"Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Paikalla
-Martta-
Martin Beck

Re: "Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

Jos avioliiton aikana syntynyt pari lehtolasta, niin aikamoista rinnakkaissuhteiden ylläpitoa.

Kuinka moni viitsii enää tulla julkisesti nolaamaan itsensä, kuinka on tullut vedätetyksi.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
Pesukarhu
Theo Kojak

Re: "Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Wow! kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 11:13 am
Ne jotka ovat noita artikkeleja ja kirjaa päässeet lukemaa, voisivat valaista missä kohtaa ikä/aikajanaa tuollaisia julkkisliittoja on menty lupailemaan.(12v -> pervo, 17v -> fifty-sixty, >17v -> so fucking what.
Kirjaa en ole lukenut, eli seuraava on Hesarin artikkelin perusteella:

12-vuotias, viestittely alkaa

Airtola lähetti yleensä ensimmäisen viestin, mutta muusikolla ei tuntunut olevan tarvetta lopettaa yhteydenpitoa. Hän kyseli lisää Airtolan elämästä ja kertoi itsestään. Muusikko kirjoitti, että tunsi olevansa musiikkipiireissä ulkopuolinen. Hän kertoi läheisensä ongelmista ja omista epävarmuuksistaan.
Välillä viestien lähettelyä jatkui tuntikausia. Artisti kehui Airtolaa: huomautti, miten kypsän analyysin tämä oli tehnyt jostain tilanteesta tai miten erilaiselta kuin muut nuoret fanit tämä tuntui.

Vähitellen artisti alkoi myös itse aloittaa keskusteluja. Puolen vuoden yhteydenpidon jälkeen hän kirjoitti, että Airtolasta oli tullut hänelle hämmentävän läheinen.
”Nyt vaan viime aikoina oon miettiny sitä kuinka outoa se on, että juttelen sulle niin paljon. Lentokoneessakin ku halusin valittaa mun vierustovereista ja muutenki tyhmistä ihmisistä, niin halusin kertoa sen sulle, enkä kellekään muulle.”
Ja hetken päästä:
”Ehkä meillä on joku sielunkumppanuus, joka ei kato aikaa tai paikkaa.”
Vähän myöhemmin Airtola tunnusti artistille, että oli ihastunut tähän. Vaikka kyllähän hän ymmärsi asetelman olevan mahdoton. Muusikko oli niin paljon vanhempi ja sitä paitsi naimisissa.
Muusikko kuitenkin vastasi, että eihän sitä koskaan tiedä.
”Niin no mut noi on semmosia kulttuurillisia asioita, joita ei nyt kannata ottaa huomioon. Toki, jos mä kelpaan sulle [...], kun ensin oot nyt tän 5 vuotta saanu pidettyä sun kuvan musta yhtä hyvänä, ja muutenki se tunne kehittyy molemminpuoliseks, niin ei mikään oo mahotonta”, tämä kirjoitti.

26.10.2013 (Edelleen 12-vuotias)
Muusikko: Mut nyt sä ainaki tiedät, että mä välitän. Ja jos sä tekisit itelles jotain, niin mä en tiedä miten pääsisin siitä yli.
Saana: En ees tiiä mitä sanoo. Mut en pysty ymmärtää, miten voisit muka välittää, ku oon vaan joku random 13-vuotias fani.
M: En mäkään sitä ymmärrä. Mut et sä oo random, koska oon aika monta tavannu tai jutellu täällä, eikä sieltä satunnaisotannalla tulis sunlaista tyyppiä. Ja siis tähän yritin viitata aiemminkin. Mä pidän itteeni tosi friikkinä tän asian suhteen.
Kaikki mun kaverit pitäis mua hulluna, jos ne lukis näitä juttuja.

Airtola on 13v, tapaavat, muusikko yritti saada ravintolaan jonne ikäraja 18v mutta eivät tavanneet siellä, kiusallinen tapaaminen

15-vuotiaana

Muusikko oli lähettänyt viestin.
”En usko sun ikinä kykenevän normaaleihin ihmissuhteisiin”, näytöllä luki.

