"Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Paikalla
manearia
Remington Steele

Re: "Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia

Viesti Kirjoittaja manearia »

viivahattu kirjoitti: La Heinä 11, 2026 2:37 pm No luepa vaikka ne viestit, löytyvät linkattuina tästä ketjusta. Viestien sävy on mustasukkainen ja takertuva, eikä niiden sisältö ole, että ei pitäisi tavata miehiä, vaan että ei pitäisi tavata muita miehiä, siis muita kuin Pyhimystä itseään. Ja tosiaan jo 12-vuotiasta Saanaa hyypiö kutsui "sielunkumppanikseen" jne. Todella häiriintynyt ja sairas kuvio tuo on ollut molemmin puolin. Ainoa vaan, että ensimmäiset 5+ vuotta toinen osapuoli on ollut alaikäinen ja toinen, noh, ei ole ollut alaikäistä lähelläkään.
Lainausta lyhennetty.

Kiitokset, lähdenpä etsimään noita viestejä!
Wow!
Harjunpää

Re: "Tähtimuusikko" viestitteli 12-vuotiaalle fanitytölle - tarjosi tälle täysi-ikäisenä kokaiinia

Viesti Kirjoittaja Wow! »

manearia kirjoitti: La Heinä 11, 2026 2:21 pm
Jos jätetään mielensairaudet ja parasosiaaliset suhteet sikseen, niin olisiko mahdollista, että Pyhimys ollut sitä mieltä ettei Saanan kannattaisia tavata aikuisia vieraita miehiä? Ihan vain heitän spekua, ja jokaisellahan tarinalla on kaksi puolta.
Periaatteessa asia olisi voinut ollakin "kirkasotsaisten ja mieleltään puhtaiden ihmisten" universumissa.
Eli kun nähnyt kuinka sekaisin toinen on, niin ajatellut, että joku toinen voisi hyväksikäyttää hyvinkin julmasti (*) ja ehkä olisi parempi itse katsoa perään kun tunteekin.

(*) Tiedän, että boldattu kutittelee monen sormenpäissä kommentointiin Pyhimyksen oman toiminnan laadusta, mutta vastaus on kirjoitettu tuohon manearian aprikointiin.

Pyhimys on törttöilly/töpeksinyt oikein kunnolla joko täysin tietäen tai ei. Nyt vaan pitäisi päättää, onko kyseessä kuolemantuottamus, tappo vai murha. ( vai jätetäänkö syyttämättä)
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Paikalla
manearia
Remington Steele

Wow! kirjoitti: La Heinä 11, 2026 2:44 pm
manearia kirjoitti: La Heinä 11, 2026 2:21 pm
Jos jätetään mielensairaudet ja parasosiaaliset suhteet sikseen, niin olisiko mahdollista, että Pyhimys ollut sitä mieltä ettei Saanan kannattaisia tavata aikuisia vieraita miehiä? Ihan vain heitän spekua, ja jokaisellahan tarinalla on kaksi puolta.
Periaatteessa asia olisi voinut ollakin "kirkasotsaisten ja mieleltään puhtaiden ihmisten" universumissa.
Eli kun nähnyt kuinka sekaisin toinen on, niin ajatellut, että joku toinen voisi hyväksikäyttää hyvinkin julmasti (*) ja ehkä olisi parempi itse katsoa perään kun tunteekin.

(*) Tiedän, että boldattu kutittelee monen sormenpäissä kommentointiin Pyhimyksen oman toiminnan laadusta, mutta vastaus on kirjoitettu tuohon manearian aprikointiin.

Pyhimys on törttöilly/töpeksinyt oikein kunnolla joko täysin tietäen tai ei. Nyt vaan pitäisi päättää, onko kyseessä kuolemantuottamus, tappo vai murha. ( vai jätetäänkö syyttämättä)
Myönnän etten ole lukenut ketjun jokaista sivua, mutta onko siis Airtola nyt kuollut vai oliko läpänheitto, tai kyseessä joku muu Pyhimyksen mokailu? :shock:
Paikalla
manearia
Remington Steele

Hesarin juttu ja näiden viestittelyt muuten löytyy sivulta 24.
Pesukarhu
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Tässä vielä uusintana nuo muiden tapaamiseen liittyvät viestit, sellaisenaan Hesarista (Hesari on voinut muokata, minä en):
"Airtola kertoi suhteistaan muusikolle, koska yritti saada tämän huolestumaan ja ymmärtämään, että tilanne oli vakava. Sen sijaan muusikko vaikutti mustasukkaiselta.
8.3.2018
Saana: Tai mitä jos haluun olla vaan sun kaa? Ethän sä ees haluis alistaa, ni enks mä sit ois turvassa varmasti?

