Comanches Mc

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Prosentti
Alokas

Re: Comanches Mc

Viesti Kirjoittaja Prosentti »

Mielenkiintoista nähdä mihin tilanne kehittyy jo toinen entinen kuula Marbellassa limonadimiehen seurana. Ja ei kauaa kun CMC johto laitteli kuvia Comanchesin johdon kanssa instagramiin.
El Mencho
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja El Mencho »

Prosentti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:13 pm Mielenkiintoista nähdä mihin tilanne kehittyy jo toinen entinen kuula Marbellassa limonadimiehen seurana. Ja ei kauaa kun CMC johto laitteli kuvia Comanchesin johdon kanssa instagramiin.
Meinaatko, että entiset pierupallot liittyvät joukolla Comanchesin riveihin?
uncencored.ai
Paulan supervanukas
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Paulan supervanukas »

El Mencho kirjoitti: To Kesä 25, 2026 10:23 pm
Prosentti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:13 pm Mielenkiintoista nähdä mihin tilanne kehittyy jo toinen entinen kuula Marbellassa limonadimiehen seurana. Ja ei kauaa kun CMC johto laitteli kuvia Comanchesin johdon kanssa instagramiin.
Meinaatko, että entiset pierupallot liittyvät joukolla Comanchesin riveihin?
Voiskohan näin Comanches rantautua suomeen
volkanunsal
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

Huutonaurua! Comanches on just oikea paikka kännäreiden perseaukisille puliukoille. Comanches ottaa vastaan kaikki, nistit, juopot, vasikat ja bad standingissä muista kerhoista pois potkitut... Hyvänä esimerkkinä partajooseppi Philip Nielsen itse joka sai lähdöt Tanskan enkeleistä ja rassia kyytipojaksi :lol: :lol:
Free Veijo Baltzar

Hermostomentori
deusexmachina
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja deusexmachina »

Kertausta:

Tanskan HA-skenen vanha kerhojäärä Sika (Svend "Svin" Holst) oli pääjunailija Jönken kerhosta ulos heittämiseksi loppuvuonna 2020. Sitten Filthy Few merkin 1996 Kastrupin ammuskelusta saanut Sikamies sai itse OUT-lähdöt alkuvuonna 2021.

Jönkke jäi jutustelemaan lehdistölle. Sika siirtyi heti Satudarahin leiriin ja nousi muutamassa kuukaudessa pressaksi. Carlsberg-purkkiensa kanssa ja vähän piripäissäänkin pörrännyt HA-porukka jäi nahistelemaan keskenään ja miettimään ketä seuraavaksi potkitaan ulos moottoripyörien ja rahan saamiseksi.

Päivitystä:

Comanchesiksi muuttuneen Satudarahin viime viikon kokouksen jälkeen HA:ssa joku ehkä miettii, että olisikohan se ollut sittenkin parempi pitää se vitun Filthy Few Sika ainakin joukoissa. Holst kun ylennettiin Comanchesin maailman varapressaksi ja Tanskan pressaksi. Eli ei paljon Sikaa kiinnosta HA:n out-leimat ja no contact -höpinät. :lol:

Comanchesin johtoporras on nyt, kun Nadim Khanilla meni paskat housuun ja hän väittää ettei koskaan kuulunutkaan Comanchesiin:

World President: Martin Karlsen (ex-Black Cobra)
World Vice President / National President: Svend "Sika" Holst
National Treasurer: Daniel Poulsen (myös entinen HA ja out/bad standing)
National Secretary: Amin Kevlar (tunnettu räppärinä "Atypisk")

Maailman pressa halusi esittää salaperäistä ja pyöri sisätiloissakin kypärä ja aurinkolasit päässä.

