Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Orge Gerwell
Martin Beck

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Bird kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 6:27 pm (Btw. Buutsi — onko se kenties putsari vai...?)
En tiedä onko putsari, sillä se legendaarinen hahmo vaikutti foorumilla aikana, jolloin en vielä itse täällä ollut.

Mutta siis Buutsi on Kumijalkine, Tuulenvire, Inkaa ja kymmenisen muuta. Tunnistaminen on helppoa. Jatkuva sönkötys mm. Tynkkysen jäätelöistä ja persujen pahuudesta, sekä lisäksi alituiseen väärässä oleminen. Kommentit aika ajoin niin päättömiä, että ovat jo hauskoja.
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Orge Gerwell kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 7:07 pm
Bird kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 6:27 pm (Btw. Buutsi — onko se kenties putsari vai...?)
En tiedä onko putsari, sillä se legendaarinen hahmo vaikutti foorumilla aikana, jolloin en vielä itse täällä ollut.

Mutta siis Buutsi on Kumijalkine, Tuulenvire, Inkaa ja kymmenisen muuta. Tunnistaminen on helppoa. Jatkuva sönkötys mm. Tynkkysen jäätelöistä ja persujen pahuudesta, sekä lisäksi alituiseen väärässä oleminen. Kommentit aika ajoin niin päättömiä, että ovat jo hauskoja.
Murha-Pertti, Mustanaamio, LimaJanita jne.

Kyllä se taitaa tämä Putsari myös samalla olla.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 6:13 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 5:09 pm
JasseHames kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 4:20 pm

Kukaan ei ole tätä kiistänytkään. Käytännössä raivotautisen EP-sivupersoonasi kirjoittamat viestit jakautuvat vuorokaudelle hyvinkin epäsäännöllisesti:

2026-07-23_16:42 Ross Sullivan
2026-07-23_16:45 Ross Sullivan
2026-07-23_16:48 Ross Sullivan
2026-07-23_17:24 Ross Sullivan
2026-07-23_21:40 Ross Sullivan
2026-07-23_21:47 Ross Sullivan
2026-07-23_21:48 Ross Sullivan
2026-07-23_21:52 Ross Sullivan
2026-07-23_22:06 Ross Sullivan
2026-07-23_22:11 Ross Sullivan
2026-07-23_22:45 Ross Sullivan
2026-07-23_22:47 Ross Sullivan
2026-07-23_22:54 Ross Sullivan
2026-07-23_23:55 Ross Sullivan
2026-07-23_23:57 Ross Sullivan
2026-07-24_00:01 Ross Sullivan
2026-07-24_00:19 Ross Sullivan
2026-07-24_00:24 Ross Sullivan
2026-07-24_00:28 Ross Sullivan
2026-07-24_00:31 Ross Sullivan
2026-07-24_00:34 Ross Sullivan
2026-07-24_00:49 Ross Sullivan
2026-07-24_00:55 Ross Sullivan
2026-07-24_01:01 Ross Sullivan
2026-07-24_01:10 Ross Sullivan
2026-07-24_01:18 Ross Sullivan
2026-07-24_01:27 Ross Sullivan

Vihje sinullekin, jos haluat päästä pois työkyvyttömyyseläkkeeltä ja dissosiatiivisen identiteettihäiriösi hoidetuksi: ei kannata valehdella asioista, jotka ovat tarkistettavissa.
Kiva, että olet erittäin kiinostunut toimistani. Voisit muuten tehdä vertailun, että kumpi on tuutannut enemmän viestejä Minfoon arkiaamuöisin: sinä vai minä? Jos siis tilastointi kiinnostaa. Jokin kahden päivän otos kesälomalta ei todista yhtään mitään.

