Olen täysin samaa mieltä. Vapaus vahvistaa. Itse yritin kattoa yhden naisen perään ja meinas, että olen liian kontrolloiva niin nyt se kiertää kyliä nussimassa jauhojen perässä enkä enää vihjaile ettei ehkä kannata kaveerata niiden ryssien kanssa, jotka myi huoria ja kamaa Venäjällä jos haluaa erilaista elämää Suomessa. Ce'st la vie-Martta- kirjoitti: To Heinä 02, 2026 1:13 am Hyvin useassa tapauksessa mies aloittaa pienimiotoisella eristämisellä. Laajenee joissain tapauksissa siihen pisteeseen, ettei enää ole ystäväpiiriä. Toki se on siellä. Näinkin on käynyt, että vuosien jälkeen selviää mistä oli kyse.
Toi vähättely kertoo täysin sen, kuinka tärkeästä asiasta puhutaan. Toisaalta mä mietin sitä miksi kukaan haluaa elää alisteisessa asemassa olevan henkilön kanssa? Taloudellinen hyöty tai omanarvon tunnealentuma.
Voima, raha ja status pyörittää aika vahvasti muuta maailmaa, mutta onneksi feministeillä on yhteinen agenda presidentti Breitensteinin kanssa julistaa sota ilkeitä suomalaisia miehiä vastaan. Nyt vaan lisää huoria Venäjältä polkemaan paikallisia virkamiehiä ja poliitikkoja. Heti raiskaussyytteet käräjille jos ei ole myötäilemässä hesaria, setaa ja Venäjän imperiumin loistoa. (Ilman sitä homofobiaa siellä Venäjällä)
Koittasivat hoitaa ne muutamat ydinkärjet Suomeen ennenkun suoritetaan kastraatio kaikille suomalaisille miehille muuten voi Helsingin suvaitsevaisilla kukkahattutädeillä tulla ikävät paikat, kun pitäs saada valkosta lihaa rintamalle, kun noi ruskeat/arabit/slaavit on lähinnä hyviä siittämiseen, identifioitumaan suomalaisina ja kelarahojen nostamiseen YK:n ja SPR:N mandaatilla.