Tässä vielä uusintana nuo muiden tapaamiseen liittyvät viestit, sellaisenaan Hesarista (Hesari on voinut muokata, minä en):
"Airtola kertoi suhteistaan muusikolle, koska yritti saada tämän huolestumaan ja ymmärtämään, että tilanne oli vakava. Sen sijaan muusikko vaikutti mustasukkaiselta.
8.3.2018
Saana: Tai mitä jos haluun olla vaan sun kaa? Ethän sä ees haluis alistaa, ni enks mä sit ois turvassa varmasti?
Muusikko: No ethän sä nyt voi haluta olla vaan mun kaa, jos näet jotain toista.
S: Sanoin et nään sitä tosi harvoin, just siks ku en mä silleen kauheesti haluis
M: Jos ei haluu, ei näe ollenkaan. Eikä silleen, et ku ei oikeen haluu nähä, niin näkee vaan harvoin.
-----
3.8.2024
Saana: (...) etkä oo kertaakaan sanonu mitään sellasta siit kirjasta, et kauheeta, mitä MULLE on tapahtunu koko mun elämän ajan, vaan keskityt vaan keksimään miten paska ihminen mä oon.
Muusikko: Mä oon sanonu ne asiat sillon ku ne on tapahtunu. Mutta en mä osaa kauhistella asiaa, johon asetat ittes tietoisesti ja tarkoituksella, että mä tulisin mustasukkaseksi. Muutenhan tossa ei tapahdu sulle mitään kauheeta. Sä meet putkaan, koska haluat. Sä viiltelet, koska haluat. Millon sulle tapahtuu jotain, mitä et itse valitse? Ja sit syytät mua kaikesta, vaan jonkun viestien perusteella. Miten siihen vois hirveesti ottaa osaa?
S: toi on niin sairasta etten jaksa ees sanoo mitään, kaikki on sanottu jo sata kertaa ja silti sä näät väkivaltaa ja hyväkskäyttöö kokeneen lapsen syyllisenä siihen et se raiskataan ja et se on itsetuhonen
M: Mä en ole sanonut niin. Mä olen sanonut, että sä olet kostanut mulle, asettamalla itsesi alttiiksi hyväksikäytölle. Väitätkö ettei asia ole niin?"
Muistutuksena, että Airtola haki 14-vuotiaana seksiä muilta aikuisilta miehiltä, ja sai sitä
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.