Muusikko: No ethän sä nyt voi haluta olla vaan mun kaa, jos näet jotain toista.

S: Sanoin et nään sitä tosi harvoin, just siks ku en mä silleen kauheesti haluis

M: Jos ei haluu, ei näe ollenkaan. Eikä silleen, et ku ei oikeen haluu nähä, niin näkee vaan harvoin.
-----
3.8.2024
Saana: (...) etkä oo kertaakaan sanonu mitään sellasta siit kirjasta, et kauheeta, mitä MULLE on tapahtunu koko mun elämän ajan, vaan keskityt vaan keksimään miten paska ihminen mä oon.

Muusikko: Mä oon sanonu ne asiat sillon ku ne on tapahtunu. Mutta en mä osaa kauhistella asiaa, johon asetat ittes tietoisesti ja tarkoituksella, että mä tulisin mustasukkaseksi. Muutenhan tossa ei tapahdu sulle mitään kauheeta. Sä meet putkaan, koska haluat. Sä viiltelet, koska haluat. Millon sulle tapahtuu jotain, mitä et itse valitse? Ja sit syytät mua kaikesta, vaan jonkun viestien perusteella. Miten siihen vois hirveesti ottaa osaa?

S: toi on niin sairasta etten jaksa ees sanoo mitään, kaikki on sanottu jo sata kertaa ja silti sä näät väkivaltaa ja hyväkskäyttöö kokeneen lapsen syyllisenä siihen et se raiskataan ja et se on itsetuhonen

M: Mä en ole sanonut niin. Mä olen sanonut, että sä olet kostanut mulle, asettamalla itsesi alttiiksi hyväksikäytölle. Väitätkö ettei asia ole niin?"
Muistutuksena, että Airtola haki 14-vuotiaana seksiä muilta aikuisilta miehiltä, ja sai sitä
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Wow!
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Wow! »

manearia kirjoitti: La Heinä 11, 2026 3:09 pm
Wow! kirjoitti: La Heinä 11, 2026 2:44 pm ...Nyt vaan pitäisi päättää, onko kyseessä kuolemantuottamus, tappo vai murha. ( vai jätetäänkö syyttämättä)
Myönnän etten ole lukenut ketjun jokaista sivua, mutta onko siis Airtola nyt kuollut vai oliko läpänheitto, tai kyseessä joku muu Pyhimyksen mokailu? :shock:
Eiiiih.
Mun ajatustenjuoksu voi olla joskus hieman vaikeasti seurattavaa. Pahoitteluni
Ei tässä (kai) vielä mitään henkirikoksia ole tapahtunut. Niiden tuomitseminen kun vain on huomattavasti suoraviivaisempaa. Eli yritin verrata (siinä onnistumatta), että mikä tässä tapauksessa tuottamuksellisuuden aste.
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Paikalla
manearia
Remington Steele

Pesukarhu kirjoitti: La Heinä 11, 2026 3:13 pm Tässä vielä uusintana nuo muiden tapaamiseen liittyvät viestit, sellaisenaan Hesarista (Hesari on voinut muokata, minä en):
"Airtola kertoi suhteistaan muusikolle, koska yritti saada tämän huolestumaan ja ymmärtämään, että tilanne oli vakava. Sen sijaan muusikko vaikutti mustasukkaiselta.
8.3.2018
Saana: Tai mitä jos haluun olla vaan sun kaa? Ethän sä ees haluis alistaa, ni enks mä sit ois turvassa varmasti?

S: Sanoin et nään sitä tosi harvoin, just siks ku en mä silleen kauheesti haluis

M: Jos ei haluu, ei näe ollenkaan. Eikä silleen, et ku ei oikeen haluu nähä, niin näkee vaan harvoin.
-----
3.8.2024
Saana: (...) etkä oo kertaakaan sanonu mitään sellasta siit kirjasta, et kauheeta, mitä MULLE on tapahtunu koko mun elämän ajan, vaan keskityt vaan keksimään miten paska ihminen mä oon.