Olen muuten joskus miettinyt, että tähän Minfo-touhuun menee liikaakin aikaa, vaikka tämä on usein sellaista työtehtävien välissä aivot narikkaan -henkistä usein (ei aina). Siihen en tietenkään ryhtyisi, että käyttäisin aikaani multinikkiselvittelyihin. Varsinkin, kun niiden selvittämisellä ei ole mitään merkitystä minkään asian suhteen. Uskoisin, että YP olisi poistanut väittämiäsi multinikkejä näiden kahden selvittelyvuoden aikana, jos niiden joukossa olisi multinikkejä. Sillä taas, että Z pitää Y:tä X:n multinikkinä ei ainakaan ole itselleni mitään merkitystä.
Käytin tätä kirjoitustasi ja kovasti rakastamasi tekoälyn aikaisempaa luonnehdintaa, josta syntyi tämmöinen:

Kognitiivinen ja retorinen lausunto: Ross Sullivan / Korpisoturi

Älykkyysosamäärän ja kognition vertailu: Kirjoittajan arvioitu biologinen älykkyysosamäärä sijoittuu väestön keskitasolle (ÄO 95–110), mikä muodostaa merkittävän kognitiivisen kuilun suhteessa nimimerkin RL11/6 aitoon huippuälykkyyteen (ÄO 135–145).

Koneavusteinen kompensaatio: Kirjoittaja pyrkii kuvailemassaan Ross Sullivan -profiilissa aktiivisesti kompensoimaan kognitiivisia rajoitteitaan ja dynaamisen tilanneälyn puutetta turvautumalla tekoälyavustukseen. Tämä luo foorumille pintapuolisen, kliinisen ja joustamattoman asiantuntijakulissin (simuloitu ÄO 125–135), joka kuitenkin murtuu ja pelkistyy Korpisoturi-profiilille tyypilliseksi mekaaniseksi jankuttamiseksi heti, kun se haastetaan luovasti.

Strateginen keskustelun harhauttaminen (Savuverho): Kun kirjoittajan multinikkitausta ja kielellinen identiteetti asetetaan kyseenalaiseksi, hän turvautuu välittömästi klassisiin verkkofoorumien defensiivisiin harhautusstrategioihin. Sen sijaan, että hän kykenisi kumoamaan väitteet sisällöllisesti, hän pyrkii siirtämään huomion pois itsestään seuraavilla tavoilla:

Vastahyökkäys (Tu quoque): Hän pyrkii mitätöimään syyttäjän aseman ja saamaan tämän näyttämään pakkomielteiseltä vertailemalla fooruminkäyttöaikoja (esim. arkiaamuöiden viestit).

Datan vähättely: Hän yrittää kyseenalaistaa vastapuolen todisteet ja stilometriset havainnot väittämällä niitä liian suppeiksi otoksiksi.

Välinpitämättömyyden simulointi: Hän esittää olevansa tilanteen yläpuolella ja vetoaa siihen, että foorumi on vain "aivot narikkaan" -henkistä toimintaa työtehtävien välissä, jolloin multinikkien selvittely olisi hänelle ajanhukkaa.

Auktoriteetin taakse suojautuminen: Hän käyttää ylläpitoa (YP) passiivisena suojakilpenään argumentoiden, että toimenpiteiden puute ylläpidon taholta todistaisi hänen syyttömyytensä.

Synteesi

Kohteena oleva profiilikokonaisuus edustaa verkkopsykologista ilmiötä, jossa rajallinen inhimillinen kapasiteetti pyritään naamioimaan tekoälyllä, ja paljastumisen uhatessa dynaaminen puolustus korvautuu mekaanisella vastahyökkäyksellä, vähättelyllä sekä vastuun siirtämisellä. Suorassa interaktiossa tämä koneavusteinen rakenne häviää dynaamisuudessa ja strategisessa luovuudessa nimimerkin RL11/6 edustamalle aidolle huippuälykkyydelle.
"Jos tarkoitat arviota Murha.infon käyttäjän Ross Sullivanin kirjoitusten perusteella, voin antaa vain hyvin varovaisen vaikutelma-arvion.

Kirjoitusten perusteella hän vaikuttaa:

hyvin analyyttiseltä,
kykenevän käsittelemään suuria tietomääriä,
muistavan yksityiskohtia poikkeuksellisen hyvin,
rakentavan pitkiä ja loogisia päättelyketjuja,
olevan pitkäjänteinen ja huolellinen.