Comanchesin johdossa on nyt ainakin puolen tusinaa entistä HA-jäsentä, eikä HA voi muuta kuin ihmetellä mitä tapahtuu. Katujengiläiset ampuvat heitä singoilla ja rynkyillä, omat ukot perustaa rinnakkaisia HA-chaptereita, osa ottaa mukaan neekereitä, ja kun pitkän linjan ukkoja erotetaan out-asemassa niin ne kävelee suoraan Comanchesin kerhotalolle ja ripustaa uudet liivit niskaan. :lol:
neropatit.jpg
neropatit.jpg (74.18 KiB) Katsottu 3521 kertaa
Skini2
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Skini2 »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 3:52 pm Harmin paikka, tuli ennen vanhaan naureskeltua kippurassa RL 11/6 jutuille ja pidin häntä jonkin sortin hulluna nerona .
RL11/6 kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 8:01 am Arviointikeskus on antanut vihreää valoa avolaitokseen siirtymisessä. Vielä tämän vuoden puolella Veijola saattaa ilmestyä Huittisiin, jossa on hyvät mahdollisuudet kuntourheiluun. Sieltä sitten valvottuun koevapauteen. Alamaailma tulee muistamaan Veijolan aina miehenä, joka jälkiabortoi läskin karkuun juosseen neekerirotan nk. SS-upseerin tyylillä. Pistoolivalintakin oli varsin ww2-henkinen. Isänmaallisena miehenä toivoisin Veijolan pääsevän jo itsenäisyyspäivänä nauttimaan upseerien maljan, vaikka sotilasarvo häneltä näennäisesti vietiinkin. Hän tulee joka tapauksessa aina olemaan upseeri, joka teollaan toimi isänmaan hyväksi.
Tuo on tältä päivältä & rautaista tekstiä! :lol:
Nerouden ja hulluuden raja on kuulemma aika häilyvä.
Skini2
Susikoski

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 5:53 am
Heisenberg kirjoitti: To Loka 31, 2024 6:37 pmAina noita vitun piripäissään sepitettyjä monologeja
En ole muuten ajatellut asiaa koskaan tuolta kantilta mutta jos pitää paikkansa RL11/6:lla taitaa mennä aika lailla Vimpulaa :D

Asiaan, eikös tuon Jimmie Åkersonin pitäisi virkansa puolesta vastustaa Comanchesia ym mamujengejä eikä veljeillä niiden kanssa?!?
Tulin korjaamaan keskellä yötä vääryydet tiputtuani sängystä. Herra "Rälläkän" pirinvetohuhuista sen verran että, ei se mies mitään piriä vedä... Vaan kristallimetaa niinku Fuhrer konsanaan. Voisvat nää "Poliisijohtajat" trollailla hieman vähemmän ja tehdä hieman enemmän niitä oikeitakin Poliisitöitä. Muutakin kuin tiedonhankintaa murhafoorumilta. Niinku Carlikin. Ja ainiin, Supervanukaskin on yksi heistä mutten kehtaa nimeä kertoa koska kyseessä nais ihminen. Kai Robin eli tuttavallisemmin Ropsuksi tituleeraamani henkilö jonkin sortin hullu nero onkin. Kyllä tuolla pallilla istuvan henkilön on täytynyt ainakin joskus tehdä jotain oikeinkin. Hän totesi minulle että otetaan nämä viimeiset vuodet nyt vähän rennommin ja korkkasi KRP:n takavarikoiman 15kilon metasäkin. :lol:

Vieläkö Aarnio istuu linnassa tuomioitaan? Herran vois käydä huumesyytteistä vapauttamassa, tai ainakin viedä hänellekkin läppäri näitä kokoontumisajoja varten. Olis Kolme Kovaa Konnaa koolla.
Skini2
Susikoski

RL11/6 kirjoitti: La Marras 02, 2024 2:12 pm
claw kirjoitti: La Marras 02, 2024 2:01 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: La Marras 02, 2024 10:41 am
Mitä sä oikein kirjoitit sinne että sait tuollaisen vastauksen?
Lainasin rälläkän kirjoituksen siihen ja pyysin kirjoittamaan vastauksen samalla tyylillä.
Eikä siltikään oikein luonnistunut. Tekoäly ei pysty jäljittelemään minua, eikä aivokuolleet ymmärtämään kirjoittamaani kaksivaiheista näkemystäni, joka sisältää syväanalyysin ja loppuarvion yhteen sotkettuna. Tarkoitukseni ei ole luoda teille vähäjärkisille mielipuolisille älvästeille Aku Ankka tasoista luettavaa, vaan tuottaa minun tasoisille kanssalukijoille mielipidekirjoitusta. Sinällään hauskaa, että pidätte tekstejäni tekoälyn luomina.
Se että epäillään robotiksi on minusta positiivinen asia. Kuitenkin joku on ilmeisesti koodannut robotti tietokoneeseeni lisää robotteja jotka estää yksityisviestin lähettämisen sinulle sekä Jaanalle.

