Värikynää tarinassa, vai R-korttia?
"Kahdeksanvuotias tyttö oli vaatekaupan sovituskopissa vaihtamassa vaatteita, kun tuntematon mies avasi sovituskopin verhot, kirjoittaa Turun Sanomat. Asiasta kertoo lehdelle tytön äiti.
Äidin mukaan tytär oli pukemassa päälleen juuri ostettuja vaatteita, kun äiti kävi katsomassa lähellä olleita aurinkolaseja. Tullessaan takaisin sovituskopin verhot olivat auki ja alushousuisillaan olleen tytön edessä seisoi noin 50–60-vuotias mies.
– Mies kysyi, onko hänen kestokassinsa täällä. Minä hermostuin aika paljon ja huusin hänelle, että minkä takia hän on aukaissut verhot, kun kopissa on pieni tyttö.
Tyttären mukaan mies oli kysynyt lupaa verhon avaamiseen, mutta tytär ei ollut vastannut mitään.
– Mies kyllä tiesi, mitä on tekemässä ja että siellä on lapsi. Tyttäreni kengät näkyivät selvästi verhon alta.
Äidin mukaan tytär on ollut tapahtuneesta surullinen ja peloissaan. Äiti harmittelee, ettei kaupan henkilökunta kutsunut vartijoita selvittämään tilannetta. Äiti ilmoitti tapahtumasta poliisille."...
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000012163936.html
TS: 8-vuotias tyttö oli vaihtamassa vaatteita, kun tuntematon mies avasi sovituskopin
-
Matti Ja Maija
- Adrian Monk
TS: 8-vuotias tyttö oli vaihtamassa vaatteita, kun tuntematon mies avasi sovituskopin
Slava Ukraini! <3
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
-
Le chat bleu
- Martin Riggs
Re: TS: 8-vuotias tyttö oli vaihtamassa vaatteita, kun tuntematon mies avasi sovituskopin
Hyi mikä pedaripaska.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
Re: TS: 8-vuotias tyttö oli vaihtamassa vaatteita, kun tuntematon mies avasi sovituskopin
Oliko miehen kulli pystyssä?
Neuvostoliitto
1922-2022
Mistähän äiti päätteli, että tahallinen teko. Kuulostaa ruplan "minä päätin itse, että on tahallinen teko"
Ihme kun ei ole rasismia kytketty mukaan. No, äiti pääsi lehteen ja se on pääasia.
Husutua
Ihme kun ei ole rasismia kytketty mukaan. No, äiti pääsi lehteen ja se on pääasia.
Husutua
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
- Sarjahurmaaja
- Jane Marple
Jos olet koskaan käynyt vaatekaupassa sovituskopissa niin yleensä kun sovituskopin verhot ovat suljettuna tarkoittaa se sitä että kopissa on joku. Tuon voin tehdä ainoastaan tahallisesti.Perilla kirjoitti: La Heinä 25, 2026 11:25 am Mistähän äiti päätteli, että tahallinen teko. Kuulostaa ruplan "minä päätin itse, että on tahallinen teko"
Husutua
Joo. Siihen se olisi ripustanut kestokassinsa.
Jos minä olen sitten joskus 50-60 vuotiaana kiinnostunut lapsista, niin lupaan, että hyppään junan alle. Miten nämä pystyvät elämään itsensä kanssa?
-
töölöläinen
- Harjunpää
Jos minun 8-vuotias lapseni olisi vaatekaupan sovituskopissa, minä seisoisin kopin edessä enkä poistuisi toiselle osastolle katsomaan aurinkolaseja. Tämä ei johdu ensisijaisesti "pedofiilien" pelosta, vaan siitä, että lapsi voi tarvita apua outojen vaatteiden sovituksessa ja aikuisen mielipidettä siitä, onko vaate oikean kokoinen tai muuten sopiva.Sarjahurmaaja kirjoitti: La Heinä 25, 2026 11:38 amJos olet koskaan käynyt vaatekaupassa sovituskopissa niin yleensä kun sovituskopin verhot ovat suljettuna tarkoittaa se sitä että kopissa on joku. Tuon voin tehdä ainoastaan tahallisesti.Perilla kirjoitti: La Heinä 25, 2026 11:25 am Mistähän äiti päätteli, että tahallinen teko. Kuulostaa ruplan "minä päätin itse, että on tahallinen teko"
Husutua