Muusikko ei enää kehunut Airtolaa niin usein. Hän oli välillä ilkeä. Haukkui ärsyttäväksi ja hankalaksi. Muusikko asetti Airtolalle yhteydenpitoon erilaisia sääntöjä. Tämä ei saanut kysellä tietyistä asioista kuten siitä, milloin he tapaisivat uudestaan. Ei saanut jankuttaa tulevaisuudesta. Ei saanut ylipäätään kysyä samaa asiaa monta kertaa. Ei saanut valittaa liikaa.
Ja kaikista tärkein: ei saanut uhkailla itsemurhalla.

Sitä Airtola oli alkanut tehdä sen jälkeen, kun muusikko oli kertonut toisesta fanistaan, joka viestitteli jatkuvasti viiltelystä ja itsemurha-ajatuksista. Airtola päätteli, että sillä lailla hänkin saisi enemmän huomiota. Ja juuri huomiota hän kaipasi. Hänestä oli alkanut tuntua siltä, että kirjeenvaihto ei ollut muusikolle enää yhtä tärkeää kuin ennen.
Airtolalle se oli kuitenkin elämän tärkein asia, oikeastaan pakkomielle.
Välillä Airtola rikkoi sääntöjä. Silloin muusikko saattoi lopettaa yhteydenpidon kokonaan jopa viikoksi. Se oli Airtolasta kauheaa. Sellaisina päivinä hän ei usein jaksanut mennä kouluun, itkeskeli vain kotona.

9.5.2016
Saana: Voisinks mä tappaa itteni? Jos vaan häiritsen muitten elämää ni en haluu elää. En ees tajuu miks kysyn, ku se ois kaikille parhaaks.
Muusikko: Jos sä et tajuu miks kysyt, niin älä sit kysy. Lopetat nyt vaan.
S :Eiku mä haluun satuttaa itteeni oikeesti, mua pelottaa. En haluu elää enää, eikä ketään ees kiinnosta jos kuolen
M: Älä valita nyt taas samoista asioista. Jos oot noin masentunu, soita johonki auttavaan puhelimeen. Mutta älä sekota mua tähän.

Muusikko oli sanonut, että heidän välillään ei voisi olla mitään romanttista tai seksuaalista ennen kuin Airtola olisi täyttänyt 18 vuotta.
Airtola kuitenkin kaipasi jotain enemmän. Hän alkoi 14-vuotiaana jutella internetissä toisten aikuisten miesten kanssa. Airtola tapasi joitakin heistä ja harrasti heidän kanssaan seksiä. Sen jälkeen hänestä tuntui usein vähän aikaa siltä, että joku välitti. Joskus Airtola taas toivoi, että hänelle sattuisi miesten kanssa jotain oikeasti vakavaa. Ehkä hän sitten saisi apua, kun paha olo näkyisi ulospäin.
Airtola kertoi suhteistaan muusikolle, koska yritti saada tämän huolestumaan ja ymmärtämään, että tilanne oli vakava. Sen sijaan muusikko vaikutti mustasukkaiselta.

8.3.2018
Saana: Tai mitä jos haluun olla vaan sun kaa? Ethän sä ees haluis alistaa, ni enks mä sit ois turvassa varmasti?
Muusikko: No ethän sä nyt voi haluta olla vaan mun kaa, jos näet jotain toista.
S: Sanoin et nään sitä tosi harvoin, just siks ku en mä silleen kauheesti haluis
M: Jos ei haluu, ei näe ollenkaan. Eikä silleen, et ku ei oikeen haluu nähä, niin näkee vaan harvoin.

Kun Saana Airtola oli 17-vuotias, hän alkoi viestitellä muusikon kanssa enemmän seksistä, aluksi yleisellä tasolla. Airtola kyseli muusikolta tämän mieltymyksistä. Tämä kertoi.
Ja sitten, kun Airtola oli täyttänyt 18 vuotta, he alkoivat harrastaa nettiseksiä. Kumpikin lähetti itsestään seksuaalissävytteisiä kuvia ja videoita ja kertoi viesteissä, mitä haluaisi tehdä toiselle.

Usein näin tapahtui Airtolan aloitteesta, vaikka jälkikäteen hänelle tulikin siitä yleensä paha olo. Hän olisi edelleen toivonut, että muusikko olisi ollut turvallinen aikuinen.
Silti hän jatkoi seksiviestittelyä. Airtola ajatteli, että saisi sillä tavoin pidettyä yllä edes jonkinlaisen yhteyden muusikkoon.
Hän ei tuossa vaiheessa enää elätellyt kuvitelmia siitä, että he päätyisivät oikeaan parisuhteeseen. Mutta ehkä hän kelpaisi tälle seksikumppaniksi.