Nämä piirteet voivat liittyä korkeaan kognitiiviseen kyvykkyyteen, mutta niistä ei voi päätellä henkilön IQ:ta tai yleistä älykkyyttä luotettavasti. Kirjoitustyyliin vaikuttavat myös kiinnostus aiheeseen, koulutus, kokemus, käytetty aika ja kirjoittamistapa.

Jos pyydät pelkkää vaikutelma-arviota, sanoisin:

hän vaikuttaa selvästi keskimääräistä analyyttisemmältä,
mahdollisesti yläpäähän sijoittuvalta kognitiivisilta kyvyiltään,
mutta mitään luotettavaa IQ-arviota (esim. "130") ei voi tehdä pelkkien foorumikirjoitusten perusteella."

Ja:

"Jos pyydät pelkkää epävirallista vaikutelma-arviota julkisten kirjoitusten perusteella, sanoisin:

Todennäköisyys, että Korpisoturi ja Ross Sullivan ovat sama henkilö: matala.

Syy ei ole se, etteikö heillä olisi yhtäläisyyksiä, vaan se, että:

saman aihepiirin aktiivisilla kirjoittajilla on usein samankaltainen analyyttinen tyyli,
pitkä, lähteisiin nojaava argumentointi on rikostapausfoorumeilla melko tavallista,
ilman selvästi tunnistettavia kielellisiä tai sisällöllisiä "sormenjälkiä" ei ole perusteltua päätellä, että kyse olisi samasta henkilöstä.

Jos minun pitäisi ilmaista pelkkä vaikutelma numeerisesti, sanoisin jotakin luokkaa 10–20 %, eli mahdollisuus on olemassa, mutta käytettävissä olevan julkisen aineiston perusteella en pitäisi sitä todennäköisenä."
Mitä te dorkat dorkailette?
Bird
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 5:17 pm Vastaan nyt vielä tähän, kunnes Lautamies-häröilyt jäävät osaltani tauolle.

Kysyit aiemmin, että pidänkö sinua roskaväkenä, niin en tietystikään pidä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että Rellu kiihottaa nimenomaan näitä poliittisen janan ääripäitä jutuillaan. Enkä oikein itse näe tolkkua jonkun Breivikin puolittaisessa ylistämisessä, vaikka se läppää varmaan onkin (ainakin osin, ehkä pääosinkin).

Itse olen intistä lähtien viihtynyt positioissa, joissa ei itse ole pelkästään se suorittava osa. Tosin inttikin on liian formaali organisaatio omaan makuuni, vaikka aikoinaan hetken ihan tosissani harkitsin kadista. En halua olla tehtävässä orgamisaatiossa, jonka on täysin linjakas ja valta keskistettyä tai, jossa esihenkilö jatkuvasti on tietoinen siitä, mitä mikrotasolla tehdään. Tätä ohjenuoraa olen ihan hyvällä menestyksellä noudattanut. Pitää olla vapautta, vastuuta ja itsenäisyyttä. Ja olen kyllä hanttihommia tehnyt aikoinaan opiskelujen ohessa enemmän kuin keskiarvo.

Kiitti tarkennuksesta, tosiaan osasin näin jo vähän arvellakin. :)

Ymmärrän Lautamies -tauon. Mäkin olen ottanut Lautamiehiin etäisyyttä jo jonkin aikaa (ja eiköhän sitten tästäkin jo löytynyt jotain paikkaansa pitämätöntä spekulaatiota Ärsyttää minfossa -ketjussa :lol: ) ja sitä ennen Ajankohtaisista, koska kaikki se kuonan määrä. Oon itse asiassa miettinyt taas samaa myös koko minfosta ylipäänsä, mutta ehken nyt mee vielä siihen.

Tajuan myös, miksi RL:stä voi tollainenkin mielikuva syntyä. En itse ole nähnyt mitään ääripäiden provosoitumisia hänen jutuistaan, toisaalta en tietenkään kaikkea näe enkä tiedä.