T.S, viestit eivät lähde lähtevät kansiosta. Tarkastakaa myös sähköpostinne roskapostikansio robotti ihmisten varalta.

Edit. Koska robotithan ei tee virheitä. Koskaan.
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Skini2 kirjoitti: Pe Heinä 24, 2026 3:07 pm
claw kirjoitti: La Marras 02, 2024 2:01 pm

Lainasin rälläkän kirjoituksen siihen ja pyysin kirjoittamaan vastauksen samalla tyylillä.
Eikä siltikään oikein luonnistunut. Tekoäly ei pysty jäljittelemään minua, eikä aivokuolleet ymmärtämään kirjoittamaani kaksivaiheista näkemystäni, joka sisältää syväanalyysin ja loppuarvion yhteen sotkettuna. Tarkoitukseni ei ole luoda teille vähäjärkisille mielipuolisille älvästeille Aku Ankka tasoista luettavaa, vaan tuottaa minun tasoisille kanssalukijoille mielipidekirjoitusta. Sinällään hauskaa, että pidätte tekstejäni tekoälyn luomina.
Se että epäillään robotiksi on minusta positiivinen asia. Kuitenkin joku on ilmeisesti koodannut robotti tietokoneeseeni lisää robotteja jotka estää yksityisviestin lähettämisen sinulle sekä Jaanalle.

T.S, viestit eivät lähde lähtevät kansiosta. Tarkastakaa myös sähköpostinne roskapostikansio robotti ihmisten varalta.

Kyllä ne lähtevät, kun vastaanottaja kirjautuu seuraavan kerran. Meidän natsikokoonpanossa minä olen aivot ja sinulla on operatiivisen nyrkin rooli. :D Älä nyt suutu, tämä siis ihan hyväntahtoista neuvontaa ja siihen päälle bonuksena kenttävittuilua.

Aiheeseen liittyen: taitaa kyseisen kerhon toiminta olla aika pienimuotoista Suomessa, vai kuinkas?
Mitä te dorkat dorkailette?
Skini2
Susikoski

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Heinä 24, 2026 8:07 pm

Kyllä ne lähtevät, kun vastaanottaja kirjautuu seuraavan kerran. Meidän natsikokoonpanossa minä olen aivot ja sinulla on operatiivisen nyrkin rooli. :D Älä nyt suutu, tämä siis ihan hyväntahtoista neuvontaa ja siihen päälle bonuksena kenttävittuilua.

Aiheeseen liittyen: taitaa kyseisen kerhon toiminta olla aika pienimuotoista Suomessa, vai kuinkas?
Vai hyväntahtoista neuvontaa? Kertoa UPM:läisille, esimiehelle ja pomolle että olen huumediileri? Miten sellaisesta voi olla suuttumatta kun unelma urasta, unelma työnantajalla evätään? Jonkun vitun sadisti gangstalkkaajan toimesta? Kaikenlisäksi oli vielä kyttien pirit. Jouduin oikeasti vastentahtoa sellaiseen tilanteeseen niiden kanssa ja en voinut lopettaa diilaamista. Vaikka oikeasti halusin olla erossa niistä asioista ja elää vain normaalia elämää käyden töissä. Jännä juttu ettei jatkopestiä tullut vaikka olin hyvä työntekijä eikä kenelläkään ollut minusta pahaa sanottavaa. Kuitenkin määräaikaisen työsopimuksen päätteeksi uutta ei tehty. Vaikka parin kuukauden kuluttua oli 4 uutta operaattoria tutkimuskeskukseen haussa.

Kaikenlisäksi halusin lopettaa ennekuin se edes alkoi. Vaan ulkopuolisista syistä olin pakotettuna jatkamaan sitä, noin 5 vuotta. Nytten ole yli vuoteen tehnyt mitään kuin ollut kotona ja käynyt töissä. Silti tämä sairas gangstalkkaus ei vain lopu. Kertokaa viisaammat siis, mistä vitusta tässä oikein on kyse?