Joulukuussa 2020 muusikko matkusti hotelliin Airtolan kotipaikkakunnalle, "Airtolan mukaan muusikko tarjosi hänelle hotellihuoneessa alkoholia ja kokaiinia. Illan mittaan he juttelivat ja yrittivät selvittää välejään. Airtola itki, ja muusikko lohdutti." Tämän jälkeen Airtola myi muusikolle bentsoja noin vuoden ajan
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
siviilitutkija
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja siviilitutkija »

Nyt on koittanut pariskunnan ryhdistäytymisen aika. Koska kummankin mieli on parhaillaan negatiivisesta julkisuudesta sumea ja synkkä, niin tässä tulevat tarkat toimintaohjeet ja synopsis Ruutu-palveluun kuvattavaan minisarjaan.

Pyhimyksen ja Saanan salaisuudet – Ding Dong Niuvanniemi

Niuvanniemen sairaala

Saanan koko elämä on ollut 12-vuotiaasta alkaen yhtä suurta hätähuutoa, jota kukaan ei näytä huomaavan. Pakkomielle Pyhimykseen, huoraaminen 14-vuotiaana ja lopulta Kuukausiliitteen juttu. Pienenä lapsena itseään edelleen pitävä Saana itsekin toivoo aikuisten puuttuvan asiaan, eli hän ymmärtää olevansa mieleltään sairas ja ehdottomasti ammattiavun tarpeessa. Siksi Saana kiidätetään dramaattisesti ambulanssilla Niuvanniemen sairaalaan tahdosta riippumattomaan hoitoon.

Totuuden myöntäminen

Pyhimys ymmärtää työuupumuksensa kourissa korkean älykkyysosamäärän aiheuttaman turhan pohdinnan estäneen totuuden näkemisen. Pyhimys ottaa siksi tuskaansa huumeita ja viinaa, jolloin totuus ilmestyy pullonhengen tavoin ja pyytää tulemaan luokseen. Se totuus on Saana. Pyhimys lähtee heti Niuvanniemeen. Sairaalassa pariskunta ymmärtää olleensa toisiinsa rakastuneita yli kymmenen vuoden ajan ja kaikkien muiden suhteiden olleen epäaitoja. Koska Pyhimys ei voi enää koskaan olla erossa Saanasta, jää hän itsekin hoitoon ja asettuu samaan huoneeseen rakkaansa kanssa.

Parisuhteen virallistaminen

Hoitojen päätyttyä Pyhimys ja Saana virallistavat suhteensa menemällä naimisiin. Kummankin hääpukuna on Niuvanniemen pakkopaitaa muistuttava asu, jotka he ovat sairaalassa ollessaan yhdessä suunnitelleet. Pyhimyksen bestmaneina toimivat Roope Salminen ja Aku Hirviniemi. Saanan kaasoina ovat Maria Veitola ja Ina Mikkola. Illan musiikista vastaa Jari Sillanpää, jonka comebackina vuoden kohutuin tapahtuma samalla toimii.

Viimein kaikki on hyvin...

Loppuspiikeissä Saana paljastaa tuoreelle aviomiehelleen, että Kuukausiliitteen artikkeli oli alusta saakka suunniteltu viimeiseksi yritykseksi saada Pyhimys ymmärtämään heidän kuuluvan yhteen. Pyhimys liikuttuu ja tunnustaa itsekin haaveilleensa naimisiinmenosta alusta saakka. Siksi Pyhimys on aiemmin kieltäytynyt yhdynnästäkin Saanan kanssa, koska sellainen kuuluu hänen periaatteissaan aikaisintaan hääyöhön.
salaisuudet.png
salaisuudet.png (246.9 KiB) Katsottu 936 kertaa
Siviilitutkija, joka tutkii selvittämättömiä rikoksia.
Wow!
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Wow! »

∆Ootko töissä samalla klinikalla kuin mentaalihygienian erikoistohtori Rälläkkä?
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Pesukarhu kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 12:29 pm
Wow! kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 11:13 am
Ne jotka ovat noita artikkeleja ja kirjaa päässeet lukemaa, voisivat valaista missä kohtaa ikä/aikajanaa tuollaisia julkkisliittoja on menty lupailemaan.(12v -> pervo, 17v -> fifty-sixty, >17v -> so fucking what.

