"Tuhosi normaalin kehityksen" on moralisoivaa ja uhriuttavaa kansanpsykologiaa. Tyttö kasvoi ongelmaisessa perheessä, jossa ei saanut riittävästi huomiota. Jos Airtola olisi saanut havittelemansa puutarhatontun itselleen, hän ei kokisi itseään loukatuksi vaan olisi jo siirtynyt eteenpäin hakemaan buustia jostain muusta sedästä.MustaNaamion kirjoitti: Ma Heinä 06, 2026 3:16 pm
Niin. Aloitti viestittelyn tytölle 12-vuotiaana ja tuhosi tytön normaalin kehityksen puhumalla sielunkumppanuudesta ja muuta groomipaskaa.
Mitäpä lottoot, että tapahtuis, jos mä menisin puhumaan tonne naapuriin 12v tytölle isän läsnä ollessa, että voi ku sä tyttö oot taitava ja sä taidat olla mun sielunkumppani. Sit kyselisin, että mikä on sun mese ja voitasko viestitellä laajemmin. Sähän voisit tulla mun kanssa baariinki, jos pääset sisään..
Jännää, että tämmöselle paskalle löytyy puolustelijoita täältä![]()
Nuorilla naisilla on jo myötäsyntyisesti taipumus narsistisuuteen. Se on nuoruudelle tyypillinen kehitysvaihe. Sosiaalinen media ja jenkkiläistynyt ajattelutapa tukee narsistisuutta. Silloin kun Minä on täydellisessä keskiössä, kaikki ihmissuhteisiin normaalisti kuuluvat takapakit haavoittavat egoa syvästi ja vaativat loputtomasti hyvitystä, usein koston muodossa ja joskus jopa julkisesti.
En minä sitä sano, että Pyhimys olisi toiminut oikein. Hän on taiteilija ja kirjolla, mikä aiheuttaa omat ongelmansa ihmissuhteisiin. Hän ei ole kuitenkaan tunkeutunut tämän tytön elämään eikä häntä seksuaalisesti hyväksikäyttänyt lapsena. Kaikki, mikä manipuloinniksi yritetään vääntää, on viime kädessä vain subjektiivinen kokemus. Kun omat odotukset eivät olekaan täyttyneet.