Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ismon ääni sopii kyllä niin hyvin esittämiinsä biiseihin.
Toi selvästi päihteiden vaikutuksen alaisena esiintyminen on kyllä omalla tavallaan surullista, vaikka toikin oman mausteensa koko hommaan.
Hyvä toi Ismon ja Pellen yhteinenkin. Ismokaan ei ollut läheskään niin sekaisin.
Muistaakseni ihan eka biisi, minkä Ismolta bändeineen kuulin (mun vanhemmat tais tätä kuunnella aikoinaan) oli tämä:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Tämäkin on tosi hyvä. Pienenä tyttönä tää vähän pelottikin isäni kuunnellessa tätä, mutta sitten jo teinistä alkaen kuuntelin tätä itsekin:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird kirjoitti: Pe Heinä 03, 2026 1:47 am
on vissiin aika samanlainen maku.
Niin taitaa olla .
Osa tuttuja biisejä taas.
Pari lisää:
Ton ^ paras kohta on 2:00 alkaen. Mitä kovemmalla kuuntelee, sen parempi.
Vielä mun aiempi aerobic-tuntien lemppari. Ah sitä vapauden tunnetta ja mielihyvää, kun tämä soi täysillä ja osasi harjoittelujen jälkeen täydellisesti sen tanssillisen koreografian :
Bird kirjoitti: La Heinä 04, 2026 10:22 pm
Toi selvästi päihteiden vaikutuksen alaisena esiintyminen on kyllä omalla tavallaan surullista, vaikka toikin oman mausteensa koko hommaan.
En ole ikinä kiinnittänyt tuohon asiaan minkäänlaista huomiota, mutta sehän ei ole mikään suuri salaisuus että Sielun Veljet nauttivat keikoillaan ja matkoillaan ainakin ajoittain muutakin kun vissyä ja kansan luottamusta. Tuo Kaivopihan keikka oli juurikin siihen aikaan kun Siekkarit oli kaikkein kovimmassa iskussa ja myös suosionsa huipulla. Tuo Ismon hortoilu lavalta tippumisineen oli tuohon aikaan ihan normi juttuja. Kaivopihan keikka jäi minulta väliin kun olin silloin töissä siinä ihan lähituntumassa, mutta näin Siekkarit tuona samana kesänä Kaivarissa ja tippui Ismo sielläkin lavalta. Vähän tuon jälkeen homma alkoi kääntymään liikaa sisäänpäin ja minun kiinnostus lopahti siihen.
Hyviä biisejä löytyy kaikilta levyiltä, mutta minulle rakkaita albumeja on tasan kaksi.
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
Schimanski kirjoitti: Su Heinä 05, 2026 11:55 am
En ole ikinä kiinnittänyt tuohon asiaan minkäänlaista huomiota, mutta sehän ei ole mikään suuri salaisuus että Sielun Veljet nauttivat keikoillaan ja matkoillaan ainakin ajoittain muutakin kun vissyä ja kansan luottamusta. Tuo Kaivopihan keikka oli juurikin siihen aikaan kun Siekkarit oli kaikkein kovimmassa iskussa ja myös suosionsa huipulla. Tuo Ismon hortoilu lavalta tippumisineen oli tuohon aikaan ihan normi juttuja. Kaivopihan keikka jäi minulta väliin kun olin silloin töissä siinä ihan lähituntumassa, mutta näin Siekkarit tuona samana kesänä Kaivarissa ja tippui Ismo sielläkin lavalta. Vähän tuon jälkeen homma alkoi kääntymään liikaa sisäänpäin ja minun kiinnostus lopahti siihen.
Hyviä biisejä löytyy kaikilta levyiltä, mutta minulle rakkaita albumeja on tasan kaksi.
Voi olla, että mulla on silmä herkistynyt työkokemukseni (tai no kuka ties muunkin elämän kokemukseni) takia, mutta joo, ei tosiaan ole mikään salaisuus. Mulla vaikuttaa sekin, että mun täti hengaili aikoinaan Joensuussa Alangon veljesten kanssa eikä siinä porukassa todellakaan päihteitä karsastettu. Vaikka olihan aikoinaan "sekoileva käytös" monille yhtyeille ylipäänsä tyypillistä, ehkä jopa odotettuakin.
Sittemmin meiän nuorisoporukassa tuli mietittyä myös muun muassa, että mistähän tää(kin) biisi mahtaa oikeasti kertoa:
AlsSie kirjoitti: Su Heinä 05, 2026 2:26 am
Nyt laitetaan kappale, joka varmaan on ollut ketjussa aiemminkin, on sen verran legendaarinen biisi kyseessä.
Bad Boys - Inner Circle.
Ja ei, en koe vetoa pahoihin poikiin, vaan hyvään musiikkiin. Pakko mainita, ettei luulla minun fanittavan jännämiehiä - niin mitenkään!