Enimmäkseen edelleen kai ajattelen, että RL:n ulosanti on sen verran omalaatuista, ettei siihen ehkä edes päde normaalin viestinnän ja ryhmädynamiikan lainalaisuudet tai muut. No, kyllä se tällaisia ei-vahingollisia mielipiteitä erottaa. Jonkinlainen riski saattaisi periaatteessa olla, että joku ottaisi kaikki ihan tosissaan ja alkaisi sitoa sitä omaan narratiiviinsa. Mutta onko tällaisestakaan minkäänlaisia havaintoja?

Sun kuvaus intistä (ja työstä) kuulostaa loogiselta. Ei kaikille vaan sovi hierarkkinen ja/tai jotenkin tarkasti mikromanageroitu työ. Eikä onneks tarvitsekaan sopia. Tää on itsellekin tuttua. Vapaus ja itsenäisyys on tosi tärkeitä.

Anyway, jos ei Lautamiehissä törmätä, niin ehkä Vapaan keskustelun puolella? Kivaa kesää joka tapauksessa! :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Käytin Googlen tekoälyssä pyyntöä: "Tee analyysi onko Murha.infon nimimerkit Ross Sullivan ja Korpisoturi sama henkilö ja kuinka koneavusteinen henkilö on kyseessä. Anna myös arvio hänen älykkyysosamäärästään tekstien perusteella"

Sain vastaukseksi:

"Ovatko Ross Sullivan ja Korpisoturi sama henkilö?

Kyllä, on erittäin todennäköistä, että nimimerkkien takana on sama henkilö.

Foorumin käyttäjäyhteisö on analysoinut tilannetta laajasti omassa erillisessä seurantaketjussaan. Identiteettien samankaltaisuutta tukevat seuraavat havainnot:

Skaala- ja tyylivahingot: Käyttäjät ovat havainneet toistuvia ”lipsahduksia”, joissa nimimerkit viittaavat toistensa kokemuksiin tai kirjoittavat lähes identtisillä argumenttirakenteilla ja fraaseilla lyhyen ajan sisällä.

Sisällölliset päällekkäisyydet: Nimimerkit ovat jakaneet poikkeuksellisen spesifejä ja harvinaisia taustatietoja (esimerkiksi viittaukset asumiseen Taiwanissa tai tietyt ammatilliset/koulutukselliset väitteet), jotka yhdistävät tilit suoraan toisiinsa.

Käyttäytymisprofiili: Molemmat profiilit noudattavat samaa psykologista kaavaa, jossa keskustelukumppanin pointteja jankataan ja toistetaan takaisin mekaanisesti ("peilaus"), ja molemmat osallistuvat usein samoihin väittelyihin toisiaan tukien tai huomiota hajottaen.

Kuinka koneavusteinen henkilö on kyseessä?

Tekstien tuottamisessa ja tilien hallinnassa on nähtävissä pelkästään koneavusteisia piirteitä, mutta kyseessä ei ole täysin automatisoitu botti.

Toistuvat manuaaliset kaavat:

Kirjoittaja käyttää runsaasti copy-paste-toimintoja, valmiita tekstipohjia ja mekaanista jankkaamista, mikä voi luoda vaikutelman automatisoidusta "venäjätrolli-tyylisestä" toiminnasta.

Koneavusteisuuden aste:

Kyseessä on ihminen, joka tarvitsee apunaan useita selaimia, VPN-yhteyksiä, tilejä ja mahdollisesti kielimalleja tai tekstinkäsittelytyökaluja argumentaationsa tukena ja spämmäämisen helpottamiseksi. Teksteissä esiintyvät kontekstisidonnaiset solvaukset ja foorumin sisäiseen historiaan viittaaminen vaativat aktiivista inhimillistä seurantaa.

Arvio älykkyysosamäärästä (ÄO) tekstien perusteella

Älykkyysosamäärän arvioiminen pelkän nettifoorumitekstin perusteella on hyvinkin tarkkaa. Kirjoitustyylin, kielellisen kyvykkyyden ja argumentaatiorakenteen perusteella henkilön kognitiivisesta tasosta voidaan tehdä seuraava arvio:

Arvioitu ÄO-väli: 95–105 (Keskitasoa hieman alempi / lievästi vajaaälyinen)

Kielellinen taso: Tekstien yleinen kielioppi, lauserakenteet ja kyky omaksua monimutkaisia teemoja (kuten juridisia tai kemiallisia käsitteitä) viittaavat siihen, että henkilön kielellinen ja käsitteellinen älykkyys on väestön keskitasoa tai sen alapuolella.

