanneeni täällä tiettyjen tahojen heittävän kommentit perustelematta mitenkään ja vastaamatta mitenkään kysymyksiin, varsinkin juuri he, jonka kaltaisista äitienpäiväviestissä puhuin. Minun asiani on mitätön; silti jään ihmettelemään, miksi mulle tuollaista piti lausua.
Kahden eri nimimerkkini teemasta on pakko sanoa huomanneeni täällä tiettyjen tahojen heittävän kommentit perustelematta mitenkään ja vastaamatta mitenkään kysymyksiin, varsinkin juuri he, jonka kaltaisista äitienpäiväviestissä puhuin. Minun asiani on mitätön; silti jään ihmettelemään, miksi mulle tuollaista piti lausua.