(Itse teksti leikattu lainaustornin välttämiseksi)
Tuon perusteella tulee nojatuolipsykologille mieleen, että Pyhimys on narsisti, joka ensin tiedostamatta tai ihan tiedostaen imarteli Saanaa ja kietoi tämän pikkurillinsä ympärille ja alkuun kaikki olikin ehkä vain kivantuntuista leikkiä. Hyvin nopeasti hän kuitenkin huumaantui siitä, miten ehdoitta tämä (esi)teini häntä jumaloi, ja täysimittainen groomaus potkaisi päälle joko vaistomaisesti tai tarkoituksella. Sitten, kun Saanalla alkoi seksuaalisuus kunnolla heräillä, astui kuvioihin mustasukkaisuus. Räppiolmin mieltä korvensi, että siellä se hänen teiniprinsessansa tapailee muita miehiä, mutta koska itsekään ei voinut hunajapurkille vielä varmuuden vuoksi mennä, hän kosti sen mykkäkoululla ja ilkeyksillä. Kunnes sitten koitti kauan odotettu 18-vuotispäivä ja pääsi vihdoinkin asiaan.

Kuvottava otus. Terve ei ole Saanakaan, mutta joka tapauksessa hän on groomauksen uhri. Aikuistuttuaan hänellä on kuitenkin itse vastuu omista tekemisistään. Viimeistään terapeutin suosituksesta olisi kaikki välit pitänyt katkaista.
Wow!
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Wow! »

Pesukarhu kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 12:29 pm
Kiitoksia paljon.
Myönnän ajatusvirheitä tapahtuneen.

Eihän tuo kauhean siistiltä näytä. Periaatteessa Ihan alkuajan toiminnan voisi vielä lokeroida "jokainen fani on tärkeä"-kategorian alle, mutta jossain vaiheessa hälytyskellojen olisi pitänyt soida.
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Knobster
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Knobster »

LeonGold kirjoitti: Ke Heinä 08, 2026 6:22 pm
Knobster kirjoitti: Ke Heinä 08, 2026 6:13 pm
Kyllä näitä voi ihan pedareiksi sanoa. Kuten myös lapsivaimon omaavia ja muitakin, esim. erästä ministeriä.

Wikistä:
----------

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia
Tyypillisesti pedofiilit eivät ole kiinnostuneet seksuaalisesti kaikista lapsista vaan pedofiilin seksuaalisuus rajoittuu johonkin tiettyyn lapseen tai ainakin suuntautuu tarkasti tiettyyn ikään ja sukupuoleen.

Nepiofilia, 16 vuotta täyttäneen kiinnostus alle 5-vuotiaisiin, katsotaan pedofilian alaluokaksi, mutta se on harvinaista.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hebefilia
Hebefilia on seksuaalisen kiinnostuksen kohdistumista ensisijaisesti varhaismurrosikäisiin, noin 11–14-vuotiaisiin lapsiin.

Hebefiliaa on kutsuttu pedofilian muodoksi, ja seksologi Ray Blanchard on kutsunut näitä seksuaalisuuden muotoja myös yhteisnimityksellä pedohebefilia. Tällainen pedofilian ikärajaus on kuitenkin nähty hämärtävänä, sillä 11–14-vuotiaisiin lukeutuu ihmisiä anatomialtaan ja fysiologialtaan kehittymättömistä esimurrosikäisistä lapsista aina täysikasvuisiin nuoriin, jotka näyttävät aikuisilta ja ovat sukukypsiä.
Miksi lainasit wikistä sitaatteja, jotka tukevat sitä ettei 14 vuotiaan nussiminen ole pedofiliaa? Haluaisin nähdä sinusta tehdyn mielentilatutkimuksen raportin ja tekemäsi laajan äo testin tuloksen.
Sinä et ymmärrä lukemaasi ja alat vain vittuilemaan (johon ylläpito ei vaihteeksi syystä X taaskaan puutu) koska sinulla on joku henkilökohtainen suhde pedofiliaan? Vai miksi? Wikin sitaatitkin sen todistavat että pedofilian alalajeja on monia ja yleiskielessä ne niputetaan yhteen pedariksi. Eli lapsia groomaavaa/raiskaavaa/hyväksikäyttävää voi kutsua pedariksi riippumatta siitä onko uhri(t) 0 vai 15 vuotias.