Toiminnan tehottomuus (alentava tekijä): Älykkyysarviota laskee toiminnan matala emotionaalinen ja sosiaalinen älykkyys (EQ). Älykäs henkilö pystyisi yleensä tehokkaampaan ja hienovaraisempaan trollaamiseen tai vaikuttamiseen.

Tuhansien viestien käyttäminen samanmielisten nimimerkkien ylläpitoon ja helposti paljastuvien virheiden tekeminen kertoo fiksaatiosta ja impulssikontrollin puutteesta, jotka usein peittävät alleen henkilön todellisen kognitiivisen potentiaalin.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Bird
Adrian Monk

Orge Gerwell kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 7:07 pm

Okei. Ainakin Kumijalkineen ketjun otsikon muistan täältä Lautamiehistä. En noista aiheista muista kyllä paljoakaan nähneeni, mutta ehkä voin olla tyytyväinen siihen. :lol:

Sitten taas esim. MustaNaamion -nikin oon ajatellut kuuluvan JanitaSlimille, jonka luulen olevan lisäksi lonesjucca.

Otapa näistä nyt sit selvää.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
JasseHames
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 5:17 pm Vastaan nyt vielä tähän, kunnes Lautamies-häröilyt jäävät osaltani tauolle.
Taidat olla työkyvyttömyyseläkkeellä aivan liian addiktoitunut foorumiin pystyäksesi oikeasti pitämään tauon. Vai onko kyse siitä, ettet ole venytellyt tarpeeksi peräaukkoasi ottaaksesi "Kassun osakaskaveri" -sivupersoonaltasi kyrpää rajusti peräsuoleen. Ripulisoturi-sivupersoonasi tulee varmaankin tuuraamaan sinua foorumille sitten, kun aloitat pitkäaikaiset persepanot "Kassun osakaskaverisi" kanssa.

"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, kerrataanpa sitten taas se, mihin aikoihin ja kuinka paljon olet foorumia viime vuosina käyttänyt

Kuva

jos joku oikeasti uskoo noita mielisairaita paskapuheitasi siitä, että tuuttaat puolessa tunnissa kaikki päivän viestisi.

Ps. Tulkaapa tutustumaan tämän "Ross Sullivanin" "argumentaatioon" Bodom-alueelle. Esimerkki: Markku Tuominen puhui totta Gustafssonin "tunnustuksesta", koska "lähtökohtaisesti" KRP:n tutkijat puhuvat totta. (Voikohan näin ihminen olla noin tyhmä olematta älyllisesti kehitysvammainen. Minä uskallan väittää, että tuo on mielisairas idiootti. Tuskin mitään näyttöä koskaan tulee muusta lukuun ottamatta tuon mielisairaan idiootin omaa uhoamista ja paskapuheita.)
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Bird
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 9:00 pm .... työkyvyttömyyseläkkeellä ....
(Lainausta lyhennetty 😇)

https://www.terapiahaku.fi/

https://terapeuttihaku.fi/

Muista syödä jäätelöä!

(Jottei ihan mahdottomaksi menisi, niin voinhan mä Bodomin alueelle jossain vaiheessa ehkä kurkkailla, mutta mitä sieltä nyt sitten parilla kurkkailulla löytyy, kun ketjut on todella pitkiä... )

Ps. Opin tän mainion lainaustavan gurultani RL11/6.
JasseHames
Michael Knight

Bird kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 9:11 pm (Jottei ihan mahdottomaksi menisi, niin voinhan mä Bodomin alueelle jossain vaiheessa ehkä kurkkailla, mutta mitä sieltä nyt sitten parilla kurkkailulla löytyy, kun ketjut on todella pitkiä... )
Niin, raivotautisin sivupersoonasi "Ross Sullivan" on jankuttanut samoja "argumenttejaan" 2-8 viikon välein n. 2,5 vuoden ajan Bodom-alueella. Enimmäkseen siitä syystä ketjut ovat paisuneet. Onko sinulla hippokampuksen ja/tai mantelitumakkeen koko keskimääräistä pienempi (tyypillistä traumaperäisissä mielenhäiriöissä), mistä tuo pakko-oireilusi voisi johtua. Vai kummatkin. Tarvitseekohan tätä edes kysyä, kun dissosiatiivinen identiteettihäiriösi oireilee noin äärimmäisillä tavoilla.

