Gustafssonin vammat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kenties Suomessa ei anneta tuntemattomille uhreille nimeä John Doe, kuten amerikoissa annetaan, vaan täällä odotellaan niin kauan, kunnes nii saadaan selvitetään ja sitten kirjataan omalla nimellään ylös, tämä vaan luuloa, ei tietona.

Vaikka näemmä sovinkin ainoastaan itseni kanssa, että en enää Sariolan kirjoituksiin puutu ja toivoin ettei hänkään minun, niin pyytäisin kuitenkin Sariolaa paneutumaan Helena Rannan raporttiin ruumiin ylöskaivauksen jälkeisistä uhrien vamma-arvioista, niin ehkä vihdoin Sariolallekin valkenisi, kuinka erilaiset vammat uhreilla oli, verrattuna Sariolan idoliin.

Ja tämä on tietoa.
Hessu52
Watson itse

Vielä tuohon vamma-asiaan puuttuakseni, niin olen nähnyt, kun erästä jätkää lyötiin turpaan ja häneltä meni leukaluut kolmeen kappaleeseen ja poskeen tuli samantapainen läpireikä, kuin mikä Gussellakin kait oli, eikä tuo tyyppi mitenkään menettänyt taisteluhaluaan, vaan oli kampeamassa edelleenkin päälle, mutta onneksi muut kaverit menivät väliin, ettei isompia vahinkoja enää tullut.

Jätkä oli kuitenkin liemiruoalla viikkotolkulla, kun purukalusto ei oikein meinannut parantua, joten Kyllä Gusse on ollut ihmeparantuja, kun vertää tämän kaverin leukoihin.

Niin ja lyöjälle ei tullut rystyihinsä edes hankaumaa, joten ei sen iskun tarvitse niin painava olla, että posken pehmytkudokset rikkoutuvat ja läpireikä syntyy.

Sariola, kun ihmettelet, etteivät asiantuntijalääkärit ole havainneet sitä, että Gustafssonia olisi lyöty kovapintaisella esineellä, niin nyt itse asetat näiden arvostettujen lääkäreiden tiedot ja taidot kyseenalaiseksi, josta olet allekirjoittanutta monasti syyttänyt.

Lääkärit eivät näin totea siitä yksinkertaisesta syystä, kun ei ole mitään näyttöä siitä, että kovapitaista esinettä olisi käytetty Gustafssonia kohtaan, näin se vaan on Sariola.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Vielä tuohon vamma-asiaan puuttuakseni, niin olen nähnyt, kun erästä jätkää lyötiin turpaan ja häneltä meni leukaluut kolmeen kappaleeseen ja poskeen tuli samantapainen läpireikä, kuin mikä Gussellakin kait oli, eikä tuo tyyppi mitenkään menettänyt taisteluhaluaan, vaan oli kampeamassa edelleenkin päälle, mutta onneksi muut kaverit menivät väliin, ettei isompia vahinkoja enää tullut.
Ai nytkö tuli sitten mieleen tuollainen tarina? Ja jotta sokea reettakin uskoisi, niin tarina varmaan jatkuu...meni sairaalaan, josta passitettiin kotiin, koska leukamurtuma oli hyväasentoinen.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Oulunmies
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

On voitu passittaakin, riippuu sairaalasta ja siitä onko hoitavaa lääkäriä paikalla. Ja tietty onko murtuma ollut SUOTUISA vai EPÄSUOTUISA.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Vielä tuohon vamma-asiaan puuttuakseni, niin olen nähnyt, kun erästä jätkää lyötiin turpaan ja häneltä meni leukaluut kolmeen kappaleeseen ja poskeen tuli samantapainen läpireikä, kuin mikä Gussellakin kait oli, eikä tuo tyyppi mitenkään menettänyt taisteluhaluaan, vaan oli kampeamassa edelleenkin päälle, mutta onneksi muut kaverit menivät väliin, ettei isompia vahinkoja enää tullut.