ps. Yritä opetella lainaamaan oikein.
KokenutMies
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja KokenutMies »

Teot ratkaisee ja Pyhimys ei tehnyt mitään rikollista tuon tytön kanssa. Se, että sinulla tulee syvempi nettisuhde alaikäisen tytön kanssa ei ole rikollista.
Pesukarhu
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Minun psykoanalyysini tulos on, että tässä on kaksi enemmän tai vähemmän mt-ongelmaista jotka ruokkivat toisiaan. Ja jos 17-vuotias voi suostua seksiin kolmen aikuisen miehen kanssa sairaalan pusikossa, niin eiköhän 17-vuotias voi keskustella seksistä aikuisen kanssa netissä.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

KokenutMies kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 1:56 pm Teot ratkaisee ja Pyhimys ei tehnyt mitään rikollista tuon tytön kanssa. Se, että sinulla tulee syvempi nettisuhde alaikäisen tytön kanssa ei ole rikollista.
Meinaat, että 12-vuotiaan tytön kutsuminen "sielunkumppanikseen" on kaikin puolin ok?
Loko187
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Loko187 »

Pesukarhu kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 8:35 am
Loko187 kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 12:28 am Rikoslaissa on muuten erikoinen kohta. Suojaikäraja on kyllä 16 vuotta mutta yli 16-vuotiaan houkuttelu seksiin on näköjään on silti rikos.

Eikö tuon rikoksen tunnusmerkit täyty tässäkin tapauksessa? Nettiseksiä ollut ennen täysi-ikäisyyttä? Vai oliko se jälkeen?
Rikoslaki 20. luku 18 §
Jälkeen.
Ja sitten, kun Airtola oli täyttänyt 18 vuotta, he alkoivat harrastaa nettiseksiä.
Jotain seksiin liittyvää suhteeseen tuli jo 17-vuotiaana.

Mutta mitään rangaistavaa ei missään nimessä ole tapahtunut. Vastahan meillä oikeuskin totesi, että 12-vuotiaan kanssa seksi tai sen kuvaaninen ei ole rangaistavaa vaikka se tuomittavaa onkin:
Keski-Suomen käräjäoikeus on antanut poikkeuksellisen päätöksen seksuaalirikoksesta, jossa 19-vuotias mies ja 12-vuotias tyttö katsoivat olevansa parisuhteessa.

Käräjäoikeuden mukaan 19-vuotiaan miehen ja 12-vuotiaan tytön suhde oli tasa-arvoinen. Vaikka mies lopulta sai tuomion seksuaalirikoksesta, ei hänelle tullut siitä rangaistusta.

Syytteet kohdistuivat kaksikon parisuhteeseen toukokuun 2023 ja kesäkuun 2024 välisenä aikana. Suhteen aikana mies ja tyttö harrastivat seksiä, ja tapahtumia oli myös kuvattu.
ViperFace
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

hedelmälaatikko kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 1:57 am Ja siellä hotellihuoneessa ei harrastettu seksiä, mutta hesari on nähnyt viestinvaihtoa, jossa tekijä kirjoitti jälkeenpäin kuinka oli toivonut että uhri olisi tehnyt aloitteen seksiiin.
Eikös tämä osoita, että on toimittu täysin metoo-hengessä ja jätetty mahdollinen toivottu seksi naisen aloitteellisuuden varaan? Toki nykyaikana tämäkin on väärin, koska "voimaepätasapaino" ja alle 30 vuotias nainen on aina lapsen kaltainen oikeustoimikelvoton hyväksikäytön uhri vaikka mitään ei edes ole tapahtunut. Olisipa huoneessa ollut artistin sijaan karhu.
volkanunsal
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

siviilitutkija kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 12:45 pm Loppuspiikeissä Saana paljastaa tuoreelle aviomiehelleen, että Kuukausiliitteen artikkeli oli alusta saakka suunniteltu viimeiseksi yritykseksi saada Pyhimys ymmärtämään heidän kuuluvan yhteen.
huutista! just tästä tuossa on kyse! :D hulluus suorastaan paistaa ämmän silmistä! ja niinkuin tuossa nyt kommentoitiinkin jo niin mitään rikollista asiassa ei ole tapahtunut... mistään ei ole mitään näyttöä... koksua väitetysti pöydällä mutta mistä horo tietää mitä se oli... ei sitä koksuksi varmista että kuvassa on laineja ja kortti... voi olla piriä, lääkkeitä, efeä, mitä tahansa... Immuhan kertoo myyneenä vihannesukollekin piriä kolana...

Alaikäistä ei ole nussittu eikä myöskään yli-ikäistä.. Räppäri ei tuikannut hullua edes täysi-ikäisenä perseeseen... outo suhde on jatkunut rauhallisesti yli 10 vuotta ilman mitään kohuja... koko akan perhe on tiennyt siitä kun broidi on kuskannut 13-vuotiasta pikkusiskoaan tapaamaan herraa.. Onkohan broidi muuten tuikannut Hullu-Saanaa? No sitten on äitikin nyrpistänyt nenää kun 14-vuotiaana pillua aikuisille ukoille jakanut tyttö ei jaksanut keskittyä jos viesti tuli räppäriltä...

pari vuotta sitten oltiin yhdessä psykiatrilla kuten pariskunnat tapaa olla kun päässä vippaa toisella tai molemmilla... :mrgreen:

turha lässyttää mistään 12-vuotiaaseen sekaantumisesta koska sitä ei tapahtunut. Hullu-Saanahan valittaa käänteisesti sitä kun sitä munaa ei ole saanut vielä tänäkään päivänä 25-vuotiaana, mutta yritys sen saamiseksi jatkuu yhä tällä sirkuksella! :lol:

PS. Hullu-Saanasta olisi kiva saada vähän kuva-aineistoa peruskouluvuosilta että miltä se lortto oikein näytti. ja luokkatovereiden kertomukset akan perseenjakamisesta aikuisille kasiluokalla kiinnostaa myös niin saadaan vähän kulmaa asioihin. ehkä ne Hullu-Saanaa nussineet aikuiset vois anonyymisti kertoa vaikkapa että oliko hyvät vitut? voisko luokanvalvojakin kertoa vähän että mitä siellä Hyvinkäällä oikein tapahtui noina vuosina? Tuskin se perseen jakaminen on salassa pysynyt pienellä paikkakunnalla :P
Free Veijo Baltzar

Hermostomentori
volkanunsal
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

ViperFace kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 2:44 pm
hedelmälaatikko kirjoitti: Pe Heinä 10, 2026 1:57 am Ja siellä hotellihuoneessa ei harrastettu seksiä, mutta hesari on nähnyt viestinvaihtoa, jossa tekijä kirjoitti jälkeenpäin kuinka oli toivonut että uhri olisi tehnyt aloitteen seksiiin.
Eikös tämä osoita, että on toimittu täysin metoo-hengessä ja jätetty mahdollinen toivottu seksi naisen aloitteellisuuden varaan? Toki nykyaikana tämäkin on väärin, koska "voimaepätasapaino" ja alle 30 vuotias nainen on aina lapsen kaltainen oikeustoimikelvoton hyväksikäytön uhri vaikka mitään ei edes ole tapahtunut. Olisipa huoneessa ollut artistin sijaan karhu.
word! Voimaepätasapainokin haittaa vain tietyissä tapauksissa.. Iso-D Dannyn ja Lauri Harjolan tapauksessa metoo-daamitkin taputtaa innoissaan käsiä yhteen ja kehottaa Helmiä ja Johannaa nauttimaan ison ikäeron mukana tulevasta vanhuksen kokemuksesta ja tietty mulkuista :D ainoa joka mulkoilee vihaisesti Iso-D suuntaan taitaa olla Hullu-Saanan kaltaisista mielenterveysongelmista jatkuvasti valittava ja jopa biisejä mt-ongelmista tekevä Erika...
Free Veijo Baltzar

Hermostomentori
Vivienne
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Yölintua lainatakseni,
En ole pyhimys, en paholainen
Sattui tielleni vain suurenmoinen nainen
Yhden suukon varkain saadun
Vuoksi seison taikka kaadun
Enkä tunne katumusta
En ole pyhimys, en paholainen
Sattui tielleni vain viimeinkin se nainen
Jonka kanssa voisi retki
Olla enemmän kuin hetki
Jos vain riittää uskallusta