Edit. Kysymys kuuluukin, miksi piti pakottaa minut tekemään asioita vasten oikeaa ja aitoa omaa tahtoa. Eikö täällä natsien valtaamassa Suomessa ole ihmisillä itsemääräämisoikeuttakaan enään jäljellä? Silti en kelpaa ilmeisesti. Kai se on tämä pitkä tukka sitten... jonka takia tulee kidutetuksi.

Edit2. Ja sitäpaitsi, aika hyvän tuloksen tein. 140 000€ viiden vuoden aikana. (joku tietovuosi). Ja silti olen ilmeisesti arvoton, tyhmä ja roskiin heitettävä pojan kloppi. Jolta on viety kaikki. Ideoista lähtien. Mitä nyt vain irti on satuttu saamaan. Avioliittokin pilattiin.
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Skini2 kirjoitti: Pe Heinä 24, 2026 8:24 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Heinä 24, 2026 8:07 pm

Vai hyväntahtoista neuvontaa? Kertoa UPM:läisille, esimiehelle ja pomolle että olen huumediileri? Miten sellaisesta voi olla suuttumatta kun unelma urasta, unelma työnantajalla evätään? Jonkun vitun sadisti gangstalkkaajan toimesta? Kaikenlisäksi oli vielä kyttien pirit. Jouduin oikeasti vastentahtoa sellaiseen tilanteeseen niiden kanssa ja en voinut lopettaa diilaamista. Vaikka oikeasti halusin olla erossa niistä asioista ja elää vain normaalia elämää käyden töissä. Jännä juttu ettei jatkopestiä tullut vaikka olin hyvä työntekijä eikä kenelläkään ollut minusta pahaa sanottavaa. Kuitenkin määräaikaisen työsopimuksen päätteeksi uutta ei tehty. Vaikka parin kuukauden kuluttua oli 4 uutta operaattoria tutkimuskeskukseen haussa.

Kaikenlisäksi halusin lopettaa ennekuin se edes alkoi. Vaan ulkopuolisista syistä olin pakotettuna jatkamaan sitä, noin 5 vuotta. Nytten ole yli vuoteen tehnyt mitään kuin ollut kotona ja käynyt töissä. Silti tämä sairas gangstalkkaus ei vain lopu. Kertokaa viisaammat siis, mistä vitusta tässä oikein on kyse?

Edit. Kysymys kuuluukin, miksi piti pakottaa minut tekemään asioita vasten oikeaa ja aitoa omaa tahtoa. Eikö täällä natsien valtaamassa Suomessa ole ihmisillä itsemääräämisoikeuttakaan enään jäljellä? Silti en kelpaa ilmeisesti. Kai se on tämä pitkä tukka sitten... jonka takia tulee kidutetuksi.

Edit2. Ja sitäpaitsi, aika hyvän tuloksen tein. 140 000€ viiden vuoden aikana. (joku tietovuosi). Ja silti olen ilmeisesti arvoton, tyhmä ja roskiin heitettävä pojan kloppi. Jolta on viety kaikki. Ideoista lähtien. Mitä nyt vain irti on satuttu saamaan. Avioliittokin pilattiin.
"Kyllä ne lähtevät, kun vastaanottaja kirjautuu seuraavan kerran" Tähän siis viitasin neuvontana.
Mitä te dorkat dorkailette?
Skini2
Susikoski

"Kyllä ne lähtevät, kun vastaanottaja kirjautuu seuraavan kerran" Tähän siis viitasin neuvontana.

AAa, ok. Lisääkin neuvoja otetaan vastaan. Hyviä tai huonoja, voin tehdä päätökset kuitenkin itse.

Mites siuta, ootko biljardi miehiä? Kiinnostasko liikutella valkoista yhdessä? :lol:

Itsellä ei ole heistä tietoja, ajauduin vähän sivuraiteille. Toivottavasti ei kauheesti haittaa. Dokkari tuli kyllä katottua. Missäs päin Suomea näitä vaikuttelee? Onko tietoa kaupungeista?
Vastaa Viestiin
Null