Jätkä oli kuitenkin liemiruoalla viikkotolkulla, kun purukalusto ei oikein meinannut parantua, joten Kyllä Gusse on ollut ihmeparantuja, kun vertää tämän kaverin leukoihin.

Niin ja lyöjälle ei tullut rystyihinsä edes hankaumaa, joten ei sen iskun tarvitse niin painava olla, että posken pehmytkudokset rikkoutuvat ja läpireikä syntyy.

Sariola, kun ihmettelet, etteivät asiantuntijalääkärit ole havainneet sitä, että Gustafssonia olisi lyöty kovapintaisella esineellä, niin nyt itse asetat näiden arvostettujen lääkäreiden tiedot ja taidot kyseenalaiseksi, josta olet allekirjoittanutta monasti syyttänyt. ....... ........ .......

.

:P :P :P Enpä usko, että kukaan uskoo tuota! Niin hyvän maineen uskomattomien juttujen kertojana on Hessu52 hankkinut täällä!

8) 8) 8) Niinpä! 8) 8) 8)
Oulunmies
Martin Beck

Kyllä me pojat naurettiin...ja taajaan!!! :lol: :lol: :lol:
Sariola
Horatio Caine

8) Mutta varo että et paina vääriä näppylöitä "Commodore -koneessasi". Se tekee tuollaisesta virheilmoituksen. "Mieti tarkoin mitä sanot, ajattele seurauksia!" 8)
konsta
Ainesta Watsoniksi

Oulunmies kirjoitti:On voitu passittaakin, riippuu sairaalasta ja siitä onko hoitavaa lääkäriä paikalla. Ja tietty onko murtuma ollut SUOTUISA vai EPÄSUOTUISA.
Suotuisa tarkoittaa vain hoitoennustetta, eli sitä kumpaan suuntaan murtuma on. Kokeile asiaa käytännössä: kikkapudit, jossa toinen leuka on poikki - voiko niillä tehdä mitään?

öö, anteeksi, sinähän olitkin lääketieteen asiantuntija, kas perkele, kun ei aina jotekin muista....
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Hessu52
Watson itse

Kuule konsta, ihan oikeasti, elämässäni on tapahtunu paljon sellaisia asioita, joita ei sinun elämässäsi tule koskaan tapahtumaan, kuten varmaan sinukin elämässäsi sellaista, jota en missään nimessä haluaisi kokea.

Niinpä jos kertoisin kaiken kokemani täällä, ei siitä tulisi loppua, joten kerron jutun sieltä toisen täältä ja jos sinä et juttujani usko, niin en minä siitä menetä yöuniani, sillä tiedän asioiden oikean laidan, sinä, konstaseni taas hyvinkin voit noilla hermoilla menettää yöunesi ja ihmetellä, olisiko tarinassa sittenkin jotain perää ja kuten tarinoissani, niin usko vaan, kyllä niissä perää on.

Sariolalle tätä on turha selittää, sillä juttuni ylittävät varmaan täysin hänen käsityskykynsä.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Joo, varmaan. Tästähän puuttuu vielä Awan sukulaispojan stoori, siis sen, joka kuuden leukamurtuman jälkeen teki vielä kolme maalia, ja lähti matsin jälkeen kaljoille, vai miten se meni.
Sariola
Horatio Caine

Hessu52 kirjoitti: ...... pyytäisin kuitenkin Sariolaa paneutumaan Helena Rannan raporttiin ruumiin ylöskaivauksen jälkeisistä uhrien vamma-arvioista, niin ehkä vihdoin Sariolallekin valkenisi, kuinka erilaiset vammat uhreilla oli, verrattuna Sariolan idoliin.