Muusikko: Mä oon sanonu ne asiat sillon ku ne on tapahtunu. Mutta en mä osaa kauhistella asiaa, johon asetat ittes tietoisesti ja tarkoituksella, että mä tulisin mustasukkaseksi. Muutenhan tossa ei tapahdu sulle mitään kauheeta. Sä meet putkaan, koska haluat. Sä viiltelet, koska haluat. Millon sulle tapahtuu jotain, mitä et itse valitse? Ja sit syytät mua kaikesta, vaan jonkun viestien perusteella. Miten siihen vois hirveesti ottaa osaa?

S: toi on niin sairasta etten jaksa ees sanoo mitään, kaikki on sanottu jo sata kertaa ja silti sä näät väkivaltaa ja hyväkskäyttöö kokeneen lapsen syyllisenä siihen et se raiskataan ja et se on itsetuhonen

M: Mä en ole sanonut niin. Mä olen sanonut, että sä olet kostanut mulle, asettamalla itsesi alttiiksi hyväksikäytölle. Väitätkö ettei asia ole niin?"
Muistutuksena, että Airtola haki 14-vuotiaana seksiä muilta aikuisilta miehiltä, ja sai sitä
Edelleenkin sitä mieltä, että Airtolalla ollut yksipuolinen, parasosiaalinen suhde Pyhimykseen, eikä Pyhimyskään ymmärtänyt että "no contact" olisi se parempi vaihtoehto. Eli myös Pyhimys jotenkin jäänyt koukkuun tuohon suhteeseen.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Mikisu »

↑ Nimenomaan kuten Pesukarhun viestissä on.

Muusikko: No ethän sä nyt voi haluta olla vaan mun kaa, jos näet jotain toista. > Tässä muusikko yrittää saada Airtolan hyväksymään ajatuksen, että tämä ei oikeasti haluakaan olla hänen kanssaan.

M: Jos ei haluu, ei näe ollenkaan. Eikä silleen, et ku ei oikeen haluu nähä, niin näkee vaan harvoin. > Tämäkin on selkeä neuvo. Jos Airtola ei halua tavata jotakuta niin ei kannata tavata ollenkaan. Ja samaa voi soveltaa tapaamiseen Pyhimyksen kanssa, jota on nähty vain harvoin. Eli lopeta hyvä tyttö se roikkuminen!

Kaikki viestit, mitä on nähty, kertovat samaa tarinaa. Pyhimys yrittää päästä eroon vainoajastaan mahdollisimman diskreetisti.
Paikalla
manearia
Remington Steele

Wow! kirjoitti: La Heinä 11, 2026 3:22 pm
manearia kirjoitti: La Heinä 11, 2026 3:09 pm
Wow! kirjoitti: La Heinä 11, 2026 2:44 pm ...Nyt vaan pitäisi päättää, onko kyseessä kuolemantuottamus, tappo vai murha. ( vai jätetäänkö syyttämättä)
Eiiiih.
Mun ajatustenjuoksu voi olla joskus hieman vaikeasti seurattavaa. Pahoitteluni
Ei tässä (kai) vielä mitään henkirikoksia ole tapahtunut. Niiden tuomitseminen kun vain on huomattavasti suoraviivaisempaa. Eli yritin verrata (siinä onnistumatta), että mikä tässä tapauksessa tuottamuksellisuuden aste.
Apua, mietinkin jo, että tämä mennyt täysin ohitse. :) Pahoittelut myös siitä, että usein käsitän asiat kirjaimellisesti.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Olen aika varma, että Pyhimys on monta kertaa pyytänyt Airtolaa lopettamaan yhteydenpidon ja häiriköinnin. Airtola ei vain näitä viestejä tuo julki, eikä Pyhimyksellä niitä tallella ole. Tai vaikka olisikin, hän tuskin haluaisi enää uhrata yhtäkään sekuntia elämästään mihinkään, mikä liittyy tuohon ihmiseen.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Tuo on itse asiassa tunnustus: Jos ei haluu, ei näe ollenkaan. Eikä silleen, et ku ei oikeen haluu nähä, niin näkee vaan harvoin.

Pyhimys paljastaa epäsuorasti Airtolalle, ettei haluaisi nähdä tätä ollenkaan.

On oireellista, että Airtola tulkitsee nuo viestit mustasukkaisuudeksi.
TieD
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TieD »

MustaNaamion kirjoitti: Ke Heinä 08, 2026 9:03 am
TieD kirjoitti: Ti Heinä 07, 2026 9:52 pm
Jaakkima_Leso kirjoitti: Ti Heinä 07, 2026 4:48 pm

Älykkyyspaljastus Vain elämää -ohjemassa: Pyhimys sai Mensan testissä täydet pisteet ennätysajassa

Sittemmin räppäri sai vaimoltaan lahjaksi Mensan testin. Hän meni testiin, teki kaikki tehtävät ennätysajassa ja sai kaikki oikein.