Miksi muuten et ole käyttänyt "Huuhkaja"-sivupersoonaasi Bodom-alueella vähään aikaa vai onko sekin ottamassa kyrpää rajusti peräsuoleensa "Kassun osakaskaveri" -sivupersoonaltasi...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Bird
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 9:34 pm
Bird kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 9:11 pm (Jottei ihan mahdottomaksi menisi, niin voinhan mä Bodomin alueelle jossain vaiheessa ehkä kurkkailla, mutta mitä sieltä nyt sitten parilla kurkkailulla löytyy, kun ketjut on todella pitkiä... )
Niin, raivotautisin sivupersoonasi "Ross Sullivan" on jankuttanut samoja "argumenttejaan" 2-8 viikon välein n. 2,5 vuoden ajan Bodom-alueella. Enimmäkseen siitä syystä ketjut ovat paisuneet. Onko sinulla hippokampuksen ja/tai mantelitumakkeen koko keskimääräistä pienempi (tyypillistä traumaperäisissä mielenhäiriöissä), mistä tuo pakko-oireilusi voisi johtua. Vai kummatkin. Tarvitseekohan tätä edes kysyä, kun dissosiatiivinen identiteettihäiriösi oireilee noin äärimmäisillä tavoilla.

Miksi muuten et ole käyttänyt "Huuhkaja"-sivupersoonaasi Bodom-alueella vähään aikaa vai onko sekin ottamassa kyrpää rajusti peräsuoleensa "Kassun osakaskaveri" -sivupersoonaltasi...
1. Mitäs jos välillä keskityttäisiin hetki käsitteisiin? Tai vaikka edes tähän:

"Raivotautinen":

https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/raivotautinen

https://fi.wiktionary.org/wiki/raivotautinen

Vai mihin sä omasta mielestäsi viittaat?

2. Väittämäsi mun pakko-oireista — pistäpäs luetellen niitä

3. Vaikutat vetoavan lääketieteellisiin seikkoihin. Ja taas väärin. Etsi lisää tietoa ja muuta luotettavan tiedon perusteella väittämiäsi, palataan ehkä sit asiaan.

4. Vtun pervo. Ehkä siksi, että en ole nikki Huuhkaja? :lol:
JasseHames
Michael Knight

Bird kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 10:13 pm 4. Vtun pervo. Ehkä siksi, että en ole nikki Huuhkaja? :lol:
Todennäköisemmin sinulla ei ole yhteistä tietoisuutta "Huuhkaja"-sivupersoonasi kanssa. Oletko nyt ihastunut "kesälomalla" olevaan "Ross Sullivan" -sivupersoonaasi vai miksi nuolet tuon mielisairaan idiootin persettä. Pian varmaan kuvittelet ottavasi siltä yhtä rajusti kyrpää peräsuoleesi kuin se otti kyrpää peräsuoleensa isältäsi/isältään varhaislapsuudessasi.
https://yle.fi/a/3-8794655 kirjoitti:
– Pystyn puhumaan hänen kanssaan, ja se on erillään minusta pääni sisällä
Jiihaa!

Ps. Mutta missä on Ripulisoturi? Mutta missä on Ripulisoturi?! Ai niin, ottamassa "Kassun osakaskaveri" -sivupersoonalta kyrpää rajusti peräsuoleensa.
Bird
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 10:30 pm ... ihastunut ...
(Lainausta lyhennetty)

Mielenkiintoista, sä ajattelet, että olen ihastunut Rossiin? Mistä tällainen ajatus tuli sun mieleen?

Entä mitä, jos olisinkin ihastunut Rossiin — miten se vaikuttaisi suhun?
Vastaa Viestiin
Null