Ja tämä on tietoa.
Minä olen aika hyvin perehtynyt näihin vammoihin - monelta eri kannalta. Kaikikien noiden lääkärien lausuntoihin ja vieläpä Bodomin Mysteerioon. Olen huolellisesti vertaillut vierekkäin SB:n ja NG:n vammoja. Niissä on hämmästyttävän paljon yhtäläisyyttä. Sen voi itse kukin tarkistaa, kun kirjoittaa vammat vierekkäin. Pieniä yksityiskohtia: 1) Kummallakin on vasemmassa kädessä hankaumaa, oikeasta kädestä ei mainita mitään, se lienee virheetön molemmilla. (Bodomin mysteerio).
2) Kummallakin alaleukaluu murtunut samaan tapaan ja lisäksi toinen murtuma leukaluussa nivelnastan vieressä. 3) Kumpaakin isketty päähän vasemmalle puolelle kovalla esineellä. SB:lla on kallonmurtuma, NG:llä suuri ruhjehaava vasemman korvan yläpuolella. Siinä eroaa, että SB:tä on sen jälkeen vielä isketty useita kertoja teräaseella, mm. tappava isku oikeaan keuhkoon.

IB:ia on hakattu mm. kasvoihin sillä painavalla kovapintaisella esineellä, ja myöhemmin hakattu puukolla niskaan. Se on ollut jop tarpeetonta. TM:eä on isketty päälakeen niinikään painavalla esineellä.

Varsinkin poikein vammoissa oli paljon yhtäläisyyksiä. Sitä ei voi kukaan kiistää.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Konsta taitaa olla hieman sekoilemassa noihin nikkeihinsä ja tarinoihin joita parhaan kykynsä mukaan koittaa vääristellä.

Katsos konsta, kun ihminen on tuollaisten leukamurtumien jälkeen täysin toimintakykyinen, noin yleensä. kas kun leukamurtumat ei liioin jalkoihin vaikuta - kuten ei nilkkamurtuma leukojen liikkumiseenkaan. Höh.

Koitapa konsta pysyä asialinjalla ja älä vääristele asioita tapasi mukaan.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

lainasin väärin. Uusi yritys.

Valitan viesti poistui koska luulin se postautuneen X 2.

Laitan sen uudestaan, ulkomuistaista.
Viimeksi muokannut awa, Ma Joulu 29, 2008 12:21 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Oulunmies
Martin Beck

konsta kirjoitti:
Oulunmies kirjoitti:On voitu passittaakin, riippuu sairaalasta ja siitä onko hoitavaa lääkäriä paikalla. Ja tietty onko murtuma ollut SUOTUISA vai EPÄSUOTUISA.
Suotuisa tarkoittaa vain hoitoennustetta, eli sitä kumpaan suuntaan murtuma on. Kokeile asiaa käytännössä: kikkapudit, jossa toinen leuka on poikki - voiko niillä tehdä mitään?

öö, anteeksi, sinähän olitkin lääketieteen asiantuntija, kas perkele, kun ei aina jotekin muista....
Ahaa, Konsta. Siis suoritetuilla toimenpiteillä ei ole merkitystä siihen kuinka se paranee? Eli kiskot kaikkiin vaan?
Sariola
Horatio Caine

awa kirjoitti: ....... ihminen on tuollaisten leukamurtumien jälkeen täysin toimintakykyinen, noin yleensä. kas kun leukamurtumat ei liioin jalkoihin vaikuta - kuten ei nilkkamurtuma leukojen liikkumiseenkaan. Höh. ......
Tuohon en malta olla huomauttamatta, että awan mielestä mies on täysin toimintakykyinen, jos jalat ovat kunnossa, ja mies kävelee.
:shock: :shock: :shock:

Entä laulaminen, syöminen , viheltely. Ja usein isku leukaluihin aiheuttaa tasapainon menetyksen ja kohde tulee tyrmätyksi. Joskus jopa niin, että kannetaan pois. "Täysin toimintakykyinen" ei siihen olotilaan sovi! Tosin saattaa olla awan mielestä kunnossa, jos kerran kävelee, ainakin hieman myöhemmin. Jos leukaluut ovat murtuneet on vaara, että muitakin vammoja on syntynyt. Joskus tulee myös siinä samalla aivovamma, valitettavasti. Seuraukset siis suuresti vaihtelevat. 8)
Lukittu