Oriveden vainaja 2007

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Sid79
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 11:19 pm

Viesti Kirjoittaja Sid79 »

Toi ettei ole tehty mitään piirrosta siitä minkä näköinen tämä täti on eläessään ollut hämää.
Olisko jollakin taivaskanavalla vaiko maikkarin tai nelosen myöhäisillan ohjelmia ollut jossa oli noista (sana hukassa) mutta kalllon perusteella tehtävästä piirustuksesta. Taisi olla useampi tapaus esimerkkinä joiden perusteella löydettiin henkillölisyys sitten kalmolle.

Edellä mainitun Carolinen pituus kyllä täsmäis ja saksaa osaamattomana käänsin googlen kääntäjällä ja se kääntäjä mainitsisi naisen olevan "rouva" no se ei sano mitään, moni on naimisissa lapsia tekemättä ja useampi on tehnyt lapsia ennen papin aamenta.

Mystinen tapaus tämä on. Kyllä toi vesipullojen määrä sanoisi että on turisti, joko lämpimämmästä maasta tai semmoisesta jossa on bakteerikannat niin toiset ettei voi suomen vesijohtovettä juomaan. Esim venäläisillä menee kuulemma suomen vesijohtovedestä pakki sekaisin(?)

Mp3 soittimemn kieliasetuksena englanti. No itsellä heiluu jalkojen välissä eikä ikääkään kauheasti ole mutta niin monet käyttöohjeet on jääneet lukematta. Jälkikäteen tullut huomattua että, ai tänkin vimpaimen olisi saanut suomen kielelle.
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Pouhou kirjoitti:
Anile kirjoitti:Saisikohan joku minfolainen vietyä haudalle kynttilän jouluksi?
Minä voisin viedä kynttilän sinne, koska liikun jouluna kuitenkin siellä päin.

Olisiko kellään mitään sopivaa tekstiä/runon pätkää, jonka voisin laittaa siihen mukaan?
Liikuitko? Veitkö? Laitoitko? Löytyikö hauta helposti? Onko siinä mitään kiveä ja tekstiä? Missä päin hautausmaata se sijaitsee?

Paljon kysymyksiä... :? Toivottavasti myös vastauksia! :D
Mariangel
Martin Riggs
Viestit: 603
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 2:00 am

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

En heti uskoisi, Blues, sitä, että joku tekee itsemurhan sellaisessa paikassa, ja vie ne saksetkin sinne mukanaan.. Ehkäpä olisi leikellyt passin jo vähän aiemmin.

Minua häiritsee, että tämä on luettu itsemurhaksi. Tutkivatko poliisit itsemurhia? Eikö olisi hyvä selvittää, mitkä seikat siihen johtivat? Jotakin hämärää nyt taustalla näyttäisi olevan..!

Eiköhän tässä ole turha alkaa kaikkien mahdollisesti kuvaan sopivien kuvia/tietoja sivuille laittamaan. Mielenkiintoista on kyllä saada linkkejä ulkomaille kadonneiden sivuille. Miksei voisi olla yhtä, maailmanlaajuista sivua, johon tuntomerkkien ym. perusteella saisi kenet vaan lisätä, ketä vaan etsiä?
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

No minä en taas pidä niiden saksien olemassaoloa sen kummallisempana kuin ihan normaali naismainen tapa laittaa kaikki käsilaukkuun. Minullakin on siellä tällä hetkellä kärkipihdit ja rautalankaa.

Ja jos haluat tehdä itsemurhan niin et kai hyppää junan alle jos haluat, ettei sinua mahdollisesti löydetä.

Vesipullojen määrä voi johtua ihan siitä, että on huono nielemään pillereitä. Joillekin se on uskomattoman vaikeaa. Ystävänikin juo lähemmäs litran vettä, että saa nieltyä posivilin.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Avatar
vivy
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja vivy »

Itse en ole vielä ehtinyt viestiä kääntämään - kun en natiivi ole niin homma vie hetken aikaakin sanoja ja lauserakenteita miettiessä. Ilmoitan kyllä heti, kun saan homman valmiiksi. :)
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ihanko sähköpostitse meinasitte alkaa kierrättämään?