– Älykkyysosamäärää ei ole mitattu loppuun asti enkä oikeastaan ihan hirveesti haluakaan, että mitataan. Uskon, että siinä ei mitata paljon muuta kuin kuviopäättelyä. Mutta Mensaan pääsee kakskyt prosenttia, mä pääsin vielä siihen yhteen prosenttiin, Pyhimys kertoo Vain elämää -ohjelman lounaspöydässä.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a ... 21ba1cecd6
Toisaalta, onko tästäkään mitään oikeasti faktaa olemassa? Vai onko pelkästään hänen itse kertomansa "joo mä pääsin vielä siihen yhteen prosenttiin" :D

En toki mitenkään epäile tuon otuksen puheita mutta saattaahan sitä joskus vähän värikynää käyttää kuka milloinkin.
Mensasta saa todistuksen. Ja testi maksaa muutamia kymppejä.

Itselläkin todistus mensan testistä, lukemaa en viitsi kertoa enkä valehdella :mrgreen:
Niin? No oletkos Pyhimyksen todistuksen sitten jossain nähnyt, vai mikä pointtina..
hedelmälaatikko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja hedelmälaatikko »

manearia kirjoitti: La Heinä 11, 2026 3:24 pm
Pesukarhu kirjoitti: La Heinä 11, 2026 3:13 pm Tässä vielä uusintana nuo muiden tapaamiseen liittyvät viestit, sellaisenaan Hesarista (Hesari on voinut muokata, minä en):
8.3.2018

-----
3.8.2024

Edelleenkin sitä mieltä, että Airtolalla ollut yksipuolinen, parasosiaalinen suhde Pyhimykseen, eikä Pyhimyskään ymmärtänyt että "no contact" olisi se parempi vaihtoehto. Eli myös Pyhimys jotenkin jäänyt koukkuun tuohon suhteeseen.
Mutta Pyhimys myös itsekin vihjaili yhteisestä tulevaisuudesta. Että aika typerää jankata täällä että Saana on mielisairas fiksoitunut nainen samalla kun Pyhimys on viisas mies joka yrittää vain hienotunteisesti sitä ja tätä. Kun ilmeisesti ilmaisi Saanalle voivansa uhrata yli 10 vuoden avioliiton ja lapsensa ollakseen Saanan kanssa.
hedelmälaatikko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja hedelmälaatikko »

Ja saattaa täällä olla joku sitäkin mieltä, että jos 40v naimisissa oleva perheenisä käy viikonloppuna hotellissa vetämässä kokkelia 20v epävakaan nuoren naisen kanssa ja ostaa tältä reseptilääkkeitä, ei se lasu tai huoli-ilmoitus miehen lapsista välttämättä huono idea ole.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Mikisu kirjoitti: La Heinä 11, 2026 3:25 pm Kaikki viestit, mitä on nähty, kertovat samaa tarinaa. Pyhimys yrittää päästä eroon vainoajastaan mahdollisimman diskreetisti.
Ai myös ne viestit, joissa Pyhimys kutsuu 12-vuotiasta tyttöä sielunkumppanikseen, kehuu tätä todella kypsäksi ja sanoo, että haluaa puhua mieltään painavista asioista nimenomaan Saanalle, ovat yrityksiä päästä vainoojastaan eroon diskreetisti?

Ilmiö, jossa aikuinen ihminen dumppaa ongelmansa ja pahat olonsa lapsen niskaan, on nimeltään parentifikaatio, ja se pelkästään on lapselle äärimmäisen haitallista. Saana on etsinyt turvallista aikuista ja löytänyt räppäripellen, joka on ensin käyttänyt pikkutyttöä omien traumojensa ja turhautumiensa kaatopaikkana ja sitten EHKÄ tajuttuaan lopulta jossakin läskipäänsä sopukoissa menneensä liian pitkälle, ei ole kerta kaikkiaan lopettanut lapsen mielenterveydellä leikkimistä, kun on pelännyt seurauksia omalle maineelleen ja uralleen. Kertakaikkisen hieno ja vastuuntuntoinen mies, ei voi muuta sanoa.
Viimeksi muokannut viivahattu, La Heinä 11, 2026 4:42 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin