Kohtuullisuus on homman idea...AlsSie kirjoitti: Su Heinä 19, 2026 1:28 amNo syödään sitten terveellisemmin ja vähemmin, jos on tarve laihdutukseen. Jos syö useampaa namsnamia päivässä niin vähentää vain yhteen. Mulla ei just nyt tarve laihikseen (toivottavasti ei jatkossakaanHuutaja Jaana kirjoitti: Su Heinä 19, 2026 12:25 amJoo. Tai sit lähdetään Houstoniin moikkaamaan Dr. Now´ta.AlsSie kirjoitti: Su Heinä 19, 2026 12:07 am ^ Hehhe! Juu, no mutta, tehdään vaan muutamat jumppaliikkeet päivän mittaan, niin eiköhän se kulutus-syönti-yhtälö mene jokseenkin nappiin. Jos siis ei aleta vetämään ihan kaksin käsin jätskejä, pidetään jokin kontrolli siinä, esim. 1 jätski päivässä.
Tohtori Now sen tietää: Jumppaaminen ei auta laihduttajalle. Se auttaa että syö terveellisemmin ja vähemmän., mutta jos tulisi, niin sitten vaan itsekurilla eteenpäin jne), mutta tiedän että pitää vähän katsoa mitä syö. Nyt onkin sipsipussi sopivasti lopussa, niin ei tule sinne mentyä.
![]()
Aiemmin mainitusta NESTLEN Persikka & Vadelma litrajäätelöstä olen syönyt kaksi (2) tuuman slaissia.
Olen oikea namusetä, ostan yleensä kaikkia herkkuja lähinnä nostalgian takia.
MUTTEN itse niitä pahemmin syö...
Ostin kanssa aiemmin mainitun M.A.C. - mehujään makuisen limsapullon joskus viime vuonna, edelleen jääkaapissa.