Edelleen yhtenä vaihtoehtona olisi se websleuths, jos joku saa sinne tunnarit toimimaan. Yritin itse taas vaan nope.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Pouhou
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Elo 02, 2008 10:47 pm

Viesti Kirjoittaja Pouhou »

Valdovas kirjoitti:
Pouhou kirjoitti:Minä voisin viedä kynttilän sinne, koska liikun jouluna kuitenkin siellä päin.
Liikuitko? Veitkö? Laitoitko? Löytyikö hauta helposti? Onko siinä mitään kiveä ja tekstiä? Missä päin hautausmaata se sijaitsee?
Jouduin henk. koht. syistä jättämään väliin kynttilän viemisen ja se harmittaa! :(

Aion kuitenkin talven/kevään aikana käydä haudan bongaamassa.

En kyllä usko, että haudalla ainakaan kiveä on, ehkä vain puinen/metallinen risti, joita laitetaan sellaisille haudoille, joille omaiset ei kiveä hanki. Kuka sen kiven siihen meinaan olisi maksanut? Ei kai kukaan.
"Oma veri kääntyy vastaan."
Caddy
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 8:50 pm

Viesti Kirjoittaja Caddy »

Kun kerta poliisi ei itsemurhia tai vahinkokuolemia (ilman ulkopuolista aiheuttajaa) tutki, taitaa olla aika mahdotonta saada siltä suunnalta tuota rekonstruktiota tehdyksi. Ja nyt kun vainaja on jo haudassa, ei ehkä voi tehdä niinkään että joku ulkopuolinen tarjoutuisi sen tekemään. Muuten olisimme voineet organisoida minfo-rahankeräyksen sen rahoittamiseksi :D
Mariangel
Martin Riggs
Viestit: 603
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 2:00 am

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

Blues; en tiedä oletko mies vai nainen, mutta naisen käsilaukusta ei kyllä löydy normaalisti saksia, saatikka mainitsemiasi.. kärkipihdit ja rautalankaa.
Kärkipihdit? Taidatkin olla miespuolinen :)

Missä tämä hautausmaa on? En ole sitä vieläkään hoksannut..
miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Mariangel kirjoitti: Missä tämä hautausmaa on? En ole sitä vieläkään hoksannut..
Oriveden hautausmaa
http://www.02.fi/kartta-haku/FI/35300+Orivesi/kirkkotie
Quis custodiet ipsos custodes?
Mariangel
Martin Riggs
Viestit: 603
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 2:00 am

Viesti Kirjoittaja Mariangel »

Kiitos miinushka:)

Taidan kävästä Orivedellä huomen iltana.
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Mariangel kirjoitti:Kiitos miinushka:)

Taidan kävästä Orivedellä huomen iltana.
Kerropa sitten meillekin mitä näkyi/löytyi! :D
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Mariangel:
Käyttämäni kärkipihdit ja rautalanka olivat vain esimerkki, ei siihen pidä takertua :)
Sitä tarkoitin, että ainakin itselläni, olen siis nainen, ja monilla monilla tutuilla, työkavereilla etc. varsinkin omaa ikäluokkaani, on tapana laittaa tavarat käsistään sinne käsilaukkuun.
Sakset käsilaukussa eivät ole mikään ihme, tosin en tiedä millaisista saksista on kysymys, tuskin ainakaan räätälinsaksista.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Mariangel kirjoitti:Blues; en tiedä oletko mies vai nainen, mutta naisen käsilaukusta ei kyllä löydy normaalisti saksia, saatikka mainitsemiasi.. kärkipihdit ja rautalankaa.
Kärkipihdit? Taidatkin olla miespuolinen :)
Kärkipihtejä olen ainakin itse käyttänyt viimeksi silloin, kun olen katkonut rautalankaa tai kanaverkkoa askartelun yhteydessä. Saksetkin selittyisivät sillä. Vaikka tämä kyllä alkaakin mennä hieman hakuammunnaksi, mutta olisihan se mahdollista, että askartelutavarat olisi siirretty pöydältä käsilaukkuun...

Yritän kai sanoa sitä, että eivät nuo ihan kaikista kummallisimmatkaan käsilaukusta löydetyt tavarat ole :lol:
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

No juurikin havupallon kanaverkon sitomisesta kärkipihdit ja rautalanka ;)

Itse olen taipuvainen edelleen uskomaan, että sakset on vartavasten passin tuhoamista varten hankittu.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Vastaa Viestiin